• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Registrovaných užívate¾ov: 3589
Zaslaných príspevkov: 100875
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Archiv

Strana archivu:
[1]  >2< [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
[21] [22] 


 
V rámci akcie 2014 DRM-FREE BIG WINTER SALE! na GOG.com máte opať jedinečnú možnosť získať zakúpiť originálky STALKER hier za pár drobných. Pokiaľ teda ešte žiadnu nemáte, alebo potrebujete doplniť zbierku, teraz je ten najlepši čas. Poponáhľajte sa, za pár hodín môže byť neskoro. Aj keď o pár dní sa táto šanca môže opakovať, pri tej cene sa neoplatí zaváhať.



Teraz je 21:30 a aktuálne akcia platí ešte 17 a pol hodiny.
08.12.2014 |
 
 
 
Pokud jste si ještě doteď nepořídili originálky S.T.A.L.K.E.R.ů a chtěli byste to napravit, tak není lepší chvíle, než tak učinit právě teď na stránkách GOG.com. Stín Černobylu za šest dolarů, Clear Sky za tři dolary, Call of Pripyat taky za šest dolarů a nebo komplet za patnáct - to je neodmítnutelná nabídka. Zvlášť v případě, pokud jste minuli všechny předchozí Steam slevy a přesto byste si těmito radioaktivními kousky chtěli rozšířit svou sbírku.

A co je úplně nejlepší - všechny hry jsou bez těch zpropadených DRM ochran.

Poznámka (6.2.2014, 19:00): Nabídka platí ještě dva dny a sedmnáct hodin.
 
06.02.2014 |
 

 
 
23.12.2012 |
 
Kdybychom si nad každou další nejasností ohledně budoucnosti S.T.A.L.K.E.R.a, která se na internetu objeví, měli dělat zářez na pažbě, museli bychom nakoupit vagon náhradních a nebo k těm stávajícím přitlouct alespoň dvoumetrovou desku. Když se včera na internetu objevila zpráva o přesunu práv k bitComposeru, kteří figurovali jako vydavatelé Clear Sky (a v několika regionech dokonce i Call of Pripyat), tak se zdálo, že alespoň malé nebezpečí je už konečně zažehnáno.
 
Omyl. Dnes se totiž na webu GSC objevilo oficiální prohlášení, že práva na značku S.T.A.L.K.E.R. má v rukách pořád GSC v čele se Sergejem Grigorovičem. Licence navíc nespočívá jen v možnosti nakládat podle své vůle se samotnou značkou, ale vztahuje se i na herní svět, použité technologie a hlavně na celou herní sérii jako takovou. Tím se navíc (naštěstí) vyvrací i dříve kolující fáma o odkupu práv Bethesdou, která se před nedávnem stala pro mnohé místní i zahraniční weby takřka potvrzenou.

Na webu dále padlo, že lidé v bitComposeru neplní smlouvu s GSC tak, jak by měli. Takže kolotoč dohadů a fabulací může (a rozhodně bude) dál směle pokračovat... ale překvapuje to vůbec ještě někoho?

13.12.2012 |
 
Kdo by neznal Borise a Arkadije Strugacké, autory světově známého románu Piknik u cesty (v originálním znění Пикник на обочине), později vydávaného pod názvem Stalker.
 
Právě ten se později stal duchovní předlohou stejnojmenného filmového zpracování Andreje Tarkovského a to za nějaký ten čas zase posloužilo tvůrcům z GSC Game World jako inspirace k vytvoření námi toliko známého herního Stalkera. Nutno dodat, že bez tohoto vnuknutí by ze Stínu Černobylu, tehdy ještě pojmenovaného jako Oblivion Lost (neplést si s modifikací), byla s vysokou pravděpodobností jen další tuctová futuristická střílečka bez hlubšího smyslu.
 
Když roku 1991 zemřel starší Arkadij, svět literatury přišel o jeden z velkých talentů. Včera si však smrt bohužel přišla i pro jeho bratra Borise (nar. 1933). Oba autoři napsali dohromady pětadvacet románů, z nichž ten úplně první, zaměřený na sci-fi tematiku, nesl název Planeta nachových mračen
 
20.11.2012 |
 

 
Je mou smutnou povinností informovat o jedné nemilé novince - S.T.A.L.K.E.R. 2 nakonec přeci jen nevyjde. Podle informací dostupných na internetu vývoj stopnul sám Grigorovič (nebo by se spíš hodilo napsat, že nesvolil k další práci). Vývojářský tým se proto odtrhnul a pod novým názvem Vostok Games chystají hru Survarium - ale oproti klasickému Stalkerovi už nepůjde o střílečku z první osoby, ale o MMOFPS hru založenou na free2play mechanismech. Survarium se má odehrávat v blízké budoucnosti a mapovat život obyvatel po gigantické ekologické katastrofě.
 
Pokud by vás dění okolo Survaria dále zajímalo, přidávám odkaz na oficiální, avšak zatím ještě informačně notně chudý web http://survarium.com/en/ a na související prezentační video s anglickými titulky.
 
 
25.04.2012 |
 
 
 
22.12.2011 |
 
Těžko říct, jestli těch pár písmen z GSC Twitteru měly být tou toliko očekávanou oficiální zprávou, ale pokud ano, tak je to bída. "We will do our best to continue. However, at this moment, nothing is certain." Pro neangličtináře: "Budeme se snažit pokračovat, ale v tuto chvíli není nic jisté."

A ještě tady máme aktualizaci (18:26) - Our website will continue, with the forum & tech support. The shop will continue until the nearest planned items sell out. (uploaded now). Ve zkratce: "Náš web včetně fóra a s technickou podporou pokračuje, e-shop bude aktivní jenom do doprodání zásob."

12.12.2011 |
 
I na dnešní den tu máme pár nových informací ohledně konce GSC a nezdá se, že by se věci obrátily k lepšímu. Téměř všichni zaměstnanci ze studia odešli a zůstala jich jen hrstka, takže práce na druhém Stalkerovi jsou skutečně zastaveny. Podle důvěrných zdrojů přímo z GSC je hlavním důvodem to, že se nepodařilo sehnat vydavatele konzolové verze a sami za sebe si ji vydat netroufli. Vyrojily se ale ještě další, ne nemožné důvody (ale do nynějšího okamžiku ještě stále nepotvrzené):

Grigorovič údajně sám odmítl velké množství vydavatelů a měl mít buďto nesplnitelné požadavky a nebo se podmínky osloveným kandidátům nelíbily. Východoevropská postapokalyptická hra pro ně není z marketingového hlediska dostatečně zajímavá natolik, aby se dobře prodávala i za hranicemi Evropy.

Druhou možností se jeví už v minulé novince zmíněná Grigorovičova nespokojenost s probíhajícím vývojem, i když někteří z vývojářů tvrdili, že byla skvělá a oproti prvnímu dílu mohla přinést mnoho znatelných vylepšení (ale to se ostatně tvrdilo i v případě Clear Sky - pozn. red.). Rovněž prý mohlo dojít k tomu, že Grigoroviče už vývoj her unavoval a o značku S.T.A.L.K.E.R. se nezajímal. Podle vyjádření osoby jemu blízké však tahle možnost není pravděpodobná a Stalkera miloval.

Podobně je na tom i teorie uvedená na UkraNews s údajným zájmem o odkupu celého GSC některou z vládních organizací. Jedinou věcí, která by pro ně mohla být zajímavá, je samotná značka, ale ta má být registrovaná mimo Ukrajinu. Z mnoha koutů se však proslýchá další zarážející teze - Grigorovič chtěl studio uzavřít příštím rokem (tedy v podstatě hned po dokončení dvojky).

Budoucnost značky S.T.A.L.K.E.R. je v tuto chvíli nejasná. Grigorovič ji může prodat nebo pronajmout jinému studiu a to by posléze mohlo hru dokončit (ve výrobě byla dokonce jakási prohlížečová hra). Jediným takovým želízkem v ohni je pouze 4A Games, stojící za vznikem Metra 2033 a chystaným pokračováním s názvem Last Light. Problémem je, že i když se ve studiu nachází značná část původního týmu, který pracoval na Stínu Černobylu, Grigorovič se s nimi zrovna dvakrát nemusí. Z evropských studií už jich pak zbývá jen pár (například z Polska nebo Bulharska), která ale vzhledem k nedostatku zkušeností nemusí uspět.

Zdroj: Galyonkin.com

10.12.2011 |
 
Jako Fénix vstal z popela, vstal z něj po hromadě problémů i první Stalker. Po Call of Pripyat to už ale vypadá, že se dalšího dílu nedočkáme.
 
GSC je údajně uzavřené a veškerá práce na hře tak končí. Podle několika tezí bylo obtížné financovat ryze počítačovou hru s takovým konceptem (což je ale s přihlédnutím k počtu prodaných kopií poměrně nepochopitelné), další zprávy pak poukazují na to, že za uzávěrkou stojí Sergej Grigorovič a jeho postoj k tomu, jakým směrem se vývoj hry ubíral. Těžko říci, jestli mu vadil chystaný (a zřejmě notně zjednodušený) port na konzole, vyšší nebo naopak nižší obtížnost, již zmíněné finanční výdaje nebo cokoliv dalšího. Jednou z teorií je dokonce i to, že se o GSC a jejich peníze pokoušela nějaká jiná společnost, která s nimi před nedávnem začala "spolupracovat". O práci by tak přišlo odhadem čtyřicet až padesát lidí.

O uzavření firmy informoval Sergej Galenkin a jako první s touto nemilou novinou přišel ukrajinský magazín UkraNews.

09.12.2011 |
 
Strana archivu:
[1]  >2< [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
[21] [22]