S.T.A.L.K.E.R. LARP
Archiv
Strana archivu:
[1] [2] [3] >4< [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Informácie začnú pribúdať na našom webe ako vždy, termín registrácií bude včas oznámený a registrácia samotná bude prebiehať na vlny ako vždy.
Pokud došlo k nějaké chybě, kontaktujte správce LARP fóra (ID Prsnaj) buď přes PM na fóru, neba na e-mailovou adresu prsnaj@seznam.cz.
Strana archivu:
[1] [2] [3] >4< [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Strana archivu:
[1] [2] [3] >4< [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Tak je to tady, vážené hráčstvo, registrace na S.T.A.L.K.E.R. LARP pro ročník 2012 se právě otevírá.
Pro letošní ročník jsme zavedli jednu novinku, a sice povinnou platbu předem, kdo zaplatí, má své místo na akci jisté. Pamatujte proto na to, že nejste registrovaní, dokud nám od vás nedojde platba.
Registrujte se opět zasláním e-mailu, na adresu case.zt@gmail.com, do předmětu zprávy uveďte "REGISTRACE - STALKER 2012".
Registrační email musí obsahovat následující:
1) V případě, že jste se hry již účastnili, stačí zaslat váš NICK, nebo osobní ID (k zjištění v pravém horním rohu ID karty) a na jak dlouho chcete jet (počet dní).
2) Pokud jste nový hráč, zašlete doporučení (kdo Vás na akci doporučil), osobní údaje: NICK, jméno, datum narození, kontakt (stačí e-mail), zdravotní stav. Dále herní údaje: Herní jméno, datum narození, místo narození, místo pobytu, frakce, foto obličeje a na jak dlouho chcete jet (počet dní).
Poté co odešlete registrační e-mail, máte týden na zaslání platby na účet 43-8668490237/0100, platbu poukazujte bankovním převodem a do zprávy pro příjemce uveďte svůj NICK z registračního e-mailu, ať je možné platby snadno spárovat.V případě hromadné platby, uveďte v registračním E-mailu hráče, za které platíte a ve zprávě pro příjemce NICK plátce.
Cena za celou akci je 1.200,- Kč, pro hráče, kteří jedou za frakci Čuma, se tento poplatek snižuje na 1.000,- Kč, z důvodů práce frakce pro organizaci. Pokud chcete jet jen na vybrané dny, pak je cena 200,- Kč/den. Cena se dále snižuje o 50,- Kč, pokud budete na této naší akci již čtvrtým rokem. Pokud jste si zakoupili, popřípadě chcete zakoupit detektor (jeho cena je 800,- Kč), je zde další možnost uplatnění slevy, a sice ve výši 10%. Pokud by snad někdo měl s kalkulací výsledné částky problém, neváhejte nás kontaktovat na fóru, či na e-mailu prsnaj@seznam.cz.
Registrace opět probíhá ve vlnách, nejprve se tedy mají možnost registrovat ti, kteří s námi již někdy v minulosti na akci jeli. Tato první vlna trvá do 31. března. Následuje druhá vlna, která už je určena i pro nové hráče s doporučením, ta potrvá až do 31. května. Poté již není možné se registrovat. Vyřízení vaší registrace je možné zkontrolovat na webu v seznamu registrovaných hráčů. Update probíhá 1-2x do týdne, většinou středa a neděle.
Upozorňujeme, že námi požadovaný věk hráče je min. 18 let.
Zrušení již provedené rezervace je možné se storno poplatkem 10% až do 31. května. V mezidobí od ukončení registrace do začátku hry je storno poplatek 20%. Registrační storno pokrývá náklady spojené s přípravou hráče do hry.
V případě nedostavení se na akci registrační poplatek propadá, je zde ale možnost poslat náhradníka (po domluvě s organizátorem).
V případě vážného důvodu (nemoc, úraz, apod. - je potřeba doložit lékařské nebo jiné potvrzení, neschopenka) je registrační poplatek vratný.
A poslední důležité upozornění, pečlivě si zkontrolujte postup pro registrace, ať vám v registračním e-mailu něco nechybí, jinak hrozí, že nebude vyřízen a vy se tak na akci nedostanete.
EDIT 6.3.12: PROSÍME ZÁUJEMCOV ZO SLOVENSKA ABY NÁM ZATIAĽ EŠTE NEPOSIELALI ŽIADNE PLATBY!!! RIEŠIME INÝ SPÔSOB PLATBY!
Stalkeri si musia pomáhať. Inak by v nebezpečnej Zóne jednoducho neprežili. A práve so žiadosťou o pomoc sa na nás obracia Zdeněk:
Ahoj lidi, 24. března se chystáme pořádat airsoftovou akci na motívy S.T.A.L.K.E.R.a. Jsme airsoftovej kroužek při centru volného času Pavučina (dům dětí a mládeže) v Hustopečích (okres Břeclav). Hledáme všechny dobrovolníky aneb lidi dobré vůle jenž mají zájem se podílet na organizaci a průbehu této akce. Kontakt na pořadatele a vedoucího kroužku: Zdeněk Bartoš (ať vás ani nenapadne mě vykat) e-mail: target5@seznam.cz tel.: 608 469 161
Ak ste teda z Moravy, okolia Hustopečí, Břeclavi, alebo budete mať v ten víkend náhodou cestu okolo, prosím, ozvite sa Zdendovi a ukážte jeho deckám, kto sú to tí praví stalkeri.
Tak konečne som sa dokopal k tomu, aby som vám v krátkosti priniesol zopár noviniek, ktoré priniesla porada organizátorov. V prvom rade sa ospravedlňujem všetkým tým, ktorí čakali tak netrpezlivo, až im z toho prasklo tričko. Holt ale skúškové je skúškové a popri tom človek odrazu zisťuje, že je toľko vecí, ktoré musí spraviť, než by sa mal učiť. Ale radšej k LARPu.
Ako som už spomenul na tvýteri, treba sa pripraviť na týždeň trvajúci zonálny orgazmus plný blowoutov, Čárlího Uniporna a samozrejme zážitkov. Tento rok Zóna otvorí svoju náruč v nedeľu ráno 1.7. a posledné výstrely doznejú v sobotu 7.7. popoludní.
Hra dostala podtitul "Kolaps". Pôjde o nadviazanie na situácie z minulého roka. Emisie sú čím ďalej tým intenzívnejšie, takže ak budeme chcieť prežiť, musíme pre začiatok vybudovať a dať do prevádzky VML a začať pracovať na dostatočnej ochrane. Zvládne to jediný preživší vedec Saša Grustnyj?
Dalšie rozohrané príbehy samozrejme taktiež pokračujú. Stále máme v Zóne jednotku FOX, ktorá pátra po jadrovej hlavici. Ak sú ich informácie správne a silo sa v Zóne naozaj nachádza, potom hrozí reálne nebezpečenstvo, že strelu jedna zo silných emisií odpáli...
Informácie začnú pribúdať na našom webe ako vždy, termín registrácií bude včas oznámený a registrácia samotná bude prebiehať na vlny ako vždy.
Ak sa už neviete dočkať nových informácií, ktoré sa týkajú STALKER LARPu, mám pre vás dobrú správu. Už za pár dní, teda v sobotu 28.1., sa bude konať veľká organizátorská porada, na ktorej sa bude diskutovať o pravidlách, príbehovej línii, frakciách a mnohých ďalších drobnostiach, bez ktorých by larp určite nefungoval tak, ako má.
Tiež sa rozhodne o celkovom trvaní akcie a potvrdí sa dátum, aby sme si mohli začať vybavovať voľno alebo dovolenky.
Všetko dôležité sa určite včas dozvieme a priebežne vás budeme na týchto stránkach informovať. Sám som zvedavý, pretože asi jediná vec, ktorú môžme takmer na 100% potvrdiť je, že STALKER LARP 2012 bude!
Těžko říct, jestli těch pár písmen z GSC Twitteru měly být tou toliko očekávanou oficiální zprávou, ale pokud ano, tak je to bída. "We will do our best to continue. However, at this moment, nothing is certain." Pro neangličtináře: "Budeme se snažit pokračovat, ale v tuto chvíli není nic jisté."
A ještě tady máme aktualizaci (18:26) - Our website will continue, with the forum & tech support. The shop will continue until the nearest planned items sell out. (uploaded now). Ve zkratce: "Náš web včetně fóra a s technickou podporou pokračuje, e-shop bude aktivní jenom do doprodání zásob."
A ještě tady máme aktualizaci (18:26) - Our website will continue, with the forum & tech support. The shop will continue until the nearest planned items sell out. (uploaded now). Ve zkratce: "Náš web včetně fóra a s technickou podporou pokračuje, e-shop bude aktivní jenom do doprodání zásob."
I na dnešní den tu máme pár nových informací ohledně konce GSC a nezdá se, že by se věci obrátily k lepšímu. Téměř všichni zaměstnanci ze studia odešli a zůstala jich jen hrstka, takže práce na druhém Stalkerovi jsou skutečně zastaveny. Podle důvěrných zdrojů přímo z GSC je hlavním důvodem to, že se nepodařilo sehnat vydavatele konzolové verze a sami za sebe si ji vydat netroufli. Vyrojily se ale ještě další, ne nemožné důvody (ale do nynějšího okamžiku ještě stále nepotvrzené):
Grigorovič údajně sám odmítl velké množství vydavatelů a měl mít buďto nesplnitelné požadavky a nebo se podmínky osloveným kandidátům nelíbily. Východoevropská postapokalyptická hra pro ně není z marketingového hlediska dostatečně zajímavá natolik, aby se dobře prodávala i za hranicemi Evropy.
Druhou možností se jeví už v minulé novince zmíněná Grigorovičova nespokojenost s probíhajícím vývojem, i když někteří z vývojářů tvrdili, že byla skvělá a oproti prvnímu dílu mohla přinést mnoho znatelných vylepšení (ale to se ostatně tvrdilo i v případě Clear Sky - pozn. red.). Rovněž prý mohlo dojít k tomu, že Grigoroviče už vývoj her unavoval a o značku S.T.A.L.K.E.R. se nezajímal. Podle vyjádření osoby jemu blízké však tahle možnost není pravděpodobná a Stalkera miloval.
Podobně je na tom i teorie uvedená na UkraNews s údajným zájmem o odkupu celého GSC některou z vládních organizací. Jedinou věcí, která by pro ně mohla být zajímavá, je samotná značka, ale ta má být registrovaná mimo Ukrajinu. Z mnoha koutů se však proslýchá další zarážející teze - Grigorovič chtěl studio uzavřít příštím rokem (tedy v podstatě hned po dokončení dvojky).
Budoucnost značky S.T.A.L.K.E.R. je v tuto chvíli nejasná. Grigorovič ji může prodat nebo pronajmout jinému studiu a to by posléze mohlo hru dokončit (ve výrobě byla dokonce jakási prohlížečová hra). Jediným takovým želízkem v ohni je pouze 4A Games, stojící za vznikem Metra 2033 a chystaným pokračováním s názvem Last Light. Problémem je, že i když se ve studiu nachází značná část původního týmu, který pracoval na Stínu Černobylu, Grigorovič se s nimi zrovna dvakrát nemusí. Z evropských studií už jich pak zbývá jen pár (například z Polska nebo Bulharska), která ale vzhledem k nedostatku zkušeností nemusí uspět.
Zdroj: Galyonkin.com
Grigorovič údajně sám odmítl velké množství vydavatelů a měl mít buďto nesplnitelné požadavky a nebo se podmínky osloveným kandidátům nelíbily. Východoevropská postapokalyptická hra pro ně není z marketingového hlediska dostatečně zajímavá natolik, aby se dobře prodávala i za hranicemi Evropy.
Druhou možností se jeví už v minulé novince zmíněná Grigorovičova nespokojenost s probíhajícím vývojem, i když někteří z vývojářů tvrdili, že byla skvělá a oproti prvnímu dílu mohla přinést mnoho znatelných vylepšení (ale to se ostatně tvrdilo i v případě Clear Sky - pozn. red.). Rovněž prý mohlo dojít k tomu, že Grigoroviče už vývoj her unavoval a o značku S.T.A.L.K.E.R. se nezajímal. Podle vyjádření osoby jemu blízké však tahle možnost není pravděpodobná a Stalkera miloval.
Podobně je na tom i teorie uvedená na UkraNews s údajným zájmem o odkupu celého GSC některou z vládních organizací. Jedinou věcí, která by pro ně mohla být zajímavá, je samotná značka, ale ta má být registrovaná mimo Ukrajinu. Z mnoha koutů se však proslýchá další zarážející teze - Grigorovič chtěl studio uzavřít příštím rokem (tedy v podstatě hned po dokončení dvojky).
Budoucnost značky S.T.A.L.K.E.R. je v tuto chvíli nejasná. Grigorovič ji může prodat nebo pronajmout jinému studiu a to by posléze mohlo hru dokončit (ve výrobě byla dokonce jakási prohlížečová hra). Jediným takovým želízkem v ohni je pouze 4A Games, stojící za vznikem Metra 2033 a chystaným pokračováním s názvem Last Light. Problémem je, že i když se ve studiu nachází značná část původního týmu, který pracoval na Stínu Černobylu, Grigorovič se s nimi zrovna dvakrát nemusí. Z evropských studií už jich pak zbývá jen pár (například z Polska nebo Bulharska), která ale vzhledem k nedostatku zkušeností nemusí uspět.
Zdroj: Galyonkin.com
Jako Fénix vstal z popela, vstal z něj po hromadě problémů i první Stalker. Po Call of Pripyat to už ale vypadá, že se dalšího dílu nedočkáme.
GSC je údajně uzavřené a veškerá práce na hře tak končí. Podle několika tezí bylo obtížné financovat ryze počítačovou hru s takovým konceptem (což je ale s přihlédnutím k počtu prodaných kopií poměrně nepochopitelné), další zprávy pak poukazují na to, že za uzávěrkou stojí Sergej Grigorovič a jeho postoj k tomu, jakým směrem se vývoj hry ubíral. Těžko říci, jestli mu vadil chystaný (a zřejmě notně zjednodušený) port na konzole, vyšší nebo naopak nižší obtížnost, již zmíněné finanční výdaje nebo cokoliv dalšího. Jednou z teorií je dokonce i to, že se o GSC a jejich peníze pokoušela nějaká jiná společnost, která s nimi před nedávnem začala "spolupracovat". O práci by tak přišlo odhadem čtyřicet až padesát lidí.
O uzavření firmy informoval Sergej Galenkin a jako první s touto nemilou novinou přišel ukrajinský magazín UkraNews.
O uzavření firmy informoval Sergej Galenkin a jako první s touto nemilou novinou přišel ukrajinský magazín UkraNews.
Vážení hráči,
provedli jsme aktualizaci fóra k LARPu, kterou si již drahnou dobu žádalo. Došlo ke smazaní neaktuálních topiků a celkovému pročištění této sekce. Snažili jsme se vše zachovat v původním rozvržení, ale je možné, že jsme něco přehlédli a proto si prosím zkontrolujte, zda-li máte přístupy tam, kde máte své frakční topiky, popřípadě jestli můžete ještě někam jinam, kam byste normálně mít přístup neměli. Prosím buďte féroví.
provedli jsme aktualizaci fóra k LARPu, kterou si již drahnou dobu žádalo. Došlo ke smazaní neaktuálních topiků a celkovému pročištění této sekce. Snažili jsme se vše zachovat v původním rozvržení, ale je možné, že jsme něco přehlédli a proto si prosím zkontrolujte, zda-li máte přístupy tam, kde máte své frakční topiky, popřípadě jestli můžete ještě někam jinam, kam byste normálně mít přístup neměli. Prosím buďte féroví.
Pokud došlo k nějaké chybě, kontaktujte správce LARP fóra (ID Prsnaj) buď přes PM na fóru, neba na e-mailovou adresu prsnaj@seznam.cz.
Za Rebjata Zóny
Prsnaj
Prsnaj
Nejdříve bych poděkoval všem
zúčastněným, kteří se na letošní hře podíleli, ať
s přípravou, tak herně. Doufám, že se moc nerozepíšu a
bude vás to bavit číst až do konce. Začnu zhodnocením celé
hry, pak projdu v kostce jednotlivé frakce, pak něco o úkolech
a na závěr něco o budoucnosti a změnách.
Z mého pohledu byla letošní hra
to nejlepší, co se nám zatím povedlo. Atmosféra Zóny dokázala
strhnout i nováčky k výborným hereckým výkonům a to bylo
velké plus, které vygradovalo atmosféru téměř do reality.
Ocitli jsme se na několika slepých místech, které se nám myslím
podařilo rychle lepit a spousta úkolů vznikala na místě nejen
z našeho popudu, ale i z iniciativy hráčů, kteří si
vymýšleli vlastní úkoly a spolu s organizátory jsme je
zařazovali do hry. Například výstavba bunkrů proti radiaci.
Podle mě k tomu velkou měrou přispěla právě délka hry,
protože všechno mohlo plynout v klidu a nebylo nutné nikoho
do úkolů tlačit, tak jak se to musí při víkendových hrách.
Prostě bylo víceméně jedno, jestli se úkol splní hned, nebo
druhý den. Připravené úkoly čekaly až je někdo odhalí a začne
na tom pracovat. Jediné co bylo škoda, tak že se rádio podařilo
zprovoznit až na konci hry, ale tomuto úkolu se postavilo několik
úskalí s kterými jsem nepočítal a nechtěl jsem do toho
nijak organizačně zasahovat a kazit hru. Můj pocit ze hry je tedy
takový, že se konečně začíná dařit to co jsem měl v plánu.
Koncept této hry je trošku jiný než jiné hry a to takový, že
každá frakce a hráči si vytváří svou hru sami, budují si
pozici ve světě a žijí svým životem. Mimoto mohou narazit na
úkoly, které jsou připraveny na základě nějakého příběhu a
sami si na základě vývoje událostí své úkoly vytvářet.
Frakce
Začnu od těch největších a to je
Čuma. Čumáci se zapojili skvěle do hry a vybudovali si perfektní
pozici. Povedlo se jim několik skvělých věcí, kdy například
pod záminkou ohrožení Zóny před nepřítelem odebírali stalkerů
mapy, vybudovali si neutrální pozici v Zóně. Škoda že na
základě mylných informací z rozvědky opustili předčasně
Zónu již v neděli ( museli do rachoty ), protože by bylo
celkem zajímavé sledovat, jak by řešili pondělní pogrom.
Celkově tuhle frakci hodnotím jako vynikající a rád je uvidím
příští rok. Jedinou výtku bych měl, je to spíš na nemocnici,
ale oni nestíhali nápor, je potřeba poučit všechny hráče o
pohybu a chování zombií. Ne všichni od vás se chovali jako
regulérní zombie a měl jsem pár výtek, že je pak nejde poznat.
Ale o zombiích budu ještě psát.
Další velká frakce byl RIGAM. Z mého
pohledu, i když hráči to možná vidí jinak, perfektní frakce.
Myslím, že naprosto skvěle zvládli roli nabubřených zápaďáků.
To, že někteří hráči přijeli na jiný typ akce ponechám
stranou, protože situace nakonec vyústila v otevřený
konflikt, o který si od začátku koledovali a je vyborný, že i
tohle proběhlo bez „vědomí“ organizace, tedy naprosto
spontánně. Pěkně se nám vyvíjel i problém s dluhem a
přiznám se, že jsem do chvíle, než přiletěl problém řešit
Zagněv, nevěděl jak to vymyslet a celou věc jsem upekl po cestě
na jejich základnu. Kdo neví, tak Zagněv prodal RIGAMu základnu
za 100.000Zar, ovšem splatných v neděli. RIGAM samozřejmě
neměl o reformě ani páru, takže mi v neděli dlužili
100.000Zar, ovšem už v nové měně. Chtěli jsme to s Vladem
trošku příští rok rozvést, ovšem situace se vyřešila.
Každopádně jestli přijede RIGAM příští rok, bude stále pod
dluhem. Další výborná věc byla vývoj Snorka, trošku se nám
zamotala situace s Gamou a Haničem, ale i z toho se nám,
myslím, podařilo vybruslit. U Gamy se nám povedl ještě jeden
kiks a to, když dostali mylnou informaci, že kouř je vypnuté gama
pole, ale i to jsme vyřešili bez mrtvol. Celkově tedy výborná
frakce, jak jsem psal, nabubřelí zápaďáci, kteří dostali oč
si říkali. Rád je uvidím příští rok a s Vladem
zapracujeme na přípravě.
Další jsou Vlci Zóny. Tuhle frakci
bych já hodnotil jako nejlepší ve hře, ale jen díky tomu, že
Čumáci odjeli, jinak bych měl velké dilema. Kluci se perfektně
sami zapojili do hry, stačilo je naťuknout a už sami pátrali. Je
poznat, že to jsou hráči už nějakým tím rokem poznamenaní
s velikou zkušeností. Škoda, že kvůli pracovní vytíženosti
nemohl přijet Meyham, hlavní iniciátor loňského tažení na
Karpova. Konflikt, ať už verbální nebo jiný by byl mezi Svorou a
Vlky určitě zajímavý. Každopádně co vím, tak rozpory příští
rok určitě budou, protože mají jeden společný cíl, ovšem
každý s opačným záměrem. Nebudu nic prozrazovat, ale mohlo
by to být zajímavé. Dobré je, že obě frakce s tím přišly
nezávisle na sobě. Takže doufám, že vás uvidím příští rok
v plném počtu.
Uctívači, k nim snad nejde říct
nic víc než – Vortex! a díky Katchere. Zastávka Čumabus,
svatyně, důvěřiví stalkeři, ptající se Uctívačů jestli
nemají atirad a podobné vylomeniny. Opět je škoda, že větší
část frakce mohla jen na polovinu, ale Katcher to ihned vyřešil
novým náborem a myslím, že parta Kuličkyn byla ta
nejpovolanější, kterou mohl naverbovat. Pro příští rok musíme
upravit pravidla pro výrobu a udělat v tom hlavně jasno,
protože přiznám, že se nám tohle trošku vymklo z ruky.
Tady snad nemusím psát, že se uvidíme příští rok.
Vědci, poměrně malá frakce, která
kooperovala hlavně s Thalesem. Davidov měl připraveno spoustu
úkolů a opět jsme se museli stěhovat kvůli dešti. Konec
Davidova byl výborný a poté se ujal frakce jediný přeživší
vědec Silver, který svou roli zvládl bravurně. Jeho výborná
přednáška v baru o Revenantovi, která se protáhla přes půl
hodinu a debatovalo se o Zóně a její budoucnosti, bylo něco u
čeho bylo potřeba být. Naštěstí Glum celou přednášku
nahrával na mobil, takže se to pokusím překopat do mp3 a dáme jí
na web. Pro příští rok bude potřeba najmout další členy, jak
vědce, tak ochranky, protože je čeká spousta práce.
Svora ve svém malém počtu zvládla
velký kus práce. Ať už jako ochranka Rubleva, nebo jako bandité.
Karpov vedl frakci jako zkušený velitel. Jeho vybílení laboratoře
RIGAMu, které vlastně spustilo celý pogrom a spousta záškodnické
činnosti by vydalo na jednu stranu. Z mé strany se přiznám,
že jsem je trošku zanedbal a měli jsme v jejich činnosti
dost hluchých míst. Ale už jsme s Tomim vymysleli na příští
rok nějaké činnosti, které pro ně budou dosti zajímavé. Více
se dozvíte v průběhu roku z novin.
FOX 11, tak to je kapitola sama pro
sebe. Něco takovýho jsem opravdu nečekal. Bravůrně zvládali
dobu, kdy se o nich rozšířila fáma, že chtějí odpálit Zónu
jadernou náloží ( opět fáma iniciovaná hráči ), jejich ukrytí
v Zóně, infiltrace mezi stalkerů, parádní RP pokec
v hospodě s barmanem. Kluci, klobouk dolů.
Snad jsem tedy na žádnou z frakcí
nezapomněl, takže se můžu vrhnout k úkolům. Primární
úkol letošního ročníku bylo otevřít prostor laboratoře Gama.
Měli jsme pro hráče připraveno několik nápověd, že to není
jen mrtvý dům s pokladem. První nápověda byla noční
světlo a vlna zombií, která vyšla přímo z laboratoře.
Druhá nápověda bylo zachycení starého vysílaní o pomoc od
Haniče, které
mělo být původně aktuální.
Takže tedy, jak to mělo být
s laboratoří a jak to nakonec bylo.
Původní koncept úkolu byl takovýto:
Armáda provádí v laboratoři nelegální pokusy dle
analyzovaných dat z pokusů, které probíhaly v laboratoři
na prvním ročníku a táhly se vlastně každým ročníkem hry, až
doposud. Byla to operace RYS a RYSKA. Můžete se o nich dočíst
v historii minulých ročníků. Vojáci měli chytat stalkerů
a vozit je do laboratoře na tyto pokusy, s tím, že ani ta
jednotka v Zóně netuší, co se tam děje. Vozili je tam
s tím, že je to přestupní stanice k deportaci.
V laboratoři prováděl nedobrovolně pokusy Hanič a zombie
proudící z laboratoře jsou nepodařené pokusy.
A jak to bylo. Protože jsem se opět
nedohodl s armádou a nechtěl jsem, aby mi přijeli zase čtyři
lidi jako loni a předloni, celou armádu jsem zrušil. Nebudu
prozrazovat detaily kolem událostí, když ještě laboratoř
fungovala, protože by to mohlo ovlivnit některé věci, každopádně
si je můžete zjistit během hry. Hanič se zbláznil a pomocí
mutantů vyvraždil vojenský dozor a tím dostal laboratoř pod svou
kontrolu. Pak dále pokračoval na svých pokusech a vypouštěl do
Zóny genetický odpad z pokusů. Během jednoho vypnutí
neprozřetelně vyšel ven a zajal ho RIGAM. Ochranné pole má
časový spínač a po zapnutí zůstala laboratoř zcela bez dozoru,
jen s mutanty uvnitř. Někdy poté se spustil starý radiomaják
a chvíli vysílal staré Haničovo volání o pomoc. Vědci provedli
testy a sestrojili prototyp obleku proti záření gama a do prostoru
laboratoře se vydal neohrožený průzkumník, který pomocí
výbušnin zničil počítač a generátor záření. Po odpalu se
vrhá do prostoru z jedné strany RIGAM, z druhé Vlci a
začíná přestřelka s mutanty, mezi frakcemi a rabování.
Prostor laboratoře je tedy volný.
Zprovoznění rádia.
Tento úkol jsem řadil do kategorie
jednoduchých, ovšem situace se trošku zamotala. Tedy koncept byl
sehnat anténu a vysílač a pak někoho, kdo to sestaví. Anténu
měli FOX, vysílač nejdříve Čuma. A tady došlo k prvnímu
zádrhelu ze strany hráčů. Hráči sice za Čumou chodili a ptali
se, ovšem ptali se obyčejných pěšáků, kteří samozřejmě o
takových věcech nemají páru. Stalkeři, více přemýšlet. A
anténu měl FOX, který byl zahrabaný a navíc ve velmi nepříjemné
pozici vůči stalkerům. Když se situace s FOXem vyjasnila,
hráči sehnali anténu, ovšem vyvstal problém, protože Čuma
odjela. Operativně jsem tedy hráče přesměroval na Salamandera,
který by mohl detektor sestavit. Hráči sbírali součástky a
z nich se stavěl vysílač. Vysílač byl postaven a teď
sehnat někoho, kdo by mohl celé zařízení zprovoznit. Kdo jiný
než FOX. No a než tohle celé proběhlo, bylo úterý ráno.
Každopádně rádio je funkční a na další rok pojede od začátku.
Opět výhoda dlouhé herní doby, nikoho nebylo potřeba tlačit ani
nebylo potřeba žádných mimoherních zásahů.
Další úkoly byly záležitost frakcí
a některé se přesouvají na další rok. Nemůžu zde o nich psát,
z důvodů narušení konceptu úkolu.
Závěr a budoucnost Stalkera
Jak jste si možná někteří všimli,
měl celou akci organizačně pod palcem Prsnaj a zvládl to velmi
bravurně. Byla to příprava na další ročníky, protože mu celou
akci organizačně předávám. Nelekejte se, budu na hře dál
spolupracovat jako technické a finanční zabezpeční, je to přeci
jen mé dítě, ale veškeré úkolové přípravy a honění lidí
do toho, aby udělali to co mají bude mít na starosti on. Je to
kvůli tomu, že bych chtěl rozjet své další projekty.
Další věci, omezíme neorganizované
zombie walky, které se v druhé části hry vymkli kontrole.
Stany, které budou před barem v ofzoně, budou aspoň pod
celtou, nebo jinak vizuálně přizpůsobené hře. Další věcí
je, že chci celou hru přejmenovat. Jak jste si všimli,
přejmenovali jsme již všechny frakce a není to samoúčelné. Je
to kvůli tomu, že pokud by jsme chtěli do budoucna vydávat
jakékoli propagační materiály, chci se vyhnout problémy
s autorskými právy. První by měl být kalendář pro příští
rok. Můj návrh je Zóna Gama, protože je to místo, které se
s námi táhlo dlouho a je zapamatovatelné. Každopádně
vypíšeme soutěž o nejlepší nápad, s cenou o volný vstup
na příští hru. Detektory podle mého dopadly nadmíru dobře a
vylepšení a úpravy řešíme na fóru. Dále dojde k úpravě
stránek a jejich zpřehlednění. Ve hře se objeví jeden z hráčů
( musel jet domů taky v neděli ), s titulem „Stalker
Legenda“. Tento hráč se zúčastnil jako jediný všech pěti
ročníků a dostal právo výběru startovní zbraně dle svého
uvážení. Cedulky na zbraně budeme řešit tiskem na PVC nebo
komacel a štítky budou přivázané k lúčiku zbraně. Co se
týká střeliva, tak myslím že označené střelivo zabralo,
protože podle mého nebylo tolik těžkých přestřelek a nikdo
z hráčů si nestěžoval, že by do něj vykropili celý
zásobník. U tohoto konceptu tedy zůstaneme, alespoň do doby než
budeme mít jistotu, že ho můžeme zrušit. Je blbé, že tím musí
trpět poctiví hráči, ovšem na druhou stranu se to kompenzovalo
odříznutím nepoctivých. Ovšem nezkoušejte si přivézt barevné
kule, protože budou třeba příští rok všechny v jedné
barvě.
Ještě jednou vám všem děkuji za
účast a příjemně strávený čas. U konceptu vícedenní akce
zůstaneme.
Za Rebjata Zóny
Case alias Zagněv
[1] [2] [3] >4< [5] [6] [7] [8] [9] [10]