S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
O-L STALKER singlaplayer preview Q&A 2.časť
A: Áno, je to možné, ale budete musieť dávať pozor, vzhľadom na potrebu lepších zbraní a vybavenia, ktoré budete potrebovať najmä vo vyšších leveloch.
Q: Je noc naozaj tmavá, alebo taká ako v multiplayeri (zamračená a trochu viac tmavá ako obyčajne)?
A: Záleží na mape, podľa mňa bola o trochu tmavšia, plus ťažké mračná.
Q: Aký systém používaš na preview?
A: Intel Core2Duo E6600
Nvidia 8800 GTX 768MB
2GB Kingston DDR2 667Mhz
Samsung 250GB HDD
Asus PhysX P1 Karta
Acer AL2216Wsd 22" TFT @ 1680x1050
atď
Hral som Stalkera iba v DirectX 9 a záleží iba na mape...líši sa v 10-100 fps...všetko bolo na plné detaily. Level s najvyššou náročnosťou na výkon som ešte neskúšal.
Q: Aký bol čas nahrávania medzi levelmi?
A: 10-15 sekúnd.
Q: Je možné kombinovať vybavenie okrem zbraní?
A: Nie.
Q: Ak predáš zbraň alebo brnenie nejakej NPC, je možné zistiť či ju hneď začal používať?
A: Nie, nie je.
Q: Našiel si náhodné mŕtve NPC, ktoré očividne zomreli po nejakej prestrelke (neskriptovanej/mimo misie) alebo prepade?
A: Áno, môžete to vidieť všade v Zóne, niektoré sú ledva nažive a môžete im pomôcť poskytnutím lekárničky.
Q: Mal si nejakú zábavnú príhodu s umelou inteligenciou AI?
A: Ak stojíte priamo pred nejakou NPC a držíte zbraň, odmieta s vami hovoriť.
Q: Mohol si si v preview builde vybrať medzi DX8 a DX9 verziou?
A: Ešte som to neskúšal.
Q: Je veľký rozdiel medzi touto preview verziou a zlatou verziou?
A: Momentálne chýba multiplayerová časť a zopár máp nie je dokončených. Konečná optimalizácia taktiež chýba.
Q: Je príbeh dobrý? Zažil si nejaké vzrušujúce momenty?
A: Jasné, a sú tam veľmi zaujímavé scény, ktoré odhaľujú príbeh.
Q: Je hra nahovorená v dobrej nemčine?
A: Nemecké hlasy majú ruský prízvuk. Osobne si myslím, že je to veľmi dobré.
Q: Je možné vstupovať do budov? Sú vo vnútri nejakí nepriatelia?
A: Tak napríklad v Pripjaťi môžete vstúpiť len do určitých budov a vo zvyšku Zóny môžete vstupovať do takmer každého domu...ak vo vnútri nájdete nejakých nepriateľov... ale myslím, že toto by ste si mali zistiť každý sám .
Q: Objavil si nejaké chyby?
A: Áno, optimalizačné problémy a rôzne menšie AI bugy. Napríklad NPC nabíjala zbraň stále a stále odznova.
Q: Našiel si nejakú vodu?
A: Áno, ale ako je už známe, veľa jej tam nie je.
Q: V jednom časopise bolo napísané: „...menej interakcie s prostredím...“ Je to pravda?
A: Nanešťastie, áno... napríklad nemôžete zdvíhať kamene alebo krabičky od cigariet.
Q: Sú v hre bossovia?
A: Nekomentujem.
Q: A čo nepriatelia? Nie vojaci...ale Bloodsucker, Controlleri...sú dobre spravení?
A: No v prvom rade nie sú absolútne priateľskí :-D
Q: Je engine viac optimalizovaný v porovnaní s multiplayerom beta?
A: Vskutku nemôže byť vôbec porovnávaný. Štruktúra je kompletne odlišná kvôli veľkosti máp. AI simulácia života musí byť kalkulovaná atď.