S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
Na internetu se objevil sice kratší, ale docela zajímavý rozhovor s Antonem Bolshakovem, který trochu detailněji přibližuje plány Clear Sky. V plně českém překladu si jej mohou vychutnat i neangličtináři:
Otázka: Během výroby Shadow Of Chernobyl jste měli spoustu zajímavých nápadů, které bohužel ve finální hře nebyly. Plánujete některé z nich zahrnout do připravovaného prologu?
Odpověď: Několik novinek, které jsme plánovali zařadit do finální verze hry jsme nakonec museli vyřadit. Bylo to způsobeno dvěma důvody - některé věci byly natolik komplexní a zdrojově náročné, takže je do hry nešlo zařadit. Druhým důvodem bylo to, že další úpravy by měly negativní vliv na hratelnost celé hry.
Automobily jsme ve výsledku museli vyřadit kvůli členitosti terénu a výskytu anomálií. Zjednodušeně řečeno - nikoho by ježdění v autech s podobným omezením nebavilo (Ani bych neřekl - pozn. redaktora). Osobně si to myslím také, ale na druhou stranu jsem miloval projížďky v takových vozech, jakými jsou třeba Lada Niva nebo Kamaz ze starších build verzí.
Pro Clear Sky bude platit to samé - žádná pojízdná vozidla. Problémy s překonáváním zvláště dlouhých tratí by ale mělo odpadnout díky nově přítomným takzvaným "stopařům". Ti znají tajné cesty, které se hráči vůbec nezpřístupní. Další věcí, kterou jsme v původním Stalkerovi nepřidali, byla schopnost nepřátel házet granáty. Postavám dělalo obtíže vyhýbat se překážkám. V Jasné obloze však nepřátelé granáty házet budou.
Zdroj: http://stalker.filefront.com
15.10.2007 | datastor