• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Registrovaných užívate¾ov: 3589
Zaslaných príspevkov: 100875
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Archiv

Strana archivu:
[1] [2] [3] [4]  >5< [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
[21] [22] 


GSC ve spolupráci s magazínem K9, což je hlavní tahoun v oblasti komiksových časopisů v SNS (Společenství nezávislých států, zahrnující země bývalých sovětských republik) pořádá kreativní soutěž - a už asi správně tušíte, řeč bude o komiksech. Máte-li nějaký nápad, jak komiksově ztvárnit cokoliv stalkerského, naskýtá se Vám ideální šance. Nezáleží na zkušenostech a ani na tom, odkud kdo pochází. Důležité je jen splnit následující požadavky:

 

1/ Práce má sestávat z dvou, maximálně však pěti pásů (stripů).
2/ Jeden pás by měl mít délku 24 cm, doporučuje se rozměr 24x17 cm.
3/ Rozlišení: 300 dpi nebo 2008x2835 pixelů, přičemž delší strana obrázku nemá přesáhnout 3540 pixelů.
4/ Formát souboru: JPG.
5/ Komprese JPG: 8 (tzn. 80%).
6/ Barevné schéma: RGB (červená-zelená-modrá).
7/ Název souboru: Pouze v angličtině a bez mezer - k oddělení možno využít třeba podtržítka (například: název_souboru_číslo.jpg).
8/ Pořadí stripů je řazeno podle čísla v názvu souboru, takže se ujistěte, že čísla odpovídají.

Pokud tedy zašlete třeba čtyři stripy komiksu, pojmenovaného dejme tomu "Černobylská Zóna", odešlete celkem čtyři soubory s názvy: chernobyl_zone_01.jpg, chernobyl_zone_02.jpg, chernobyl_zone_03.jpg, chernobyl_zone_04.jpg.

Velikost jednotlivých souborů by neměla být větší než 3 MB.

Díla můžete zasílat jak mailem na adresu comics@gsc-game.kiev.ua, tak i ve staré dobré obálce na adresu Ukraine, Kiev, 03067, Br. Lepse 4, GSC Game World. Obálku ještě nezapomeňte označit heslem For the Comics Contest.

A co čeká na vítěze? To se ještě na GSC webu nepíše, ale mají to prý být ceny hodnotné. Možná se vítěz dočká i vlastní ochočené flaksy a nebo dokonce i mluvící plastové figurky Olega Javorskyho.

Uzávěrka soutěže je 31.8. 2009

22.06.2009 |
 
Stalkeři díky ohlášenému Volání z Pripjatě nelení a sbírají síly... a nelení ani u Šílené brahmíny, kde se v hlavách vaultmasterů vylíhl dábelský plán - vyhlásit soutěž. A ne jen tak ledajakou. Určena je pro všechny kreativní psavce, kteří by mohli vymyslet nějakou post-apo povídku. Ta musí splňovat následující podmínky:

    * 1) Sepsaný příběh hry (F1, F2, F3, FT:BOS)
    * 2) Povídka dle platných reálií Falloutu
    * 3) Postapo z českého prostředí
    * BONUS) Mikropovídka o VŠB


a musí být napsaná právě jedním z následujících jazyků:

    * čeština
    * slovenština
    * angličtina.



Vzhledem k tomu, že zadarmo by se do psaní asi nehrnul nikdo, nabízí se hned několik zajímavých cen. Jmenovitě tyto:

Originální hra - Fallout 3
Originální hra - Fallout Collection
Originální DVD s postapo filmy (MadMax, MadMax 3, Waterworld)
Stařičká originálka Fallout 1
Webkamera ve tvaru psa
Postapo knihy (Špinavá práce, Den Trifidů)





Pokud o nějakou z cen máte zájem, pište jako o život (samozřejmě s nějakou tou kvalitou) a výsledné práce zasílejte k Chekotayovi na mail (chekotay[at]seznam[dot]cz). Nezapomeňte do předmětu mailu napsat Literární soutěž a pak už jen doufejte, že zrovna Vaše povídka se ve Vaultu bude líbit natolik, že si vyžádá zájem všech zůčastněných. Hodně štěstí.
 
31.05.2009 |
 
Americký online herní kanál GameTap nabízí ke stažení kompletní Stín Černobylu zdarma  a i spoustu dalších her k tomu. Jenže nic není tak růžové jak by se na první pohled zdálo a i tato radiací ozářená nabídka má pár omezení. Tím prvním, akceptovatelným, je nutnost stáhnout si společně s hrou ještě jednu další aplikaci od GameTapu, kterou pak nainastalujete současně s hrou. Tím horším je ale nemožnost používat modifikace. Kromě toho hru nespustíte na 64bitových Windows.
 
Zdroj: Tiscali
 
AKTUALIZACE: 
My, kdož nemáme bydliště v zámoří, si beztak neškrtneme. Akce totiž platí výhradně pro Ameriku a tím pádem se hra ani nestáhne. I tak ale pořád můžou zájemci využít snížené ceny na X-Zone, případně ve své oblíbené prodejně.
20.05.2009 |
 
Je to krásné, je to milé a skvěle se to čte... co to je? Přece informace, potvrzující jednu zásadní novinku - GSC pro druhého Stalkera nebude používat nový tropický a naleštěný CryEngine, blyštící se jako pseudopsí varlata, ale zůstane u osvědčeného X-Raye (což je vzhledem k tomu, jak dlouho ho vytvářeli, samozřejmě pochopitelné). Tahle informace se nám donesla ze zdroje, který má ke GSC co by šroubkem dohodil. Se zprávou přiletěl Beestar a spousta stalkerů na tuto počest vybílila barmanovi všechny zásoby antiradiačního moku.

 

A aby ta dnešní novinka nebyla jenom tak okleštěná, dovolím si ještě zmínit to, co jsem načnul v minulé velké novince. Díky údajně lepší optimalizaci je možné hrát plánované Volání Pripjatě na vysokém rozlišení klidně s třiceti až padesáti snímky za vteřinu. Teď ještě, jak nakonec dopadne ta ohlášená rozloha map - moc času GSC do podzimu nemá (pokud nedojde ke zpoždění) a práce je nad hlavu. Pokud se skutečně potvrdí to, že jedna mapa vydá za dvanáct obyčejných, dostaneme krásné číslo 60. Jenže teď to všechno pěkně vymodelovat...

28.04.2009 |
 
Zprvu se prohlášení, linoucí se internetem, zdály být spíš zábavnějšího rázu. Zatím se totiž stále neví, zda připravovaný chystaný druhý Stalker je vyvíjen současně s Call Of Du... eh, tedy Call Of Pripjať, a nebo na něm začne GSC banda pracovat až potom, co před elektrárnu vypustí právě Volání Pripjatě. Pokud bude kvalita dalšího "přídavku" stejně klesající, jakožto tomu bylo i u ne zas tak Čisté oblohy, tak bude v Zóně pěkně veselo. Jisté je ale to, že se zatím spekuluje o jedné novince - pro někoho věc příjemná, pro někoho vůbec. Druhý Stalker - "plnohodnotná hra" (s plnohodnotnými bugy), neplést si s Voláním Pripjatě - by totiž měl běžet na novém grafickém enginu. V GSC si pohrávají s myšlenkou vydědit své několik let vypiplávané dítko a nahradit ho běžným pubertálním výrostkem TM, co pohání poslední dobou pořád víc a víc her a přitom to zas taková (herní) revoluce nikdy nebyla. Grafiku, kterou jsme tak obdivovali v prvním Stalkerovi a pak i v Jasné obloze, kde navíc přibyly odlesky od slunce a volumetrické světlo společně s hromádkou dalších fičurek, tak možná nahradí to, co známe z tropického bloumání v Crysis. Zatím se nic samozřejmě oficiálně neví a ještě nějakou dobu vědět určitě nebude. Ještě aby GSC napadlo zařadit do Zóny nanoobleky, palmy a bude vymalováno.

Zdroj: www.golem.de



Teď ale přejděme k události, o které tady na webu visela zmínka už před několika dny - rekonstrukce diskuzního fóra. Po dlouhých a strastiplných průtazích se totiž povedl přesun ze starší verze PHPBB2 na novější trojku, poskytující nejen lepší přehlednost, ale i širší možnosti (převážně v oblasti administrace a moderování příspěvků). O obrodu se postaral náš všemi oblíbený, neúplatný a pracovitý administrátor Maweceq, za což mu je stalkerstvo samozřejmě vděčné. Ty probděné večery, kdy se Maw probouzel z nočních můr s opoceným čelem a zvýšenou srdeční frekvencí za to stály a společně se zbytkem redakce doufám, že se změny budou zamlouvat i Vám.

15.04.2009 |
 
 
Pro všechny stalkery, kteří si oblíbili modding, mám jednu špatnou zprávu. Počínaje 30. březnem Filefront pozastavuje svoji činnost, a to na dobu neurčitou (údajně kvůli "ekonomické krizi"). Vyřazeny tak budou všechny sekce, včetně té stalkerské. Pokud si tedy potřebujete něco stáhnout, udělejte tak co nejdřív. Využít můžete samozřejmě i alternativní zdroje s pravidelnou aktualizací (viz seznam), které stále fungují (a snad i ještě dlouho fungovat budou). Důležitá je jenom znalost angličtiny.

Modifikace obecně:
Stín Černobylu: StrategyInformer.com
Clear Sky: StrategyInformer.com

Textury a modely:
Stínu Černobylu: FPSBanana.com
Clear Sky: FPSBanana.com

GSC fórum:
26.03.2009 |
 
Pokud Vám nedávno uvolněný build padá, nespustí se a nebo jste si ještě nestihli projít všechny lokace a pokochat se, můžete využít tohoto videa s průletovou kamerou - tady se původní podoba Stalkera tak, jak nám jej GSC před pár lety prezentovalo, předvádí v celé své kráse. Garance vlhkých trenýrek předem zaručena. Do sekce Downloady - různé (na postranním panelu) přibyly odkazy ke stažení celého buildu včetně několika užitečných rad a návodu, jak hru vůbec spustit.

03.03.2009 |
 
 
 
Po několika odkladech se objevila stará verze Stalkera, build 1935 (původně označená jako verze 2055), o které jsme se už trochu bavili na fóru. Krom známých lokací by měla obsahovat i několik nových, jako například původní bažiny a snad ještě pár dalších. Build pochází z října / októbra 2004 a na odkazy ke stažení nás upozornil kolega ve zbrani Binariz3. Stahovat můžete velmi rychle z hrej.cz.

Tady k tomu zájemci mají i povídání včetně rad a triků, jak si chod buildu zpříjemnit. Další informace visí u nás na fóru.
 
25.02.2009 |
 
Ako by asi vyzeral STALKER v podaní tvorcov obľúbeného kresleného seriálu Futurama? Díky Thalesovi:-D

17.02.2009 |
 
GSC nás už jen těžko něčím pozitivně překvapí a vydání nového patche, který by dál řešil množství kiksů natropených vlivem uspíšeného vydání je jen labutí písní. Měsíční kalendáře z dílny Valentina Jeltyševa s prvky češtiny i slovenštiny v jednom jsou sice milou pozorností, leč to je tak všechno. Proto by Vám mohla přijít k užitku malá hříčka S.T.A.C.K.E.R.: Nuclear Scavenger - jedná se o prostý klon tetrisu, ale se stalkerskou tematikou a hlavně (a to je velmi důležité) je to hra vyžadující alespoň částečné zapojení mozkových závitů. Že je to dílko povedené se můžete přesvědčit sami. Stahujte zde.



Ovládání jest následující:
Šipky doleva / doprava - výběr pozice kostek
Šipka nahoru / Z / X - otáčení kostek
Mezerník / Enter - Přetočení obrazovky
Escape - ukončení hry
P - pauza
12.12.2008 |
 
Strana archivu:
[1] [2] [3] [4]  >5< [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
[21] [22]