• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky

Po několika odkladech jsme se dočkali dalšího patche do Jasné oblohy. Stahovat můžete jako vždy přímo ze stránek CDProjektu. Co všechno je opraveno se můžete dozvědět z následujícího seznamu:



Uložené pozice
Pozice uložené ve verzi 1.5.04 jsou kompatibilní s patchem 1.5.05.

Opravy hry
- Opravena chyba, kvůli které průvodce nezavedl hráče do Kordonu. To bylo způsobeno tím, že autosave neuložil všechny informace, takže po jeho načtení nebylo možné hru dokončit. Pokud k této chybě došlo, bylo zapotřebí začít od samotného začátku.
- Opravena chyba u sekundárních úkolů (doručení předmětu), kvůli které šipka ukazovala po uložení/načtení pozice na špatné NPC.
- Změněna odměna za spuštění mostu v Rudém lese.
- Změněna odměna za zabití banditů u čerpací stanice na základně Svobody.
- Opraven dialog techniků Svobody. Po přijetí sekundárního úkolu nebylo možné dokončit zadání úkolu na nalezení flashdisků.
- Opravena chyba, kvůli které se na obrazovce války frakcí zobrazovaly špatné informace.
- Opravena chyba, kvůli které se u modifikací granátometu špatně zobrazoval počet zbývajících granátů.
- Opravena chyba, kvůli které docházelo ke snížení FPS při zamíření kurzoru na nadpisy v PDA mapě.
- Opravena chyba, kvůli které občas hra spadla na plochu, když byla hra uložena během animace smrti NPC.
- Opravena chyba, kvůli které se špatně propočítávala nesená váha, když došlo k vylepšení obleku či aktivaci artefaktu.
- Opravena chyba, kvůli které se občas špatně zobrazovala síla frakce ve statistice PDA.
- Opravena chyba, kvůli které hra spadla po načtení uložené hry. Důvodem bylo nesprávné uložení animace monster či NPC s odjištěným granátem.
- Opravena chyba, kvůli které se občas po prohledání mrtvol špatně zobrazoval počet nábojů.
- Opravena chyba, kvůli které byla občas některé NPC nepřátelská, zatímco ostatní postavy dané frakce byly neutrální či přátelské.
- Opraveno několik drobných chyb v HUDu, inventáři, PDA a hlavním menu.
- Drobné vybalancování obchodovatelných objektů, jež lze najít u mrtvol.
- Opravena chyba, kvůli které mohli hráči opustit Zónu v zavodněných částech mapy (první návštěva blat).
- Změněny odměny za připojení k frakcím.
- Změněny odměny za zničení základen frakcí.
- Opraven pád hry během rozhovorů s nepřátelskými techniky.
- Přidána možnost vylepšit GP 37 za pomoci techniků ze Svobody a od banditů.

Multiplayer
- Přidána možnost zakázat vstup hráči či jej vyhodit ze hry pomocí jejich GUID (CD klíče), nejen podle jména a IP.
- Opraveno několik chyb v multiplayerovém chatu, včetně problému, kdy nebylo možné občas použít následující písmena: A, Z, X, C, V.
- Opraven velký počet chyb, které způsobovaly v multiplayeru pád klientů či serveru.
- Přidán filtr IP (hry na jistých podsítích).

Opraveny následující chyby skriptů:
- smart_terrain.script:227: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:1003: attempt to index field '?' (a nil value)
- sim_combat.script:950: attempt to index a nil value
- sim_board.script:688: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)
- bind_monster.script:72: attempt to index field '?' (a nil value)
- xr_effects.script:1607: attempt to index field '?' (a nil value)
- ! [LUA][ERROR] ERROR: There is no task with entity_id(_g.script:973: bad argument 2 to     'format' (string expected, got nil))
- ! [LUA][ERROR] ERROR: error. val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna(_g.script:973: bad   argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- fixed crash (task_objects.script:2231: attempt to call global 'blowout_hit_with_pp_and_cam_effectors' (a    nil value))
- fixed crash  (ERROR: Invalid AI map at kamp point [mar_smart_terrain_6_8_kamp_1](_g.script:973: bad   argument 2 to 'format' (string expected, got nil)))
- fixed crash (sim_combat.script:429: attempt to index local 'comander' (a nil value))
- fixed crash (task_objects.script:580: attempt to concatenate field 'id' (a nil value))
01.10.2008 | datastor