S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
Je to krásné, je to milé a skvěle se to čte... co to je? Přece informace, potvrzující jednu zásadní novinku - GSC pro druhého Stalkera nebude používat nový tropický a naleštěný CryEngine, blyštící se jako pseudopsí varlata, ale zůstane u osvědčeného X-Raye (což je vzhledem k tomu, jak dlouho ho vytvářeli, samozřejmě pochopitelné). Tahle informace se nám donesla ze zdroje, který má ke GSC co by šroubkem dohodil. Se zprávou přiletěl Beestar a spousta stalkerů na tuto počest vybílila barmanovi všechny zásoby antiradiačního moku.
A aby ta dnešní novinka nebyla jenom tak okleštěná, dovolím si ještě zmínit to, co jsem načnul v minulé velké novince. Díky údajně lepší optimalizaci je možné hrát plánované Volání Pripjatě na vysokém rozlišení klidně s třiceti až padesáti snímky za vteřinu. Teď ještě, jak nakonec dopadne ta ohlášená rozloha map - moc času GSC do podzimu nemá (pokud nedojde ke zpoždění) a práce je nad hlavu. Pokud se skutečně potvrdí to, že jedna mapa vydá za dvanáct obyčejných, dostaneme krásné číslo 60. Jenže teď to všechno pěkně vymodelovat...
A aby ta dnešní novinka nebyla jenom tak okleštěná, dovolím si ještě zmínit to, co jsem načnul v minulé velké novince. Díky údajně lepší optimalizaci je možné hrát plánované Volání Pripjatě na vysokém rozlišení klidně s třiceti až padesáti snímky za vteřinu. Teď ještě, jak nakonec dopadne ta ohlášená rozloha map - moc času GSC do podzimu nemá (pokud nedojde ke zpoždění) a práce je nad hlavu. Pokud se skutečně potvrdí to, že jedna mapa vydá za dvanáct obyčejných, dostaneme krásné číslo 60. Jenže teď to všechno pěkně vymodelovat...
28.04.2009 | datastor