• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Registrovaných užívate¾ov: 3589
Zaslaných príspevkov: 100875
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky

Archiv

Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
 >21< [22] 


Ako už názov dnešnej novinky napovedá, máme tu pre vás zase jedno videjko z prostredia levelu Swamps - Bažiny. V ňom sa nám hlasom prihovára a rozstrapkanými vrchnými končatinami ukazuje Oleg Javorský z GSC a vysvetľuje pozadie vzniku Bažín a čo-to načrtne aj z príbehu.
Vo videu, aj keď je tradične joutúbovsky nekvalitné, stojí za to si všimnúť hru tieňov vo vnútri budov, odlesky zapadajúceho slnka na hladine vody, alebo aj celkovú atmosféru a tajomný opar, ktorý padne na bažiny po západe slnka, čo naväzuje tú správnu stalkerovskú atmosféru...
05.09.2007 |
 
Ako som včera sľúbil, dnes je to tu. Nové oficiálne video vo vysokom rozlíšení z pripravovaného levelu Swamps zverejnil nemecký server gameradio.de na stiahnutie a má slušných 98 MB.
Čo určite neprehliadnete, sú úplne nové efekty vody a textúry s vysokým rozlíšením, ktoré robia hru STALKER: Jasná obloha oveľa viac realistickejšou ako Tieň Černobyľu. Prezentácia na GC 2007 sa zaoberala aj ukážkou ukrutne tmavej noci, čo znamená väčšiu realitu hrania a možnosť používania rôznej taktiky.
 
Ale radšej raz vidieť, než desaťkrát počuť a čítať:
HD VIDEO Swamps Download (98,3 MB) formát: wmv
 
Ak sa vám nechce ťahať:
Youtube.com, fan-trailer by Merciless-clan.de
 
Ostatné videá z Clear Sky nájdete v ľavom menu v sekcii Video.
02.09.2007 |
 
V najnovšom videjku, ktoré sa objavilo na YouTube sa nám predstavuje Bloodsucker v novej podobe. Pravdepodobne pôjde o špeciálny druh Upíra, ktorý sa vyskytuje iba v černobyľských bažinách a bude mať niektoré vylepšené vlastnosti. Takisto môžete pozorovať aj rozsiahlu krajinu, ktorej niektoré miesta už poznáme zo screenshotov.
Video je nanešťastie strašne nekvalitné, zobrazenie je v DX9, ale pripravuje sa aj DX10 prezentácia.
01.09.2007 |
 
Posledný deň hernej výstavy Game Convention 2007 v Lipsku priniesol sedem nových screenshotov z prezentovaného levelu nazývaného Swamplands - Bažiny.
Na obrázkoch predovšetkým zaujme hra svetiel, tieňov; prekrásna detailná a hlavne rozsiahla krajina; taktiež zmeny počasia, striedanie oblačnosti a v neposlednom rade klasická stalkerská atmosféra.
Komu však tieto screeny nestačia, nech si pozrie CLEAR SKY - Swamps VIDEO na Jeuxvideo.TV.
 
P.S.: Nezabudnite ani na (konečne) nový editoriál:-)
 
28.08.2007 |
 
Aj keď som pracovne dosť vyťažený a mohlo by sa zdať, že Stalkera zanedbávam, nieje tomu tak:-) Stalker-game.com priniesla prvé 2 screenshoty z prológu Clear Sky, konkrétne z nového levelu, ktorý sme ešte nevideli, s pracovným názvom "Bažiny".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Obrázky sú k dispozícii v troch veľkostiach priamo z originálneho zdroja.
24.08.2007 |
 
Čas plynie, leto sa kráti a veľa z nás (ja naštastie ešte nie :) ) nastúpi začiatkom septembra do školy. Je zaujímavé, že prázdniny tak rýchlo ubiehajú a dni čakania na nový patch pre STALKER SoC sú snáď nekonečné. V najnovšom Weekly Update od GSC sa mimo iné dozvedáme aj to, že THQ vrátili patch na opravu keďže hra padala v oblasti Agropromu. Podľa vývojárov, ak sa neobjavia žiadne ďalšie chyby, sa môžme tešiť na patch v priebehu niekoľkých dní (snáď mysleli posledných "niekoľko dní).
V spomínanom týždňovom update sa takisto dozvedáme o tom, ako sa GSC pripravujú na Game Convention. Narozdiel od E3 budú návštevníci GC môcť vidieť skutočné demo STALKERa. V ňom uvidíme ukážku klasickej hrateľnosti STALKERa spolu s malou simuláciou boja frakcií. 
Samozrejme tešiť sa môžete aj na nové grafické efekty, vylepšené animácie, nové PDA a niekoľko ďalších noviniek, ktoré pre nás vývojari chystajú. Weekly Update #7 v pôvodnom znení nájdete na oblivion-lost.de.
 
Na záver dnešnej newsky pre vás máme nachystaný (nie menej) zaujímavý preklad veľkého rozhovoru, ktoré stihli urobiť oblivion-lost.de s Antonom Bolshakovom ešte pred E3. Rozhovor je nabitý informáciami o STALKER: Clear Sky, ktoré si rozhodne nemôžete nechať ujsť. Do češtiny rozhovor preložil datastor za čo mu môžme poďakovať. 
17.08.2007 |
 
 Už pred piatimi dňami ukončila jedna z najväčších zahraničných fan stránok Stalkera svoj dvojtýždenný štrajk, ktorý bol namierený proti politike THQ s vydaním 1.0004 patchu. Názory na to, či bol tento štrajk užitočný sa rôznia. DC z oblivion-lost.de ďakuje všetkým, ktorý štrajk nejako podporili a zároveň vyjadruje názor, že veľa ľudí si rozmyslí, či si kúpi nejaký titul vydávaný THQ. Osobne sa s týmto názorom nejako nezhodujem, keďže nenechám si uniknúť nejakú zaujímavú hru len kôli tomu, že ju vydá ten alebo tamten vydavateľ. A už vôbec nie, keď pôjde o Stalkera :).
 
Oleg Yavorsky komentoval celú vzniknutú situáciu na CVG.com tým, že patch 1.0004 vyjde už čoskoro (túto a podobné vety počúvame okolo Stalkera už od jeho prvého ohlásenia :) - pozn. red.).
Či vyjde nový patch zajtra alebo o týždeň vám povedať neviem, no jedno je isté: budeme mať novú anketu.
 
Isté je aj to, že sa vrátili novinkové updaty GSC, tentokrát s poradovým číslom 6. GSC informuje, že projekt Stalker: Clear Sky je vo fázi aktívneho vývoja, kedy hru formujú a kompletizujú. A práve preto dávajú šancu fanúšikom zapojiť sa do jeho vývoja! GSC má záujem o vaše nápady. Ak máte nejaké nápady na zaujímavé questy prípadne pomenovanie jednotlivých stalkerov v Zóne máte šancu. Možno práve váš nápad vývojári použijú a vy sa ocitnete na zozname autorov (Credits).
Oficiálne fórum kam môžete svoje nápady posielať nájdete na http://board.oblivion-lost.de/forumdisplay.php?f=202.
10.08.2007 |
 
Po nejakej chvíli, keď sa dlho nič vo svete STALKERa nedialo, na nás tvorcovia z GSC na stalker-game.com vybalili zase jednu novinku.
A síce, uverejnili oficiálne herná video, ktoré má poradové číslo 1, čo naznačuje, že sa môžme tešiť v najbližšom čase aj na ďaľšie.
Ak vám nestačí Youtube, oficiálne video #1 si môžete aj stiahnuť vo väčšom rozlíšení a kvalite.
01.08.2007 |
 
Páni z gametactics.com sa pred pár dňami vrátili z výstavy E3 2007, z ktorej nám priniesli parádne demonštratívne video z akcie v novom pokračovaní a prológu STALKER: Clear Sky.
 
Osobne si odchytili Olega Javorského (to je ten týpek v tom videu a ináč PR menežér GSC Game World), ktorý nás previedol celým levelom - starou nemocnicou zo 60tych rokov sovietskeho typu, a pospomínal aj ďaľšie zaujímavé detaily...
Niektoré z oblastí budú pre hráča známe, ale tešiť sa máme na nové zóny, ako napríklad úplne nové mesto duchov Pripjať, alebo pripjaťské podzemie; Červený les, Nemocnica, stratené mesto Limansk a mnoho iných.
 
Oleg tiež prisľúbil, že na Game Convention 2007, ktorá sa bude konať koncom augusta v nemeckom Lipsku, môžme očakávať nové detaily a zaujímavé materiály z Jasnej oblohy...
19.07.2007 |
 
Aj keď je z oficiálnych miest okolo novinky Clear Sky ticho, podarilo sa mi z hlbín siete vyhrabať zaujímavé preview tohoto ohláseného pred-pokračovania STALKERa.
 
Na svedomí ho má David Sillmen, ktorý je redaktorom bonuswebu na idnes.cz.
V podrobnom a reklamami prešpikovanom článočku sú zhrnuté všetky fakty, ktoré prezradili vývojári buď na výstave E3 alebo na oficiálnej stránke. Nakoniec pridáva Index očakávania - plných 90%, ktorý napovedá len jediné - máme sa na čo tešiť...
 
Takže - prečítajte si preview STALKER Clear Sky.
 
Dnes som updatol a popridával na web niekoľko príbehov, ktoré sa nachádzajú v poviedke na pokračovanie - V Bare 100 RADov. Na prázdninové čítanie ako stvorené. A sranda musí byť, aj keby na chleba a na vodku nebolo.
A basta:-)
18.07.2007 |
 
Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
 >21< [22]