• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str Apr 26, 2017 8:30 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Nápady ohledně moddingu 
Autor Správa
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm
Príspevky: 582
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Nápady ohledně moddingu
Zakládám toto téma, aby se s tím zbytečně "nespamovalo" jinde a aby sem mohl každý napsat, co by podle něho bylo dobré upravit, nebo přidat do modpacků i menších modů, něco na způsom threadu "Co byste chtěli v Call of Pripyat", aby se nám hra za chvilku neokoukala :D . Prosím pište normální nápady, nikoli dětské touhy o přidání rotačního kulometu atd...

P.S.: Téma založené po konzultaci s Datastorem..


Ned Jan 03, 2010 11:06 pm
Profil ICQ WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pia Jan 23, 2009 5:00 pm
Príspevky: 91
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
ja by som zvýšil ceny za vylepšovanie zbraní a oblekov minimálne 50%
vobec som si neužil to vylepšovanie. Mal som peniaze a AK hned na jednu ránu vylepšiť. Krajšie by bolo keby som sám zisťoval po jednotlivých úpravách zmeny v presnosti, zpetný ráz..


Ned Jan 03, 2010 11:55 pm
Profil ICQ
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Mar 14, 2009 3:32 pm
Príspevky: 1003
Bydlisko: GSC Game World, Kyjev
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
no ja sa spolieham na popisky ako +X% kadence, přesnost, zpětný ráz atď. :)


Pon Jan 04, 2010 12:32 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Jan 23, 2009 5:00 pm
Príspevky: 91
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
mnn píše:
no ja sa spolieham na popisky ako +X% kadence, přesnost, zpětný ráz atď. :)

to máš pravdu, ale predsa to aj cítiť že zbraň je presnejšia... a máš väčšiu radosť ked to urobíš postupne, aspon ja to takto prežívam :D


Pon Jan 04, 2010 12:59 am
Profil ICQ
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Mar 14, 2009 3:32 pm
Príspevky: 1003
Bydlisko: GSC Game World, Kyjev
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
No ježiš jasné. Mať taký SIG-550 alebo LR-300 originál nevytunený, tak ďaleko s ním by som sa teda nedostal :( prierazné náboje to trochu zachraňujú... Ale tá presnosť a plochosť dráhy, ach bože. :D


Pon Jan 04, 2010 1:06 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jan 02, 2010 2:15 pm
Príspevky: 11
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Když už je přidán do DMP pohled skrze hledí helmy či plynové masky, tak by to ještě chtělo přidat zvuk dýchání..Každý zvuk jiný dle helmy co budeme zrovna používat a při běhu by se mohla zvyšovat frekvence dýchání :wink:

A nebylo špatné, ale asi hodně těžké přidat zamlžování skla při výdechu - také rychlejší při běhu, tak jak to mají naši ruští kamarádi :D v AMK módu pro SoCH...


Pon Jan 04, 2010 2:41 pm
Profil ICQ
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jan 02, 2010 2:15 pm
Príspevky: 11
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Jizva píše:
ja by som zvýšil ceny za vylepšovanie zbraní a oblekov minimálne 50%
vobec som si neužil to vylepšovanie. Mal som peniaze a AK hned na jednu ránu vylepšiť. Krajšie by bolo keby som sám zisťoval po jednotlivých úpravách zmeny v presnosti, zpetný ráz..



Já jsem taky "PRO" zvýšit ceny za upgrade! :) Je to moc jednoduchý a když ještě seženu detektor "svarog" tak mi neuteče žádný artefakt a pak se prachy hrnou, že nevim co s nima :D ale množství artefaktů a jejich cenu bych nechal.. Pouze zvýšit ceny za upgrade.. A klidně i za jídlo a výbavu, když už jsme u toho :wink:


Pon Jan 04, 2010 2:55 pm
Profil ICQ
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm
Príspevky: 582
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Tak to já bych naopak radikálně snížil cenu artefaktů, když si to vezmu, tak všechny NPC v Zóně mají kolem 3000 RU, tak proč bych zrovna já měl mít 150 tisíc?? Potom by bylo fajn zredukovat zboží u obchodníků, teda spíš by stačilo snížit počet nabízených nábojů, aby měl třeba u sebe vždycky maximálně 30 od každého typu a pekelně drahý. Koneckonců, je to postapo, a tam bývá většinou všeho nedostatek.. Taky by u sebe mohla mít každá mrtvola (myslím stalkery) své PDA a nějaký peníze..


Pon Jan 04, 2010 5:21 pm
Profil ICQ WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Radeon píše:
A nebylo špatné, ale asi hodně těžké přidat zamlžování skla při výdechu - také rychlejší při běhu, tak jak to mají naši ruští kamarádi :D v AMK módu pro SoCH...


No to zas tak těžké nebude :ú Staří udělat animovanou texturu s pravidelným zamlžováním . Ale rychlemjší při běhu asi problém bude :?

_________________
Ono to funguje !


Pon Jan 04, 2010 5:27 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Mar 14, 2009 3:32 pm
Príspevky: 1003
Bydlisko: GSC Game World, Kyjev
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Ale aj to by sa dalo urobiť. Síce okľukou ale áno:
kontrolovať pozíciu hráča a pokiaľ by získal nejakú veľkú akceleráciu :D tak by tam nahodil na stred obrazovky tú animovanú textúru (samozrejme transparentnú).


Pon Jan 04, 2010 6:07 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jan 02, 2010 2:15 pm
Príspevky: 11
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
http://www.youtube.com/watch?v=401gpU2Sujc

Tady na tom odkazu je právě to zamlžování...I s tím parádním pohledem z helmy exáče :wink: rychlejší zamlžování je problém, ale kdyby tam nebylo, tak nebude sedět s rychlejším zvukem dechu při běhu..Takže nakonec by stačil jen zvuk dýchání a to dle typu helmy nebo masky - to už jsem zmiňoval výše a zamlžování..Jinak ty pohledy z helmy co Datastor přidal do DMP sou supr, ale myslím že stejně bude ještě dolaďovat.. Hned to vypadá líp a reálněji :wink:

Doufám, že jsem v tom teď neudělal guláš :D


Pon Jan 04, 2010 7:57 pm
Profil ICQ
Zelenáč

Registrovaný: Sob Dec 22, 2007 5:00 am
Príspevky: 148
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Skarface1 píše:
Tak to já bych naopak radikálně snížil cenu artefaktů, když si to vezmu, tak všechny NPC v Zóně mají kolem 3000 RU, tak proč bych zrovna já měl mít 150 tisíc?? Potom by bylo fajn zredukovat zboží u obchodníků, teda spíš by stačilo snížit počet nabízených nábojů, aby měl třeba u sebe vždycky maximálně 30 od každého typu a pekelně drahý. Koneckonců, je to postapo, a tam bývá většinou všeho nedostatek.. Taky by u sebe mohla mít každá mrtvola (myslím stalkery) své PDA a nějaký peníze..


To proto máš u sebe tolik peněz, protože jsi hráč který má možnost projít celými mapami a kosit enemáky a mutanty. Aby jsi měl možnost zkusit hrát s jinou zbraní a jiným oblekem naplno vytuněným.
Souhlasil bych s nedostatkem peněz v tom případě, kdyby se u stalkerů vždy objevovaly jak PDA tak peníze a také i obleky (třeba Exoskeletony podle toho koho zabiješ)
Chtěl bych vidět jak budeš machrovat, když na tebe půjde 10 žoldáků nebo nějaký přerostlý mutant s 30 náhradními náboji...(nemáš šanci pokud situaci nemáš natrénovanou).

Bohužel celý Stalker je o tom hru nějakým způsobem vyvážit a optimalizovat tak aby nebyla jen pro 1000 ortodoxních hráčů regisrovaných na tomto boardu ale pro každého kdo by si tuto sérii chtěl zkusit.
Pokud by hra měla být o realitě měla by podle toho vypadat i ve skutečnosti a ne tak, že do Chiméry nebo Pseudoobra člověk musí vypražit minimálně 2 zásobníky z AK-74 ale jen jedinou dobře mířenou kulku mezi oči nebo tam kde se nachází jeho "mozek". To samé platí i o lidech, kteří i v překrásných oblecích a nádherných přilbičkách ve skutečnosti nerozdýchají jedinou dobře mířenou kulku do krku nebo hlavy. Vážně bych chtěl vidět nějakého machra jak ji koupí do krku či do hlavy, kdy mu kulka utrhne kus masa jak bezbolestně pokračuje v boji dál s přesnou muškou jako by se nic nedělo.
:arrow: Ve skutečnosti když ji koupíš z AK-74 do ksichtu tak deš k zemi ani nestihneš zařvat a většinou se probereš až po chvíli a to jen pokud jsi ještě nevykrvácel a tvé tělo nevyhodnotilo závažnost zranění jako fatální. Pak už zůstaneš v bezvědomí které přejde do komatického stavu a deš do kopru. To samé platí i u jakéhokoliv zásahu z útočné pušky na tělo byť do neprůstřelné vesty. Jdeš z drtivé většiny k zemi proto, že kulka která přiletí má rychlost několik set metrů za sekundu a náraz do těla zapříčiní, že buď tebou ta kulka projde a máš v sobě díru nebo narazí do vesty a ty se proletíš vzuchem směrem od nárazu. Něco jako když to nečekáš a někdo ti ubalí pěstí takovou ránu o které si ani nesnil.
Takže to co vidí člověk ve hře nebo ve filmu a je až úsměvné jak maník v exoskeletonu občas schytá do hlavy né příliš dobře mířené 3 kulky přesně mezi oči než to hodlá zabalit.
I taková kulka z Makarova s tebou udělá dost když ji koupíš do vesty. Asi tolik, že když ji koupíš na žebro tak počítej s tím, že ti ho buď zlomí nebo praskne. Jinak do měkého za vestu ti udělá modřinu jako kráva.
Neprůstřelná vesta ti je platná jen proto, že když ji koupíš z AK-74 tak možná přežiješ pokud nemáš smůlu a nedostaneš to někde mezi pláty a pokud ji nemáš de to pokaždé přes tebe ven. Zásah do nechráněných částí jako je krk, tepny, obličej je = smrt.
Když dostaneš přímý zásah do nohy - do kosti tak ti to neudělá malou dírečku do té kosti ale v místě zásahu je na sračky což znamená, že se každý kdo tak koupí se bolestí posere a zblázní natož aby navíc pral kvérem zpátky po ostatních.........blbost ! Jak ji dobře koupíš tak většinou s bojem končíš !!!
To co člověk vidí ve filmech a ve hrách je chorobná představa autora o nesmrtelných heroických avatarech.... :lol: ....blbost

Závěrem:

Pokud realita tak se vším všudy jinak je to vždy jen o komromisu za cenu vyváženosti.....hra se má prodávat a tak je dobré aby si mohli zahrát i normální lidi a proto se ustupuje od reality k tomu aby hráč vzteky nerozšlapával klávesnici při každém boji... :wink:

PS: na Youtube si najdi nějaké videa o účinnosti střelby do neprůstřelných vest 8)


Pon Jan 04, 2010 8:44 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm
Príspevky: 582
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Takže, je to jenom hra (tohle "vysvětlení" si určitě čekal..), je tady však jedno velké ALE, tohle je thread o nápadech do MÓDU, nikoli do hry, která by se tak měla prodávat, a když bude ten mod používat byť jenom 200 lidí, tak se to dá považovat za úspěch a má cenu ho dělat. To o čem jsem mluvil, by znamenalo drobný příklon k realismu, samozřejmě, že nejde udělat naprosto reálná hra. I nejsilnější mutant, nebo cokoli jiného, jde ve hře (přesněji ve hře s DMP) zastřelit na jednu, nebo dvě rány. Snížením cen by došlo k onomu (částečnému) vyvážení, podle mě je to nevyvážené teď. Tvůj sáhodlouhý článek o tom, co s šlověkem nadělá kulka, je sice pravdivý, ale vůbec sem nepatří, protože doufám, že každý rozumný člověk ví, že když ho někdo postřelí, že mu opravdu nepomůže vzít si lékárnu a obvaz a do deseti vteřin bude v pořádku, k tomu si nepotřebuji hledat videa na YouTube. Pokud mám ve hře DMP, tak i těch deset žoldáků jde zlikvidovat s třiceti náboji, pokud mezi ně nevběhneš jako maniak, alá CoD. Jen se stačí trochu krýt a postupně obírat mrtvoly..


Pon Jan 04, 2010 10:49 pm
Profil ICQ WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 19, 2009 6:24 am
Príspevky: 110
Bydlisko: Zóna
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Radeon píše:
http://www.youtube.com/watch?v=401gpU2Sujc

Tady na tom odkazu je právě to zamlžování...I s tím parádním pohledem z helmy exáče :wink: rychlejší zamlžování je problém, ale kdyby tam nebylo, tak nebude sedět s rychlejším zvukem dechu při běhu..Takže nakonec by stačil jen zvuk dýchání a to dle typu helmy nebo masky - to už jsem zmiňoval výše a zamlžování..Jinak ty pohledy z helmy co Datastor přidal do DMP sou supr, ale myslím že stejně bude ještě dolaďovat.. Hned to vypadá líp a reálněji :wink:

Doufám, že jsem v tom teď neudělal guláš :D

No to zamlzovani je trochu nesmysl jelikoz pokud si nekdy mel nasazenou podobnou masku tak ta funguje tak ze se ti nezamlzuje pri dychani to by byla k nicemu.Pokud dokonale tesní tak se nezamlzuje.Neco jineho by bylo pokud ji budes mit poskozenou pak je to mozne,ale jinak je to nereal


Uto Jan 05, 2010 6:32 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jan 02, 2010 2:15 pm
Príspevky: 11
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
To je pravda..To mě nenapadlo. Pak tedy stačilo jen přidat různé zvuky dýchání :wink:


Uto Jan 05, 2010 7:08 am
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: