S.T.A.L.K.E.R. 2
Osazenstvo GSC se po fušování se do textilního a filmového průmyslu zas na chvilku vrací k tomu, v čem má praxi a vyhlašuje soutěž, v níž nejde o nic víc a nic míň, než o vymyšlení vlastního postranního úkolu. Zapojit se může celá komunita bez rozdílu a bez nutnosti zbavovat se hmotných, nehmotných či jiných statků.
Cílem je zapojit komunitu alespoň částečně do práce na daším herním pokračování. Soutěž probíhá od teď až do prvního března 2011, takže na vymýšlení je dostatek času. Soutěž je rozdělena na dvě části - nejdřív dojde na protřídění lepších a horších dílek a ty pak teprv poputují k rukám tříčlenné poroty. V ní bude sedět:
− Ruslan Didenko, vedoucí projektu
− Andrej Verpakhovsky, vedoucí herní designér
− Oleg Yavorsky, PR ředitel GSC Game World
Že to bude sranda? Možná... ale je potřeba dodržet několik následujících pravidel:
1. Gramatická správnost, text buďto v angličtině a nebo ruštině.
2. Maximálně pět scénářů na osobu. Náplň úkolů by měla být logická a zpracovatelná (podobně jako v předešlých dílech).
3. Stručnost. Texty by neměly přesáhnout polovinu listu formátu A4.
4. Uvedení svého celého jména a volitelně i přezdívky, obdobně jako název úkolu (všechno na začátek stránky).
5. Použití běžných fontů (například Times New Roman). Akceptovaná velikost fontu: 12
6. Soubory musí mít příponu .doc, .rtf nebo .txt. Ostatní nebudou do soutěže zařazeny!
7. Všechny soutěžní příběhy zasílejte v příloze na e-mailovou adresu contest@gsc-game.com
Do předmětu zprávy uveďte “S.T.A.L.K.E.R.-2 quest contest entry”
8. Porota může ze soutěže vyřadit texty, které:
- Budou obsahovat velký počet pravopisných chyb, ztěžujících čtení (případně budou porušovat další výše uvedená pravidla formátování textu)
- Se budou odklánět od původního zadání soutěže
- Budou obsahovat nerealizovatelné nápady
Každý soutěžní příspěvek musí obsahovat:
- Název úkolu a popis
- Detaily mise (průběh, co se má stát, jak se dostat k cíli)
Výhrou jest nehynoucí sláva, pramenící z uvedení vítěze v herních titulcích. Ostatní nejlepší nápady mohou být ve hře rovněž použity. Avšak pozor - GSC si může zaslané úkoly částečně upravit k obrazu svému.
Cílem je zapojit komunitu alespoň částečně do práce na daším herním pokračování. Soutěž probíhá od teď až do prvního března 2011, takže na vymýšlení je dostatek času. Soutěž je rozdělena na dvě části - nejdřív dojde na protřídění lepších a horších dílek a ty pak teprv poputují k rukám tříčlenné poroty. V ní bude sedět:
− Ruslan Didenko, vedoucí projektu
− Andrej Verpakhovsky, vedoucí herní designér
− Oleg Yavorsky, PR ředitel GSC Game World
Že to bude sranda? Možná... ale je potřeba dodržet několik následujících pravidel:
1. Gramatická správnost, text buďto v angličtině a nebo ruštině.
2. Maximálně pět scénářů na osobu. Náplň úkolů by měla být logická a zpracovatelná (podobně jako v předešlých dílech).
3. Stručnost. Texty by neměly přesáhnout polovinu listu formátu A4.
4. Uvedení svého celého jména a volitelně i přezdívky, obdobně jako název úkolu (všechno na začátek stránky).
5. Použití běžných fontů (například Times New Roman). Akceptovaná velikost fontu: 12
6. Soubory musí mít příponu .doc, .rtf nebo .txt. Ostatní nebudou do soutěže zařazeny!
7. Všechny soutěžní příběhy zasílejte v příloze na e-mailovou adresu contest@gsc-game.com
Do předmětu zprávy uveďte “S.T.A.L.K.E.R.-2 quest contest entry”
8. Porota může ze soutěže vyřadit texty, které:
- Budou obsahovat velký počet pravopisných chyb, ztěžujících čtení (případně budou porušovat další výše uvedená pravidla formátování textu)
- Se budou odklánět od původního zadání soutěže
- Budou obsahovat nerealizovatelné nápady
Každý soutěžní příspěvek musí obsahovat:
- Název úkolu a popis
- Detaily mise (průběh, co se má stát, jak se dostat k cíli)
Výhrou jest nehynoucí sláva, pramenící z uvedení vítěze v herních titulcích. Ostatní nejlepší nápady mohou být ve hře rovněž použity. Avšak pozor - GSC si může zaslané úkoly částečně upravit k obrazu svému.
13.11.2010 | datastor