S.T.A.L.K.E.R. 2
Ta naše redakce funguje zajímavě - jedna ruka dělá to, druhá zase tohle a dohromady se to beztak slije v jeden kompaktní celek. Jak Bee před chvílí správně předesílal, přináším vám kompletní překlad.
Q: Jak velké budou rozdíly mezi druhým S.T.A.L.K.E.R.em a předchozími díly, pokud vůbec?
A: S.T.A.L.K.E.R. 2 nabídne nový příběh, novou várku postav (včetně starých dobrých známých) a samozřejmě i nový engine.
Q: Bude ve druhém díle kladen větší důraz na přežití?
A: Ano.
Q: Které funkce budou v počítačové verzi odstraněny nebo podřízeny faktu, že hra bude mutiplatformní?
A: Vzhledem k tomu, že hra je vyvíjená primárně pro stolní počítače, nemusíme v PC verzi dělat žádné kompromisy. Klíčový rozdíl mezi počítačovou a konzolovou verzí bude převážně v kvalitě grafiky (ta počítačová nabídne mnohem víc vizuálních efektů).
Q: Budou ve hře nějaké nové možnosti interakce s postavami?
A: Jak to myslíten? Na tohle je těžké odpovědět.
Q: Bude v druhém S.T.A.L.K.E.R.ovi znovu Sidorovič?
A: Protentokrát se zdržím odpovědi.
Q: Vrátí se frakční války?
A: Ne.
Q: Bude herní interface (inventář, mapa a podobně) v počítačové verzi trpět konzolovým zjednodušením, jako se to děje i u dalších her?
A: Vůbec ne.
Q: Budou ve hře nějací noví mutanti?
A: Ano.
Q: Na kolik zbraní narazíme?
A: V tuto chvíli je těžké o počtu zbraní mluvit.
Q: Ve kterých částech se hra bude odehrávat? Případně bude děj zasazen do celé Zóny?
A: Hra bude zasazena do tří klíčových oblastí - černobylské jaderné elektrárny, Černobylu a Černobylu 2, kde se nachází obří vysílač.
Q: Bude Zóna celistvá?
A: Tuhle otázku zatím necháme nezodpovězenou.
Q: Bude hra podporovat DX11?
A: Ano.
Q: Narazíme během hraní na víc podzemních laboratoří z řady X a dalších tajných komplexů?
A: Ano.
Q: Zapracuje GSC na nápadu dovážených zbraní, podobně jako to umožňoval Šikula z Call of Pripyat? Bude mít hráč možnost dostat se k většímu počtu variant a speciálně upravených zbraní pašovaných z vnějšího světa?
A: V tomto případě máme několik nových nápadů.
Q: Bude možnost použít artefakt na vytvoření "vlastní" anomálie?
A: Ne, ale oblasti s artefakty se budou různě rozšiřovat.
Q: Bude ve druhém díle kladen větší důraz na přežití?
A: Ano.
Q: Které funkce budou v počítačové verzi odstraněny nebo podřízeny faktu, že hra bude mutiplatformní?
A: Vzhledem k tomu, že hra je vyvíjená primárně pro stolní počítače, nemusíme v PC verzi dělat žádné kompromisy. Klíčový rozdíl mezi počítačovou a konzolovou verzí bude převážně v kvalitě grafiky (ta počítačová nabídne mnohem víc vizuálních efektů).
Q: Budou ve hře nějaké nové možnosti interakce s postavami?
A: Jak to myslíten? Na tohle je těžké odpovědět.
Q: Bude v druhém S.T.A.L.K.E.R.ovi znovu Sidorovič?
A: Protentokrát se zdržím odpovědi.
Q: Vrátí se frakční války?
A: Ne.
Q: Bude herní interface (inventář, mapa a podobně) v počítačové verzi trpět konzolovým zjednodušením, jako se to děje i u dalších her?
A: Vůbec ne.
Q: Budou ve hře nějací noví mutanti?
A: Ano.
Q: Na kolik zbraní narazíme?
A: V tuto chvíli je těžké o počtu zbraní mluvit.
Q: Ve kterých částech se hra bude odehrávat? Případně bude děj zasazen do celé Zóny?
A: Hra bude zasazena do tří klíčových oblastí - černobylské jaderné elektrárny, Černobylu a Černobylu 2, kde se nachází obří vysílač.
Q: Bude Zóna celistvá?
A: Tuhle otázku zatím necháme nezodpovězenou.
Q: Bude hra podporovat DX11?
A: Ano.
Q: Narazíme během hraní na víc podzemních laboratoří z řady X a dalších tajných komplexů?
A: Ano.
Q: Zapracuje GSC na nápadu dovážených zbraní, podobně jako to umožňoval Šikula z Call of Pripyat? Bude mít hráč možnost dostat se k většímu počtu variant a speciálně upravených zbraní pašovaných z vnějšího světa?
A: V tomto případě máme několik nových nápadů.
Q: Bude možnost použít artefakt na vytvoření "vlastní" anomálie?
A: Ne, ale oblasti s artefakty se budou různě rozšiřovat.
07.01.2011 | datastor