• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Registrovaných užívate¾ov: 3589
Zaslaných príspevkov: 100875
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Archiv

Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]  >10< [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
[21] [22] 


Fanúšikovské poviedky patria k čo len trochu dobrým hrám ako vodka k stalkerovi, Shifty k Vintorezke, alebo Ilja Buzna k... Ehm, krátkych príbehov máme na našom webe už celkom slušnú zbierku a teraz sa k nim pridáva nová poviedka s názvom Zelený baret od autora s prezývkou Snake. Verím, že sa vám bude páčiť a pridávame ukážku:
 
"Co to bylo...?! Slyšel jsi to?“ ,,Co jako?“  ,,Něco tu je… v tom křoví.“ ,,Nic nevidím.“ Dave na křoví zasvítil baterkou. ,,Vidíš? Nic tam není...“ ,,Támhle to je!“
Noc byla temná, všude černá tma, jen asi 40m před Snakem a Davem pronikavě svítily 2 bílé oči.
"GRRRRR..." Rozzuřené zvíře se rozeběhlo přímo proti Daveovi.
Bum… Jedna rána z G36 a zvíře se zarylo rypákem do země…
10.09.2007 |
 
Ako uviedol článok na Computerbase.de, nVidia vydala nové ovladače nVidia Forceware 163.44. Poviete si, áno zas nové niekoľko megové ovládače, ktoré si ani nevšimnem, že som nainštaloval (ono to tak nieje ale bežný človek si niekedy rozdiel nevšimne). Avšak pre nás stalkerov s grafickými kartami s čipom od nVidie sú tieto ovládače predsalen niečím výnimočné.
 
Po testoch hardwaru sa zistilo, že hra beží o niečo plynulejšie a grafika je o niečo lepšia na grafických kartách s čipom GeForce 7 series. Určite poteší, ale ak vlastníte grafickú kartu GeForce 8800 GTS / 320MB, môžete skákať vrieskať od štastia. Výkon grafickej karty sa zvýšil o neuveriteľných 48% v porovnaní s ovládačmi Forceware 162.18 (Windows XP, pod Windows Vista x64 je to o 25%, 32bit je to len o 13%). 
 
EDIT: download napr. http://uk.nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver_uk.html. Žiadne problémy s ovládačmi neboli hlásené.
 
zdroj: oblivion-lost.com 
30.08.2007 |
 
Tak a konečne tu máme aj český patch 1.0004. Sťahovať ho môžete z nasledujúceho linku: http://stalker.filefront.com/file/STALKER_CZ_Patch;82273 (56MB). V patchi sa neobjavil Freeplay mod na ktorý čakáme všetci asi najviac. Pravdepodobne toto rozšírenie hry GSC posunuli do najbližšieho patchu, ktorý podľa posledných informácií bude niesť označenie 1.1.
  
Kompletný changelog:
Uložené pozice z verze 1.0003 budou fungovat i na verzi 1.0004. 
  
 Optimalizace:
 1. Vypočítávání detailních objektů přesunuto do druhého CPU streamu.
 2. Optimalizace enginu, zvýšení FPS o 10-15 %.
 3. Optimalizace shaderů.
  
 Funkce síťové hry:
 1. Implementace samostatného dedikovaného serveru.
 2. Prodejní verze teď správně funguje s dedikovanou verzí serveru.
 3. Přidáno dálkové řízení dedikovaného serveru.
 4. Zabudována možnost odpojení podle max. pingu.
 5. Implementován samoopravovací wrapper pro síťové packety. Výsledkem jsou lepší hodnoty pingu a snížení přenosu o cca 50-100 %.
 6. Počítadlo artefaktů se nezobrazuje ve statistikách.
 7. Nyní je možná kontrola dostupných map bez odpojení se z rozehrané hry.
 8. Seznam hráčů není při pokusu o posun shozen na začátek. Je snazší vybrat hráče pro hlasování.
 9. Opraveno několik chyb s definováním druhu smrti.
 10. Explodovaný granát už po detonaci neleží dál na zemi.
 11. Opravena aktivace artefaktu a algoritmus vytváření anomálních zón.  
  
Opravy síťové hry:
 Opraveny všechny známé pády.
  
 Opravy hry jednoho hráče:
 1. Opravena chyba při střelbě granátometem. Granátomet teď vystřelí při prvním stisku spouště.
 2. Opraveno mizení zbraní při dlouhém klečení.
 3. Opraven pád hry v Pripjati, když hráč přistoupil k táboru monoliťanů.
 4. Opraveny Voroninovy úkoly k likvidaci bandity Pokera.
 5. Opraveny náhodné úkoly v Divoké oblasti.
 6. Opraveny náhodné úkoly ke zničení tábora banditů v Kordónu.
 7. Opraven náhodný úkol barmana na vyčištění hnízda snorků v Temném údolí.
 8. Opravena chyba s automatickým úkolem k obraně tábora při přepínání lokací nebo ukládání/načítání hry.
 9. Opraven náhodný úkol zničení hnízda mutantů, když jsou poblíž pseudopsi.
 10. Opraven úkol zničení hnízda mutantů.
 11. Opraven náhodný úkol s nájezdem na tábor.
 12. Opraven výběr zboží u Barmana a Petrenka po dokončení náhodných úkolů.
 13. Zranění už neutíkají před granáty.
 14. Zombie v Jantaru už neutíkají před granáty.
 15. Opraven pád způsobený hlídkovou trasou v Jantaru.
 16. Opraven pád způsobený hlídkovou trasou v Agropromu.
 17. Opraven úkol likvidace skupiny Povinnosti v lokaci Vojenská skladiště.
 18. Opravena chyba s opakováním přepadu Povinnosti na začátku Vojenských skladišť.
 19. Opravena chyba s průletem kamery na stadionu v Pripjati.
 20. Opravena chyba postavy Bes, kterého není možné vyléčit.
  
Připojení k serveru je možné pouze v případě, pokud má hostitelský počítač stejnou verzi hry jako vy.
23.08.2007 |
 
Po dlouhém očekávání se konečně můžeme začít radovat z oficiálního vydání nejnovějšího patche s číselným označením 1.0004. Prozatím je sice stále k dispozici pouze pro ruskou verzi hry, ale vydání mezinárodní verze bude jistě otázkou několika dní. A co nový patch kromě možnosti vrátit se po dosažení nejlepšího konce zpátky do Zóny vlastně přinese? Kromě vylepšení odezvy během multiplayeru se dočkáme i několika oprav během smrti hráče, přidání nového dedikovaného serveru a několika dalších věcí. Opravy v následujícím seznamu jsou však mnohem důležitější:
 
Optimalizace:
1/ Hra je optimalizována pro dvoujádrové procesory
2/ Optimalizace herního enginu, díky čemuž se framerate navýší o cca 10-15 procent
 
Změny ve hře pro jednoho hráče:
1/ Opravena chyba při výstřelu z integrovaného granátometu
2/ Opraveno mizení zbraní vojáků Povinnosti během přikrčení
3/ Opraven úkol od generála Voronina (neutralizovat banditu jménem Poker)
4/ Opraveny náhodné úkoly v Divoké oblasti
5/ Opraven náhodný úkol v Kordonu (likvidace tábora banditů)
6/ Opraven náhodný úkol od barmana (likvidace hnízda snorků v Temném údolí)
7/ Opraveny náhodné úkoly během přesunu do nové oblasti
8/ Opraveny úkoly, v nichž jde o likvidaci mutantů
9/ Opraven seznam odměn u barmana a Petrenka po splnění náhodného úkolu
10/ Zranění nepřátelé nyní utíkají od granátů
11/ Zombie v Jantaru nyní neutíkají od granátů
12/ Opraveno rozmístění hlídky v Jantaru a na silnici před Agropromem
13/ Opraven úkol s mrtvými vojáky Povinnosti ve vesnici vedle Armádních skladišť
14/ Opravena situace s útokem na hlídku Povinnosti v lokaci Armádní skladiště
15/ Opraven pohled kamery letící nad stadionem v Pripjati
16/ Opravena chyba, kvůli které nešlo uzdravit poraněného Běse
 
Uložené pizice z původních verzí (1.0001 a 1.0003) budou fungovat i v nové verzi.
 
22.08.2007 |
 
Prestížne medzinárodné odovzdávanie cien Golden Joystick Awards oznámilo tohtoročných kandidátov na ocenenie, z ktorých si môžete vybrať svojich favoritov v 17-tich kategóriách. Čo je pre nás stalkerov dôležitejšie, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl sa stal kanditátom na PC Game of the Year, čiže hru roka. Svoj hlas môžete dať nielen Stalkerovi na stránke http://www.goldenjoystick.com/.
zdroj: goldenjoystick.com
05.08.2007 |
 
Na Jasnej oblohe v poslednom čase nieto ani mráčika, všetci stávkujú a noviniek je nedostatok...
Iba GSC nám na svojej oficiálnej stránke stalker-game.com počas týždňa naservírovali vyše dva tucty nových fanúšikovských wallpaperov a 10 hudobných skladieb, z ktorých každú môžete ohodnotiť podľa toho, ako sa vám páčila.
 
Okrem iného sa blížia  termíny dvoch airsoftových STALKER akcií, o ktorých ešte budeme počas týždňa informovať. Zostaňte naladení:-)
29.07.2007 |
 
Leto je čas oddychu, dovoleniek, bujarých zábav a v poslednej dobe dokonalou ukážkou globálneho oteplovania. Zatiaľ čo u nás v Európe sa namerali rekordné teploty okolo 40tich stupňov Celzia, v Austrálii zažívajú zimu, akú si tam ešte nikto nepamätá a to 2stupňe Celzia. Keď to takto pôjde ďalej, už o nejaký ten rok budeme môcť mať aj na slovensku olivovníkové plantáže a po krajine nám budú behať rôzne exotické zvieratá, napríklad takí škorpióni.
 
Zopár z nich tu už behá, ale my sme neškodní a snažíme sa vás zavaliť prehľadnými informáciami a novinkami zo sveta vašich obľúbených hier. O prehľadnosti nehovorím len tak. Snažím sa tým naznačiť o čo mi v tejto novinke hlavne ide. Preto by som vám chcel s radosťou predstaviť náš nový modul S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, vďaka čomu vstupuje Sco Stalker stránka do svojej novej éry a s hrdosťou môže niesť prívlastok STALKER centrála.
Čo sa týka nového modulu, ako už názov napovedá, budeme v ňom združovať informácie o novom pokračovaní STALKERa. Samozrejme, že všetky info o povôdnom STALKERovi ostanú tam kde boli. Týmto sa ale zmenil prístup k niektorým stránkam a tak ak máte nejaký odkaz na nejaký článok na Shadow of Chernobyl modul stačí medzi stalker.scorpions.cz/ a index.php?clanek=cisloclanku vložiť shadowofchernobyl/. To znamená, že stalker.scorpions.cz/index.php?clanek=5 sa zmenil na stalker.scorpions.cz/shadowofchernobyl/index.php?clanek=5. Linky vedúce k obrázkom a súborom sa nezmenili.
 
Na záver dnešnej novinky som si nechal nemenej zaujímavý obsah. Orangeman pre vás vytvoril nový Orangeman´s S.T.A.L.K.E.R Mod Pack, ktorý opisuje vlastnými slovami: "Nejdřív jsem hledal a zkoumal jakou kombinaci, jakých úprav, bych ve hře chtěl a po únavném zkoušení jsem dospěl ke kombinaci, která si myslím dělá hru o hodně zajímavější a ještě o kousek lepší. Pokud vás teda zajímá, jak si S.T.A.L.K.E.Ra užít ještě víc, čtěte dál."
Mod pack nájdete medzi CZ/SK modifikáciami.
26.07.2007 |
 
Ak ste v poslednej dobe zablúdili na web oblivion-lost.de, ktorá je najväčší a jeden z prvých fanwebov o STALKERovi, určite vás prekvapilo vyhlásenie, umiestnené na hlavnej stránke.
 
Jednoducho, oblivioňáci, aj napriek tomu, že dohodli intenzívnu spoluprácu s GSC o poskytovaní informácií a noviniek pre fanúšikov z prvej ruky, vstúpili do štrajku.
 
Štrajk je zameraný proti producentovi - spoločnosti THQ, ktorá je príčinou večného čakania na nový patch, pretože trvá na vyhotovení opráv v každej jednej jazykovej lokalizácii, čo má za následok zdržiavanie vydania patchu s označením 1.0004 a skončí vtedy, keď THQ buď vydá netrpezlivo očakávanú opravu, alebo zmení svoju politiku, ktorá "je zameraná proti fanúšikom a je neakceptovateľná..."
 
Veríme, že tento stav nepotrvá dlho a O-L sa znova stane zdrojom nových informácií pre všetkých fanúšikov STALKERa...
 
Nakoniec z trocha iného súdka:-) Aktualizoval som poviedku na pokračovanie V Bare 100RADs na želanie jedného nášho fanúšika. Pribudlo 5 ďaľších krátkych príbehov z kategórie tých "normálnych"...
23.07.2007 |
 
Dva týždne uleteli ako voda a ja som opäť doma. Po krásnej slnečnej dovolenke v Chorvátsku som sa ocitol v prašných uličkách môjho domova, kde denne padajú teplotné rekordy. Príšerné leto. Je pravda, že mám rád teplo, ale čo je moc, to je moc. Včera dokonca išli na Košice dve búrky a nebolo z toho vôbec nič. Pár kvapiek, ktoré v zápätí vyschli. Preto ak sa medzi vami nachádza nejaký šamam, poprosím aspoň zopár tančekov dažďa. Za všetkých ľudí ďakujem :).
 
Dovolenka je čas oddychu, no teraz je čas začať znova pracovať (čo je v tomto počasí niečo nemysliteľné). Od včera fórum beží opäť v starých koľajach, takže po registrácii si svoj účet nezabudnite aktivovať. Všetci, ktorí sa registrovali počas mojej neprítomnosti už majú svoje kontá aktívne. Zároveň sme na fóre vytvorili novú sekciu venovanú pokračovaniu STALKERa - Clear Sky.
 
Na oblivion-lost.de sa objavil v poradí už piaty týždenný update od GSC. V ňom Anton Bolšakov informuje o pocitoch z E3 kde sa na STALKERa bolo pozrieť niekoľko zástupcov veľkých amerických vydavateľov ako sú napríklad EA, Midway, Ubisoft, Activision a ďalší. Momentálne čakajú na ich návštevu priamo v GSC centrále. Taktiež uvádza, že zástupcovia novinárov boli projektom a plánmi nadšení a Clear Sky by sa mal ocitnúť na obaloch viacerých uznávaných herných magazínov.
V ďalšej časti sa Bolšakov venuje E3 demu Clear Sky. "Všetci poznáte klasickú hrateľnosť STALKERa, ale dnes sme vám ukázali nový level z našich príbehových akčných scén." Čo to znamená? "Stalker si zachová svoju klasickú hrateľnosť, ktorá sa skladá z cestovania, bádania, rôznych území, anomálií, zbierania artefaktov, interakcie s NPC postavami a budú tu takisto kľúčové príbehové miesta. Na E3 sme predviedli nový stupeň výkonu týchto akčných scén. Stalker nestratí ani 1% klasickej hrateľnosti a ostane Stalkerom, bez akýchkoľvek arkádových prvkov." K tomu Anton ešte pridáva, že pripravujú demo ukážku klasickej hrateľnosti Stalkera na Game Convention v Lipsku.
Na záver pridáva ešte pár informácií k patchu 1.0004, ktorého vydanie sa trošku oddialilo, pretože sa chystá Čínska mutácia Stalkera. "Aby bola čínska verzia kompatibilná s ostatnými, musí byť v tej istej verzii ako patch. Preto sa vydanie patchu odkladá, kým THQ a Čínsky testeri neodobria čínsku master verziu."
Originál správy nájdete pod týmto linkom.
 
EDIT (17:22): Ďakujem šamanom, ktorý ma vyslyšali. V Košiciach pekne leje :). Ale budem rád keď do večera prestane :). Cez noc si to môžte zopakovať :).
21.07.2007 |
 
Ak vás zaujíma dianie okolo pripravovaného titulu pre mobilné telefóny - STALKER Mobile, ktorý je (aj vďaka svojmu staršiemu bratovi na PC) ešte pred svojím vydaním označovaný za hru roka v Jave a najočakávanejšiu hru pre mobily, máme tu pre vás zopár noviniek.
 
Predovšetkým, dátum vydania bol stanovený na september/září 2007!
 
Spoločnosť Qplaze®, ktorá stojí za vývojom mobilovej verzie STALKERa spolu s  GSC Game World a NOMOC Publishing, zverejnila úchvatné gameplay videjko, ktoré predstaví hru a jej hlavné črty.
 
Takisto si môžete prezrieť aj šesticu nových (mobile)screenshotov - to všetko v našej sekcii STALKER: Shadow of Chernobyl Mobile.
17.07.2007 |
 
Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]  >10< [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] 
[21] [22]