• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Modding (modifikácie)

Archiv

Strana archivu:
[1] [2]  >3< [4] [5] [6] [7] [8] [9] 


Pokud jste se už dostatečně seznámili se zahraniční modpackovou produkcí a s hektičtější ratatata hratelností, mohla by vás zaujmout zas jedna česká práce - tentokrát další chystaná nástavba od RSA Vipera.
 
 
Víc informací najdete buďto na blogu a nebo na našem fóru.
 
08.04.2011 |
 
Dávam vám, vážené stalkerstvo, do pozornosti kompletnú zbierku buildov, resp. betaverzií STALKERa, ktorú v týchto horúcich letných dňoch zozbierali v pote a krvi dohromady Datastor so Scadom. Na jednom mieste teda nájdete verzie hry, od úplných začiatkov, keď bol STALKER vo fáze robotov a sci-fi strieľačky.
Na vlastnej skúsenosti a pri hraní môžete sledovať ako sa hra počas dlhých rokov vyvíjala a aká pôvodne mala byť predtým, než sa do celej produkcie vložilo THQ a hru vo veľkom osekala do finálnej podoby.
 

 
STALKER betaverzie nájdete v samostanej sekcii na fóre, kde nájdete všetko potrebné prehľadne usporiadané.
Ako bonus sem boli pridané ukážky z SDK, podklady k príbehu v angličtine a kopu ďalších materiálov, ktoré mapujú vývoj hry...
15.07.2010 |
 
 

15.03.2010 |
 
Konečně nadešla ta chvíle, kdy se na radiací prosycený vzduch dostala nová verze DMP balíku i s novým podtitulem (jako vždy pro Stín Černobylu). Všechny změny si můžete přečíst v následujících několika řádcích, kde najdete i další informace:


 
 
Download + změny a informace: DMP blog

- Verze s autorunem, kde se dá vybrat, co zrovna člověk chce.
- Verze 7.5 (finální, 5.7.2009)
 
Volitelné doplňky a patche: DMP blog

Debatní kroužek a hlášení chyb: fórum

02.05.2009 |
 
Chtělo by se Vám chodit po "nové" Zóně s nějakou netradičnější zbraní? Co takhle s revolverem Sturm Ruger GP-100? Nebo třeba s ruskou opakovačkou Mosin Nagant? Díky mistru Gosukovi to konečně je možné, a stačí na to jenom jeden klik. Po stažení balíku stačí archiv rozbalit a podle klasických postupů uveřejněných ZDE si modifikaci aktivovat. 



Poznámka pro zvídavé: Postupem času se Mosin Nagant objeví i v nové verzi Datastor Modpacku, takže o novou hračku ochuzeni nebudete.
 
22.04.2009 |
 
Smart Mod Manager, usnadňující instalaci, kombinaci, spouštění a správu modifikací se dočkal své nové verze s pořadovým číslem 1.8.1. Autorem je (jak už od počátku) Don Reba a kromě angličtiny, ruštiny a dalších překladů je k mání i čeština se slovenštinou. Víc informací včetně obrázků najdete na domovské stránce Smart Mod Manageru. Aplikace si rozumí nejen se Stínem Černobylu, ale i s novějším Clear Sky.

09.04.2009 |
 
 
 
Že modifikovací vlna pro starší, ale i tak pořád lepší Stín Černobylu opadla? To byste se spletli - právě nyní se objevila sada vysoce detailních textur povrchů, které Zóně dodávají dalších pár bodů na autentičnosti. Celý tento texturový projekt má na svědomí hned několik lidí, ale vrchním autorem jest Argus. Kvalitu jeho práce můžete posoudit z galerie, na kterou odkazuji o pár řádků níže.

Download: argus-textures.ru
Velikost: 263 MB
Pro: Stalker: Stín Černobylu
Kompletní galerie: ZDE

Nebude-li Vám odkaz fungovat, zkuste archiv stáhnout v Internet Exploreru nebo na odkaz klikněte pravým myšítkem a zvolte možnost "Uložit odkaz jako".

- V Clear Sky se textury nebudou zobrazovat zcela správně!
 
- Budete-li textury kopírovat do DMP modpacku, NEPŘEPISUJTE soubor textures.ltx v adresáři gamedata/textures!

10.01.2009 |
 
Modding byl sice nějakou dobu bez aktualizace, ale nebojte se. Postupně se tady zase objeví oblíbené modifikace stejně tak, jako se dělo i dříve. Dnes začneme klasikou - můj modpack, zkráceně zvaný DMP se dobelhal do verze 1.1 a stáhnout ho můžete ODTUD. Archiv stačí jako vždy rozbalit, nakopírovat do složky se hrou, upravit soubor fsgame.ltx (vše podrobně na fóru) a pak hrát. Jen bude po rozhovoru s Lebeděvem a přesunem do bažin nutné skočit do hlavní nabídky a v nastavení povolit zobrazení zbraně a zaměřovače. Diskuze k modpacku je zde. No a nyní přistupme k tomu, co modpack mění a přidává (časem jako vždy přibudou aktualizované verze, jak je již zvykem).

Aktualizace: Na blogu věnovanému právě tomuto modpacku můžete stahovat vždy aktuální verzi. Ta je nyní k dispozici s pořadovým číslem 1.3.

Modpack je určen pro verzi hry s patchem 1.5.04 i 1.5.05. Pro zfunkčnění některých změn bude nutné zahájit novou hru.



v. 1.1
- Dodány ikony a některé popisky výbušnin
- Dodány popisky k částem těl mutantů
- Nové a mnohem detailnější textury a bumpmapy povrchů [asfalt, písek atd.]
- Korektně se zobrazující průhledný inventář
- Nová textura na TOZ-34, AK-74SU, Enfield L85A2 a Sig Sauer P220
- Zcela nový účinek zbraní s reálnými parametry [+ několik vlastních úprav a přepisů]
- V muničních bednách se neobjevují granáty do RPG-7
- Opraven název u trofejního AK-47
- Prozatím odstraněný spacák
- Nová textura na obrazovkách monitorů
- Suslov má pozměněný úvodní dialog, zmíní se o pušce Vintorez u kolejí a o důlní šachtě v Bažinách
- Kompletně poupraveny dialogy v Temném údolí, odstraněna spisovná čeština a překlepy
- Odstraněny indikátory NPC z herního PDA [na mapě zůstanou jen neutrální a přátelské postavy]
- Průhledný inventář
- Velmi omezená počáteční výbava [Makarov, 1x munice 9x18mm, nůž, detektor Echo, 3 obvazy a 2 lékárničky]
- Mrtvoly NPC mizí za delší dobu
- Jméno mechanika Šediváka [Gray] přepsáno na Novikov [dle původních videí]
- V batohu na těžko dostupné větvi stromu v Agropromu je mnohem hodnotnější odměna
- Modré ikony mrtvých NPC + o trochu větší velikost
- Vodka ubírá méně života

v. 1.0
- Nové detailnější textury zbraní a kvalitnější zvuky střelby
- Vyšší účinek munice a změněné vlastnosti zbraní
- Míření s pistolemi skrze jejich mířidla
- Nové textury zbraní
- Opravena chyba s nemožností přejít z Kordonu do jiných oblastí [souvisí s patchem 1.5.04]
- Menší výskyt munice a výbavy u mrtvých NPC a ve zbrojních bednách v táborech
- Jméno žoldáka Jizvy přepsáno na Šrám
- NPC hráče tak znatelně při kontaktu neodsouvají
- Lepší a detailnější efekty krve a pozměněná intenzita bouřek
- Zbraně se tolik neopotřebovávají a Kalašnikovy se střelbou neničí
- Opraveny vadné upgrady noktovizorů u několika obleků
- Vycentrováno mířidlo u pušky AS VAL
- Dodány chybějící informace k artefaktu Kompas [souviselo s pádem hry v Rudém lese]
- Odstraněno přiblížení při zaměřování [vyjma brokovnice TOZ-34, kde chybí část ruky]
- Pozměněné ikony
- Odstraněna ikona diskety, zobrazující se při hře
- Přenášení kanystrů, beden atd.
- Vyšší nosnost postavy (70/80)
- Mnohem nižší pravděpodobnost používání granátů u NPC
- Nová textura energy drinků
- U mutantů se vyskytují části jejich těl [kopyta, ocasy atd.]
- Spacák [3/5/9 hodin]
- Tečkový zaměřovač
- Dalekohled nerozlišuje přátelské/nepřátelské NPC
- NPC odkupují zbraně
- Opraveno několik nesrovnalostí v českém překladu
- Dodán kompletní popis ke zbraním včetně reálných názvů
- Nová textura rukávů na stalkerské vestě
- Požití vodky ubere část zdraví
- Pozměněná reakce NPC v nočních hodinách

06.10.2008 |
 
Netrvalo dlouho a už se vyrojily první modifikace pro Clear Sky - ať již třeba spacák a nebo modifikace zvaná Solyanka, či třeba jen oprava pro upravované noktovizory, které se ani po investování nemalé částky nezmění. Na filefrontu se dokonce objevila i modifikace na zesílení účinku nábojů a hlavně na vrácení pistolových mířidel.
 
Zajímavější ale bude právě Solyanka, která mimo vyššího účinku nábojů také přidává spacák, možnost mít na opasku až deset artefaktů, přidává i nové a skutečně pěkné ikony, možnost připojit se k frakci Jasná obloha, odstraňuje kývání obrazu při chůzi, nové zvuky, mění vlastnosti artefaktů a ještě mnohem více. A chystá se pochopitelně i spousta dalších modifikací a modpacků.
19.09.2008 |
 
Mnoho hráčů, hrající můj modpack mělo problém s korektním zobrazením ikon v inventáři, které se různě deformovaly. Naštěstí díky ochotě jednoho z členů na našem fóru s přezdívkou Coopyslav se nyní i tito hráči mohou ponořit do změněné Zóny bez dalších podobných problémů. Patch naleznete na e-disku  a odkaz je uveden pochopitelně i v sekci Moddingu přímo u odkazů ke stažení DMP 5.5. Jen si budete muset dát pozor na to, co prodáváte, neboť unikátní zbraně a obleky mají identickou ikonu, jako předměty normální.
05.09.2008 |
 
Strana archivu:
[1] [2]  >3< [4] [5] [6] [7] [8] [9]