• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. LARP

Archiv

Strana archivu:
[1] [2] [3]  >4< [5] [6] [7] [8] [9] [10] 


Tak konečne som sa dokopal k tomu, aby som vám v krátkosti priniesol zopár noviniek, ktoré priniesla porada organizátorov. V prvom rade sa ospravedlňujem všetkým tým, ktorí čakali tak netrpezlivo, až im z toho prasklo tričko. Holt ale skúškové je skúškové a popri tom človek odrazu zisťuje, že je toľko vecí, ktoré musí spraviť, než by sa mal učiť. Ale radšej k LARPu.
 
Ako som už spomenul na tvýteri, treba sa pripraviť na týždeň trvajúci zonálny orgazmus plný blowoutov, Čárlího Uniporna a samozrejme zážitkov. Tento rok Zóna otvorí svoju náruč v nedeľu ráno 1.7. a posledné výstrely doznejú v sobotu 7.7. popoludní.
 
Hra dostala podtitul "Kolaps". Pôjde o nadviazanie na situácie z minulého roka. Emisie sú čím ďalej tým intenzívnejšie, takže ak budeme chcieť prežiť, musíme pre začiatok vybudovať a dať do prevádzky VML a začať pracovať na dostatočnej ochrane. Zvládne to jediný preživší vedec Saša Grustnyj?
Dalšie rozohrané príbehy samozrejme taktiež pokračujú. Stále máme v Zóne jednotku FOX, ktorá pátra po jadrovej hlavici. Ak sú ich informácie správne a silo sa v Zóne naozaj nachádza, potom hrozí reálne nebezpečenstvo, že strelu jedna zo silných emisií odpáli...

Informácie začnú pribúdať na našom webe ako vždy, termín registrácií bude včas oznámený a registrácia samotná bude prebiehať na vlny ako vždy.
06.02.2012 |
 
Ak sa už neviete dočkať nových informácií, ktoré sa týkajú STALKER LARPu, mám pre vás dobrú správu. Už za pár dní, teda v sobotu 28.1., sa bude konať veľká organizátorská porada, na ktorej sa bude diskutovať o pravidlách, príbehovej línii, frakciách a mnohých ďalších drobnostiach, bez ktorých by larp určite nefungoval tak, ako má.
Tiež sa rozhodne o celkovom trvaní akcie a potvrdí sa dátum, aby sme si mohli začať vybavovať voľno alebo dovolenky.
Všetko dôležité sa určite včas dozvieme a priebežne vás budeme na týchto stránkach informovať. Sám som zvedavý, pretože asi jediná vec, ktorú môžme takmer na 100% potvrdiť je, že STALKER LARP 2012 bude!
26.01.2012 |
 
 
 
22.12.2011 |
 
Těžko říct, jestli těch pár písmen z GSC Twitteru měly být tou toliko očekávanou oficiální zprávou, ale pokud ano, tak je to bída. "We will do our best to continue. However, at this moment, nothing is certain." Pro neangličtináře: "Budeme se snažit pokračovat, ale v tuto chvíli není nic jisté."

A ještě tady máme aktualizaci (18:26) - Our website will continue, with the forum & tech support. The shop will continue until the nearest planned items sell out. (uploaded now). Ve zkratce: "Náš web včetně fóra a s technickou podporou pokračuje, e-shop bude aktivní jenom do doprodání zásob."

12.12.2011 |
 
I na dnešní den tu máme pár nových informací ohledně konce GSC a nezdá se, že by se věci obrátily k lepšímu. Téměř všichni zaměstnanci ze studia odešli a zůstala jich jen hrstka, takže práce na druhém Stalkerovi jsou skutečně zastaveny. Podle důvěrných zdrojů přímo z GSC je hlavním důvodem to, že se nepodařilo sehnat vydavatele konzolové verze a sami za sebe si ji vydat netroufli. Vyrojily se ale ještě další, ne nemožné důvody (ale do nynějšího okamžiku ještě stále nepotvrzené):

Grigorovič údajně sám odmítl velké množství vydavatelů a měl mít buďto nesplnitelné požadavky a nebo se podmínky osloveným kandidátům nelíbily. Východoevropská postapokalyptická hra pro ně není z marketingového hlediska dostatečně zajímavá natolik, aby se dobře prodávala i za hranicemi Evropy.

Druhou možností se jeví už v minulé novince zmíněná Grigorovičova nespokojenost s probíhajícím vývojem, i když někteří z vývojářů tvrdili, že byla skvělá a oproti prvnímu dílu mohla přinést mnoho znatelných vylepšení (ale to se ostatně tvrdilo i v případě Clear Sky - pozn. red.). Rovněž prý mohlo dojít k tomu, že Grigoroviče už vývoj her unavoval a o značku S.T.A.L.K.E.R. se nezajímal. Podle vyjádření osoby jemu blízké však tahle možnost není pravděpodobná a Stalkera miloval.

Podobně je na tom i teorie uvedená na UkraNews s údajným zájmem o odkupu celého GSC některou z vládních organizací. Jedinou věcí, která by pro ně mohla být zajímavá, je samotná značka, ale ta má být registrovaná mimo Ukrajinu. Z mnoha koutů se však proslýchá další zarážející teze - Grigorovič chtěl studio uzavřít příštím rokem (tedy v podstatě hned po dokončení dvojky).

Budoucnost značky S.T.A.L.K.E.R. je v tuto chvíli nejasná. Grigorovič ji může prodat nebo pronajmout jinému studiu a to by posléze mohlo hru dokončit (ve výrobě byla dokonce jakási prohlížečová hra). Jediným takovým želízkem v ohni je pouze 4A Games, stojící za vznikem Metra 2033 a chystaným pokračováním s názvem Last Light. Problémem je, že i když se ve studiu nachází značná část původního týmu, který pracoval na Stínu Černobylu, Grigorovič se s nimi zrovna dvakrát nemusí. Z evropských studií už jich pak zbývá jen pár (například z Polska nebo Bulharska), která ale vzhledem k nedostatku zkušeností nemusí uspět.

Zdroj: Galyonkin.com

10.12.2011 |
 
Jako Fénix vstal z popela, vstal z něj po hromadě problémů i první Stalker. Po Call of Pripyat to už ale vypadá, že se dalšího dílu nedočkáme.
 
GSC je údajně uzavřené a veškerá práce na hře tak končí. Podle několika tezí bylo obtížné financovat ryze počítačovou hru s takovým konceptem (což je ale s přihlédnutím k počtu prodaných kopií poměrně nepochopitelné), další zprávy pak poukazují na to, že za uzávěrkou stojí Sergej Grigorovič a jeho postoj k tomu, jakým směrem se vývoj hry ubíral. Těžko říci, jestli mu vadil chystaný (a zřejmě notně zjednodušený) port na konzole, vyšší nebo naopak nižší obtížnost, již zmíněné finanční výdaje nebo cokoliv dalšího. Jednou z teorií je dokonce i to, že se o GSC a jejich peníze pokoušela nějaká jiná společnost, která s nimi před nedávnem začala "spolupracovat". O práci by tak přišlo odhadem čtyřicet až padesát lidí.

O uzavření firmy informoval Sergej Galenkin a jako první s touto nemilou novinou přišel ukrajinský magazín UkraNews.

09.12.2011 |
 
 
Vážení hráči,
    provedli jsme aktualizaci fóra k LARPu, kterou si již drahnou dobu žádalo. Došlo ke smazaní neaktuálních topiků a celkovému pročištění této sekce. Snažili jsme se vše zachovat v původním rozvržení, ale je možné, že jsme něco přehlédli a proto si prosím zkontrolujte, zda-li máte přístupy tam, kde máte své frakční topiky, popřípadě jestli můžete ještě někam jinam, kam byste normálně mít přístup neměli. Prosím buďte féroví.

Pokud došlo k nějaké chybě, kontaktujte správce LARP fóra (ID Prsnaj) buď přes PM na fóru, neba na e-mailovou adresu prsnaj@seznam.cz.
 
Za Rebjata Zóny
Prsnaj
12.09.2011 |
 
Nejdříve bych poděkoval všem zúčastněným, kteří se na letošní hře podíleli, ať s přípravou, tak herně. Doufám, že se moc nerozepíšu a bude vás to bavit číst až do konce. Začnu zhodnocením celé hry, pak projdu v kostce jednotlivé frakce, pak něco o úkolech a na závěr něco o budoucnosti a změnách.
 
Z mého pohledu byla letošní hra to nejlepší, co se nám zatím povedlo. Atmosféra Zóny dokázala strhnout i nováčky k výborným hereckým výkonům a to bylo velké plus, které vygradovalo atmosféru téměř do reality. Ocitli jsme se na několika slepých místech, které se nám myslím podařilo rychle lepit a spousta úkolů vznikala na místě nejen z našeho popudu, ale i z iniciativy hráčů, kteří si vymýšleli vlastní úkoly a spolu s organizátory jsme je zařazovali do hry. Například výstavba bunkrů proti radiaci. Podle mě k tomu velkou měrou přispěla právě délka hry, protože všechno mohlo plynout v klidu a nebylo nutné nikoho do úkolů tlačit, tak jak se to musí při víkendových hrách. Prostě bylo víceméně jedno, jestli se úkol splní hned, nebo druhý den. Připravené úkoly čekaly až je někdo odhalí a začne na tom pracovat. Jediné co bylo škoda, tak že se rádio podařilo zprovoznit až na konci hry, ale tomuto úkolu se postavilo několik úskalí s kterými jsem nepočítal a nechtěl jsem do toho nijak organizačně zasahovat a kazit hru. Můj pocit ze hry je tedy takový, že se konečně začíná dařit to co jsem měl v plánu. Koncept této hry je trošku jiný než jiné hry a to takový, že každá frakce a hráči si vytváří svou hru sami, budují si pozici ve světě a žijí svým životem. Mimoto mohou narazit na úkoly, které jsou připraveny na základě nějakého příběhu a sami si na základě vývoje událostí své úkoly vytvářet.

Frakce

Začnu od těch největších a to je Čuma. Čumáci se zapojili skvěle do hry a vybudovali si perfektní pozici. Povedlo se jim několik skvělých věcí, kdy například pod záminkou ohrožení Zóny před nepřítelem odebírali stalkerů mapy, vybudovali si neutrální pozici v Zóně. Škoda že na základě mylných informací z rozvědky opustili předčasně Zónu již v neděli ( museli do rachoty ), protože by bylo celkem zajímavé sledovat, jak by řešili pondělní pogrom. Celkově tuhle frakci hodnotím jako vynikající a rád je uvidím příští rok. Jedinou výtku bych měl, je to spíš na nemocnici, ale oni nestíhali nápor, je potřeba poučit všechny hráče o pohybu a chování zombií. Ne všichni od vás se chovali jako regulérní zombie a měl jsem pár výtek, že je pak nejde poznat. Ale o zombiích budu ještě psát.
 
Další velká frakce byl RIGAM. Z mého pohledu, i když hráči to možná vidí jinak, perfektní frakce. Myslím, že naprosto skvěle zvládli roli nabubřených zápaďáků. To, že někteří hráči přijeli na jiný typ akce ponechám stranou, protože situace nakonec vyústila v otevřený konflikt, o který si od začátku koledovali a je vyborný, že i tohle proběhlo bez „vědomí“ organizace, tedy naprosto spontánně. Pěkně se nám vyvíjel i problém s dluhem a přiznám se, že jsem do chvíle, než přiletěl problém řešit Zagněv, nevěděl jak to vymyslet a celou věc jsem upekl po cestě na jejich základnu. Kdo neví, tak Zagněv prodal RIGAMu základnu za 100.000Zar, ovšem splatných v neděli. RIGAM samozřejmě neměl o reformě ani páru, takže mi v neděli dlužili 100.000Zar, ovšem už v nové měně. Chtěli jsme to s Vladem trošku příští rok rozvést, ovšem situace se vyřešila. Každopádně jestli přijede RIGAM příští rok, bude stále pod dluhem. Další výborná věc byla vývoj Snorka, trošku se nám zamotala situace s Gamou a Haničem, ale i z toho se nám, myslím, podařilo vybruslit. U Gamy se nám povedl ještě jeden kiks a to, když dostali mylnou informaci, že kouř je vypnuté gama pole, ale i to jsme vyřešili bez mrtvol. Celkově tedy výborná frakce, jak jsem psal, nabubřelí zápaďáci, kteří dostali oč si říkali. Rád je uvidím příští rok a s Vladem zapracujeme na přípravě.
 
Další jsou Vlci Zóny. Tuhle frakci bych já hodnotil jako nejlepší ve hře, ale jen díky tomu, že Čumáci odjeli, jinak bych měl velké dilema. Kluci se perfektně sami zapojili do hry, stačilo je naťuknout a už sami pátrali. Je poznat, že to jsou hráči už nějakým tím rokem poznamenaní s velikou zkušeností. Škoda, že kvůli pracovní vytíženosti nemohl přijet Meyham, hlavní iniciátor loňského tažení na Karpova. Konflikt, ať už verbální nebo jiný by byl mezi Svorou a Vlky určitě zajímavý. Každopádně co vím, tak rozpory příští rok určitě budou, protože mají jeden společný cíl, ovšem každý s opačným záměrem. Nebudu nic prozrazovat, ale mohlo by to být zajímavé. Dobré je, že obě frakce s tím přišly nezávisle na sobě. Takže doufám, že vás uvidím příští rok v plném počtu.
 
Uctívači, k nim snad nejde říct nic víc než – Vortex! a díky Katchere. Zastávka Čumabus, svatyně, důvěřiví stalkeři, ptající se Uctívačů jestli nemají atirad a podobné vylomeniny. Opět je škoda, že větší část frakce mohla jen na polovinu, ale Katcher to ihned vyřešil novým náborem a myslím, že parta Kuličkyn byla ta nejpovolanější, kterou mohl naverbovat. Pro příští rok musíme upravit pravidla pro výrobu a udělat v tom hlavně jasno, protože přiznám, že se nám tohle trošku vymklo z ruky. Tady snad nemusím psát, že se uvidíme příští rok.
 
Vědci, poměrně malá frakce, která kooperovala hlavně s Thalesem. Davidov měl připraveno spoustu úkolů a opět jsme se museli stěhovat kvůli dešti. Konec Davidova byl výborný a poté se ujal frakce jediný přeživší vědec Silver, který svou roli zvládl bravurně. Jeho výborná přednáška v baru o Revenantovi, která se protáhla přes půl hodinu a debatovalo se o Zóně a její budoucnosti, bylo něco u čeho bylo potřeba být. Naštěstí Glum celou přednášku nahrával na mobil, takže se to pokusím překopat do mp3 a dáme jí na web. Pro příští rok bude potřeba najmout další členy, jak vědce, tak ochranky, protože je čeká spousta práce.
Svora ve svém malém počtu zvládla velký kus práce. Ať už jako ochranka Rubleva, nebo jako bandité. Karpov vedl frakci jako zkušený velitel. Jeho vybílení laboratoře RIGAMu, které vlastně spustilo celý pogrom a spousta záškodnické činnosti by vydalo na jednu stranu. Z mé strany se přiznám, že jsem je trošku zanedbal a měli jsme v jejich činnosti dost hluchých míst. Ale už jsme s Tomim vymysleli na příští rok nějaké činnosti, které pro ně budou dosti zajímavé. Více se dozvíte v průběhu roku z novin.
 
FOX 11, tak to je kapitola sama pro sebe. Něco takovýho jsem opravdu nečekal. Bravůrně zvládali dobu, kdy se o nich rozšířila fáma, že chtějí odpálit Zónu jadernou náloží ( opět fáma iniciovaná hráči ), jejich ukrytí v Zóně, infiltrace mezi stalkerů, parádní RP pokec v hospodě s barmanem. Kluci, klobouk dolů.
 
Snad jsem tedy na žádnou z frakcí nezapomněl, takže se můžu vrhnout k úkolům. Primární úkol letošního ročníku bylo otevřít prostor laboratoře Gama. Měli jsme pro hráče připraveno několik nápověd, že to není jen mrtvý dům s pokladem. První nápověda byla noční světlo a vlna zombií, která vyšla přímo z laboratoře. Druhá nápověda bylo zachycení starého vysílaní o pomoc od Haniče, které mělo být původně aktuální.
 
Takže tedy, jak to mělo být s laboratoří a jak to nakonec bylo.
Původní koncept úkolu byl takovýto: Armáda provádí v laboratoři nelegální pokusy dle analyzovaných dat z pokusů, které probíhaly v laboratoři na prvním ročníku a táhly se vlastně každým ročníkem hry, až doposud. Byla to operace RYS a RYSKA. Můžete se o nich dočíst v historii minulých ročníků. Vojáci měli chytat stalkerů a vozit je do laboratoře na tyto pokusy, s tím, že ani ta jednotka v Zóně netuší, co se tam děje. Vozili je tam s tím, že je to přestupní stanice k deportaci. V laboratoři prováděl nedobrovolně pokusy Hanič a zombie proudící z laboratoře jsou nepodařené pokusy.
 
A jak to bylo. Protože jsem se opět nedohodl s armádou a nechtěl jsem, aby mi přijeli zase čtyři lidi jako loni a předloni, celou armádu jsem zrušil. Nebudu prozrazovat detaily kolem událostí, když ještě laboratoř fungovala, protože by to mohlo ovlivnit některé věci, každopádně si je můžete zjistit během hry. Hanič se zbláznil a pomocí mutantů vyvraždil vojenský dozor a tím dostal laboratoř pod svou kontrolu. Pak dále pokračoval na svých pokusech a vypouštěl do Zóny genetický odpad z pokusů. Během jednoho vypnutí neprozřetelně vyšel ven a zajal ho RIGAM. Ochranné pole má časový spínač a po zapnutí zůstala laboratoř zcela bez dozoru, jen s mutanty uvnitř. Někdy poté se spustil starý radiomaják a chvíli vysílal staré Haničovo volání o pomoc. Vědci provedli testy a sestrojili prototyp obleku proti záření gama a do prostoru laboratoře se vydal neohrožený průzkumník, který pomocí výbušnin zničil počítač a generátor záření. Po odpalu se vrhá do prostoru z jedné strany RIGAM, z druhé Vlci a začíná přestřelka s mutanty, mezi frakcemi a rabování. Prostor laboratoře je tedy volný.
 
Zprovoznění rádia.
Tento úkol jsem řadil do kategorie jednoduchých, ovšem situace se trošku zamotala. Tedy koncept byl sehnat anténu a vysílač a pak někoho, kdo to sestaví. Anténu měli FOX, vysílač nejdříve Čuma. A tady došlo k prvnímu zádrhelu ze strany hráčů. Hráči sice za Čumou chodili a ptali se, ovšem ptali se obyčejných pěšáků, kteří samozřejmě o takových věcech nemají páru. Stalkeři, více přemýšlet. A anténu měl FOX, který byl zahrabaný a navíc ve velmi nepříjemné pozici vůči stalkerům. Když se situace s FOXem vyjasnila, hráči sehnali anténu, ovšem vyvstal problém, protože Čuma odjela. Operativně jsem tedy hráče přesměroval na Salamandera, který by mohl detektor sestavit. Hráči sbírali součástky a z nich se stavěl vysílač. Vysílač byl postaven a teď sehnat někoho, kdo by mohl celé zařízení zprovoznit. Kdo jiný než FOX. No a než tohle celé proběhlo, bylo úterý ráno. Každopádně rádio je funkční a na další rok pojede od začátku. Opět výhoda dlouhé herní doby, nikoho nebylo potřeba tlačit ani nebylo potřeba žádných mimoherních zásahů.
Další úkoly byly záležitost frakcí a některé se přesouvají na další rok. Nemůžu zde o nich psát, z důvodů narušení konceptu úkolu.

Závěr a budoucnost Stalkera

Jak jste si možná někteří všimli, měl celou akci organizačně pod palcem Prsnaj a zvládl to velmi bravurně. Byla to příprava na další ročníky, protože mu celou akci organizačně předávám. Nelekejte se, budu na hře dál spolupracovat jako technické a finanční zabezpeční, je to přeci jen mé dítě, ale veškeré úkolové přípravy a honění lidí do toho, aby udělali to co mají bude mít na starosti on. Je to kvůli tomu, že bych chtěl rozjet své další projekty.
Další věci, omezíme neorganizované zombie walky, které se v druhé části hry vymkli kontrole. Stany, které budou před barem v ofzoně, budou aspoň pod celtou, nebo jinak vizuálně přizpůsobené hře. Další věcí je, že chci celou hru přejmenovat. Jak jste si všimli, přejmenovali jsme již všechny frakce a není to samoúčelné. Je to kvůli tomu, že pokud by jsme chtěli do budoucna vydávat jakékoli propagační materiály, chci se vyhnout problémy s autorskými právy. První by měl být kalendář pro příští rok. Můj návrh je Zóna Gama, protože je to místo, které se s námi táhlo dlouho a je zapamatovatelné. Každopádně vypíšeme soutěž o nejlepší nápad, s cenou o volný vstup na příští hru. Detektory podle mého dopadly nadmíru dobře a vylepšení a úpravy řešíme na fóru. Dále dojde k úpravě stránek a jejich zpřehlednění. Ve hře se objeví jeden z hráčů ( musel jet domů taky v neděli ), s titulem „Stalker Legenda“. Tento hráč se zúčastnil jako jediný všech pěti ročníků a dostal právo výběru startovní zbraně dle svého uvážení. Cedulky na zbraně budeme řešit tiskem na PVC nebo komacel a štítky budou přivázané k lúčiku zbraně. Co se týká střeliva, tak myslím že označené střelivo zabralo, protože podle mého nebylo tolik těžkých přestřelek a nikdo z hráčů si nestěžoval, že by do něj vykropili celý zásobník. U tohoto konceptu tedy zůstaneme, alespoň do doby než budeme mít jistotu, že ho můžeme zrušit. Je blbé, že tím musí trpět poctiví hráči, ovšem na druhou stranu se to kompenzovalo odříznutím nepoctivých. Ovšem nezkoušejte si přivézt barevné kule, protože budou třeba příští rok všechny v jedné barvě.
Ještě jednou vám všem děkuji za účast a příjemně strávený čas. U konceptu vícedenní akce zůstaneme.
 
Za Rebjata Zóny
Case alias Zagněv
 
10.07.2011 |
 
Poslední pozdrav

Vážené stalkerstvo, píši vám poslední pozdravy z reálného světa, před odjezdem do Zóny. Hra začíná až za týden, ale někteří z nás se odebírají do těchto nebezpečných a neznámých míst již ve středu 29.6. . Tato skupina odvážlivců musí provést rekognoskaci terénu a připravit vhodné prostory pro přežití. Z tohoto důvodů nebude již organizační část zachytitelná na internetu. V kontaktu budeme pouze na telefonních číslech, která jsou v larpovém topiku fóra. Pokud tam někdo nemá přístup, nebo účet na fóru, stačí, když mi napíše email. S rozesíláním hromadných zpráv mám špatné zkušenosti.

Určitě jste si všimli změn, kterými hra od posledního ročníku prošla. Začnu tedy tou největší a asi nejzajímavější a to jsou detektory radiace. Od letoška již nebudeme označovat nebezpečná místa zamořená radiací cedulemi! Každý z vás dostane při startu hry detektor radiace. Detektor funguje na dvě AA baterie, které by měly vydržet celou dobu. Pro jistotu si ale vemte do kapsy rezervní. Jedná se o první testování detektorů v provozu. Pokud vám baterie dojdou, je potřeba je vyměnit v nemocnici, kde vám detektor po výměně vyresetují. Výměna baterií způsobí plnou indikaci radiace. Vzhledem k počtu detektorů, protože se jich nestihl vyrobit dostatečný počet, budou přidělovány takto. Hráči, kteří mají detektor buď předplacený, nebo objednaný, jej samozřejmě dostanou. Potom všichni, kteří jedou jako stalkeři. Pokud máte vytvořenou nějakou skupinku, která se bude pohybovat stále spolu, bylo by dobré to u registrace nahlásit a dostanete detektor do skupinky. Proč je nutné se pohybovat společně, vysvětlím později.

Frakce pak dostanou detektory přidělené na skupiny, ve kterých budou operovat v Zóně. Nebude se jednat o mnohočlenné skupiny, mělo by to vyjít maximálně na 4 lidi.

Teď k samotným detektorům a jeho funkcím. Není to levná záležitost, a proto vás prosím o náležité zacházení. Obal nějaký ten náraz snese, ale není to vrhací zbraň. Při registraci podepíšete zapůjčení detektoru. Samozřejmě s oděrkami při běžném zacházení se počítá.

Detektor je třeba chránit před přímým deštěm a stékající vodou K detektoru se dá přidělat machršnůra, takže pokud si ji vezmete, můžete si na ni detektor přidělat (pokud se mi podaří sehnat dobrého výrobce, nechám na příští rok vyrobit stalkerské ) Obal by měl být odolný proti přímému zásahu zbraní, kromě skla měřáku, proto ho noste tak, aby bylo sklo chráněno Pád na beton nebo podobný povrch může způsobit poškození detektoru.

Ovládání detektoru:*
 



Tlačítko REŽIM: v základní verzi nemá funkci

Konektor PROBA: slouží k připojení detektoru k protiradiačnímu obleku

Zelená – úroveň nasbírané radiace › 5 Sievertů, nebezpečná úroveň bez biologických následků

Žlutá – úroveň nasbírané radiace › 10 Sievertů, smrtelná úroveň, postižený trpí příznaky nemoci z ozáření, začíná proces umírání, radiace se ukládá v těle a nárůst pokračuje i po opuštění nebezpečné zóny, bez lékařské pomoci nastává přibližně do jedné hodiny smrt.

Červená – úroveň nasbírané radiace › 15 Sievertů, kritická dávka radiace. Nastává okamžitá smrt

Dosažení jednotlivých úrovní je indikované akusticky. Pokud úroveň nastřádané radiace nedosáhla 10 Sievertů a hráč nepřijde po určitou dobu do kontaktu s radiací, začne samovolný proces poklesu radiace. V případě kontaktu s radiací se tento proces ihned přeruší.

* Funkce detektoru jsou závislé na jeho zakoupených vylepšeních. V základní verzi nemá detektor žádnou z těchto funkcí. Slouží pouze jako sběrač dat a oznámí vám až překročení dávky pro nemoc z ozáření. V počáteční fázi hry proto nebudete tušit, zda se pohybujete v radiaci nebo ne. Instalace vylepšení detektoru bude provádět stalker technik, kterého budete muset najít. Ale zas takový problém to nebude.

Střelivo bude v Zóně dostupné v těchto rážích: 0,20g, 0,23g, 0,25g, 0,28g, 0,30g, 0,32g, 0,36g. Vlastní munice není povolena.

Kdo jste četl poslední události, víte, že se v Zóně cosi děje. Proto jsou pravidla upravena takto. Po blowoutu trvá 30 minut nebezpečí radiace a je zakázáno opouštět úkryt.

A opět, pokud jste četli pozorně noviny, tušíte. Vezměte si na akci přenosné FM rádio.

Jídlo, voda, hygiena:

Na hygienu bude u Baru 100l vak s vodou. Voda na frakcích po čas akce bude zajištěna 30l kanystry. Pokud vám dojde, odneste kanystr na Bar a bude vám dočepováno. Jídlo jak víte je zajištěné po celou dobu akce skupinou stalkerů. Jídlo bude pouze do vlastních nádob, stejně tak nápoje, takže si nezapomeňte ešusy. Ale to je pro stalkerstvo asi zbytečná a urážející připomínka J

Start hry bude v pátek 1. 7. 2011 ve 20:00h. Posunul jsem start ještě o hodinu, aby všichni měli čas v klidu dojet. Start nebude vyhlašován žádným signálem! Tak aby nedošlo k nějakým zmatkům jako loni. První v nemocnici očekáváme ve 20:05 J

Poslední věc:

Poslední věc, je dodržování pravidel, přiznávání a podobná zvěrstva. Vím, že mnohým (věřím, že nikomu z vás) to nemusím připomínat, ale snažte se dodržovat pravidla, i když si myslíte, že vás nikdo nevidí. Užijete si hru tím více. Máme zde letos řadu nováčků, ne přímo na poli larpu, ale v naší hře a budou si muset asi trošku zvyknout na jiný styl hry.

Pokud uvidíte někoho podvádět, nebo si to budete myslet, řekněte to organizátorům, nebo na věky mlčte. Je totiž téměř pravidlem, že se všechny věci dozvím až po hře, ale to je k ničemu. Tyto věci se musí řešit ihned. Obzvláště věci nedodržování pravidel. Po hře už je to většinou k ničemu. Je v zájmu každého z nás, abychom si hru co nejvíce užili, a k tomu patří především tohle.

Takže za týden v Zóně!!!
25.06.2011 |
 
Vážené stalkerstvo, prebehla posledná časť aktualizácie registrácií, tak vás prosíme, aby ste si pozorne skontrolovali ešte raz svoje meno v zozname a to takisto aj v prípade, že ste posielali platbu na účet! Na mieste akcie to už nebude možné overiť!!!
Platby boli aktualizované k 2.6.2011. Prikladám odkaz na finálny zoznam registrácií:
 
 
Celkový počet hráčov na piaty ročník STALKER LARPu vystúpil na 125. To znamená rekordnú účasť. Dúfam, že odpadlíkov na poslednú chvíľu bude čo najmenej a všetci sa stretneme v Bare 1000 RADov v Zóne...!
06.06.2011 |
 
Strana archivu:
[1] [2] [3]  >4< [5] [6] [7] [8] [9] [10]