• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Predpoveď počasia na nasledujúci deň pre oblasť Černobylu FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Official S.T.A.L.K.E.R.

Promote Your Page Too
Registrovaných užívate¾ov: 3589
Zaslaných príspevkov: 100875
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. 2

Ta naše redakce funguje zajímavě - jedna ruka dělá to, druhá zase tohle a dohromady se to beztak slije v jeden kompaktní celek. Jak Bee před chvílí správně předesílal, přináším vám kompletní překlad.
 
 
Q: Jak velké budou rozdíly mezi druhým S.T.A.L.K.E.R.em a předchozími díly, pokud vůbec?
A: S.T.A.L.K.E.R. 2 nabídne nový příběh, novou várku postav (včetně starých dobrých známých) a samozřejmě i nový engine.

Q: Bude ve druhém díle kladen větší důraz na přežití?
A: Ano.

Q: Které funkce budou v počítačové verzi odstraněny nebo podřízeny faktu, že hra bude mutiplatformní?
A: Vzhledem k tomu, že hra je vyvíjená primárně pro stolní počítače, nemusíme v PC verzi dělat žádné kompromisy. Klíčový rozdíl mezi počítačovou a konzolovou verzí bude převážně v kvalitě grafiky (ta počítačová nabídne mnohem víc vizuálních efektů).

Q: Budou ve hře nějaké nové možnosti interakce s postavami?
A: Jak to myslíten? Na tohle je těžké odpovědět.

Q: Bude v druhém S.T.A.L.K.E.R.ovi znovu Sidorovič?
A: Protentokrát se zdržím odpovědi.

Q: Vrátí se frakční války?
A: Ne.

Q: Bude herní interface (inventář, mapa a podobně) v počítačové verzi trpět konzolovým zjednodušením, jako se to děje i u dalších her?
A: Vůbec ne.

Q: Budou ve hře nějací noví mutanti?
A: Ano.

Q: Na kolik zbraní narazíme?
A: V tuto chvíli je těžké o počtu zbraní mluvit.

Q: Ve kterých částech se hra bude odehrávat? Případně bude děj zasazen do celé Zóny?
A: Hra bude zasazena do tří klíčových oblastí - černobylské jaderné elektrárny, Černobylu a Černobylu 2, kde se nachází obří vysílač.

Q: Bude Zóna celistvá?
A: Tuhle otázku zatím necháme nezodpovězenou.

Q: Bude hra podporovat DX11?
A: Ano.

Q: Narazíme během hraní na víc podzemních laboratoří z řady X a dalších tajných komplexů?
A: Ano.

Q: Zapracuje GSC na nápadu dovážených zbraní, podobně jako to umožňoval Šikula z Call of Pripyat? Bude mít hráč možnost dostat se k většímu počtu variant a speciálně upravených zbraní pašovaných z vnějšího světa?
A: V tomto případě máme několik nových nápadů.

Q: Bude možnost použít artefakt na vytvoření "vlastní" anomálie?
A: Ne, ale oblasti s artefakty se budou různě rozšiřovat.

07.01.2011 | datastor
 
Zcela kompletní překlad hry STALKER: Call of Pripyat, vytvořený speciálně scorpions komunitou. Přeloženy jsou nejen texty v běžných dialozích, ale i všechny animace. To vše bez zbytečné spisovnosti.
Budete-li mít jakékoliv otázky, stačí navštívit naše fórum, kde najdete i odkazy ke stažení.