• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str Júl 23, 2014 8:51 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Dojmy z betatestu v Kyjevě 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 8977
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Dojmy z betatestu v Kyjevě
Dojmy hráče s přezdívkou Wizard (překlad z RU originálu)


Čtení následujícího článku jen na vlastní riziko! Článek obsahuje kritiku!

"Je to stejný jako první Stalker! Oni nám nelhali! Paráda! Konečně GSC slíbilo to, co mohlo dodržet! Nářez! Dokonalost sama! Vlastně to neni jenom obyčejnej Stalker! Ta hra je dokonalá!"

Tohle by klidně mohla být moje slova po playtestu, ale lhal bych. Popravdě jsem od tohohle dílu očekával něco víc a moje představy o tom, že by se GSC mohlo poučit a vyslyšet stížnosti hráčů, byly teda hodně naivní. Hráli jste Clear Sky? Bez modifikací? Jenom tak, jak bylo v krabici? Dobře... Call Of Pripyat se od Clear Sky zas tolik neliší a v podstatě je to jenom původní díl s pár díly z AMK a OGSM. Playtest probíhal v lokaci Zaton, která je úplně prvním místem ve hře. Tak tedy dobře, spustil jsem novou hru... Nebudu přece vybírat nejsnadnější obtížnost, hned volím nejtěžší a čekám, než se hra načte. "A kde je jako video?", ptám se. Bohužel není - intro je podobné, jako ve třetím Falloutu, takže skládané z fotografií elektrárny a na pozadí nám temně zabarvený hlas vysvětluje, co se s elektrárnou toho osudného dne roku 1986 stalo. Přiznám se, že jsem na intro v tomhle podání neměl nervy a prostě ho přeskočil. A uvnitř těla jsem trochu krvácel...

Za denního světla se objevuji v poměrně přátelské krajině na kopci někde u severního okraje mapy. Na sobě mám stalkerskou vestu, plynovou masku, detektor a AK74U se skoro dvoustovkou nábojů. Ve druhém slotu se mi krčí Makarov, zbytek výbavy tvoří ještě čtyři antirady a obvazy, pár konzerv a klobása. "Na začátek dobrý, nejsem skoro nahatej". Přede mnou se táhne skutečně rozsáhlá oblast, ale na druhý pohled vidím, že lokace je velká zhruba tak, jako bažiny z Clear Sky. Jenom je to všechno víc členitější. A tak, i když na stránkách GSC padly slova o tom, že lokace budou obří, tak se tak nestalo. Nevadí, šel jsem dál - na horizontu se objevuje vrak lodi, co už důvěrně znám z videa. Zatím na mě z křoví neskočil ani jeden mutant a ani jsem nešlápl někam, kam bych neměl.

Zatím se tedy Zaton zdá až nebezpečně bezpečný - až zhruba v polovině testu jsem pod stromem potkal funícího divočáka. V doprovodu barev, lesku a slunečních paprsků jsem se pomalu blížil k vraku Skadovsku, kde na mě z amplionu někdo zakřičel, ať schovám zbraň. Zbraň tedy poslušně schovávám a hned vzápětí jsem vpuštěn dovnitř. Na zdi si všímám obrazu, který byl i v úvodním videu a postupně potkávám pár techniků, mediků a dalších stalkerů s unikátními obličeji - neopakuje se proto stovka známých obličejů z původních dílů. Hned si zkouším upravit si zbraň, kdy jedno zlepšení vyřadí jedno z dvou nadcházejících a znemožní tak mít pušku vylepšenou naprosto vším, co je k dispozici. Vypadá to pěkně, dokonce mnohem líp než v Clear Sky a taky to vypadá, že si volba úpravy bude žádat víc rozmyslu než kdy dřív.

Když už jsem se zmínil o těch několika zdravotnících - ti od hráče můžou vykoupit lékárničky, obvazy a další zdravotní materiál, dokonce hráče i léčit. Ze sortimentu byly vidět i nové medikamenty, jako například nové pilulky na potlačení bolesti hlavy, kašle nebo vlivu emisního záření. To všechno za cirka 450 rublů. Další obchodníci měli v sortimentu třeba lepší helmu, což je otázka šestnácti tisíc rublů, nebo například speciální vestu z pseudopsí kůže a se stoprocentní ochranou proti elektřině. Při prozkoumávání vraku Skadovsku jsem zaslechl nejrůznější příběhy, co si stalkeři vyprávěli. Jenom mě zarazilo, že zhruba osmdesát procent hlasů patřilo jenom jednomu dabérovi - tohle snad nebude finální podoba. Ještě jsem si od překupníka koupil další náboje do AK74U a šel jsem dál. Na protějším břehu, kus od vraku lodi, mají zálkladnu žoldáci. Když jsem se k nim blížil, zaslechl jsem zvuky střelby, jeřábu a až po chvíli jsem uviděl dva stalkery v exoskeletonech a jednoho nováčka v bundě střílet po stádu tří snorků.

Co bych se jim pletl do boje, když z toho stejně nic mít nebudu... Vylezl jsem proto nahoru na jeřáb a bitvu jako nezůčastněný divák jenom sledoval. Výsledek - jeden mrtvý snork, stalker nepřežil ani jeden. Tohle je práce pro pár granátů, jak tak pozoruju. No co už, slezl jsem dolu a o zbytek mutantů jsem se postaral - zas tak velkou výzvu nepředstavovali, jenom jsou od minula trochu víc agresivní a pohybliví. Jinak se zázrak nekoná. Ještě si vezmu to, co je u mrtvol (což mimochodem není žádná sláva... pár lékárniček, antirady a svalový stimulátor) a pokračuji v cestě. Po mostě se tedy přesouvám na opačný břeh a po cestě ještě potkávám další tři stalkery. Jeden z nich byl stejně jako před chvílí oblečen jen v obyčejné bundě a v rukou měl empépětku. Všichni stalkeři šli hledat artefakty do nedalekého anomálního pole - jeden ze skupiny s detektorem v ruce vkročil kam neměl a na místě zemřel. Já se mezitím vydal nahoru, kde na mě čekalo vřelé přivítání tří slepých psů. Ačkoliv i psi jsou obratnější a agresivnější, stejně jako minule nepředstavují nijak zvláštní hrozbu, pokud tedy nejsou v početní převaze. Ákáčko párkrát štěklo a byl klid.

Za celou dobu playtestu jsem viděl celkem dva inteligentně probíhající souboje - první byl na základně žoldáků, vybavených puškami LR300. Možná jsem měl jenom štěstí, ale na vzdálenost padesáti metrů jsem hned první ranou střelil nepřítele do hlavy. Zbytek protivníků se dovedně kryl, nesetrvávali na jednom místě jako obvykle a tak podobně. Jenom těch granátů bylo na můj vkus až moc, přičemž NPC si často jednu bouchací hračku hodí klidně i přímo na sebe - ale jejich ztráta je mým ziskem. Několik žoldáků na patře se mi i dostalo do zad, což mě překvapilo taky. Střelba se celkově stala zajímavější. Druhý souboj se odehrál dole pod základnou, kde proti sobě bojovali stalkeři a banditi. Dva neutrálové byli zase navlečení v exoskeletonech a v rukou měli Grozu, další dva neutrálové měli klasickou kombinézu. Banditi na svojí straně měli Sigy, brokovnice a Kalašnikovy. Zase si obě skupiny vyměnili pár granátů, přičemž nepřátelům dva metry od centra výbuchu se nc nestalo. Zvláštní. Souboj trval tři minuty. Jeden stalker v exoskeletonu ležel mrtvý na zemi, druhý byl poraněný. Pobili se všichni.

Třetí souboj se odehrál na kopci, kam jsem se taky přišel podívat. Devět stalkerů proti čtyřem psům - mutanti bojovali zuřivě a vytrvale, stalkeři taky. Výsledkem byli dva mrtví a jeden poraněný. Psi padli všichni. Stejně jako minule nikomu nevadilo, že si sedl hned na mrtvolu svého padlého soudruha, stejně tak všem dalším příchozím bylo jedno, že vedle nich někdo skuhrá. Dál jsem bojoval i s několika zombiemi, kteří měli sice rozdílnou výbavu, ale výdrž u všech byla stejná. Tady mě to nijak zvlášť nebavilo, od dob předchozích Stalkerů vlastně žádná změna.

Tak si to trochu zrekapitulujeme - hrál jsem na nejvyšší obtížnosti, zvířata se chovají prakticky stejně jako dřív, jenom jsou agresivnější. Máme tady pár nových animací, viděl jsem slepé psy, pseudopsa, divočáka, Flaksu, Poltergeista, Snorka a Upíra. Jejich animace byly celkově lepší, ale ne zas o nějak závratnou míru. Flaksa mě ale hodně zklamala - jsou ještě víc plašší než dřív, což vedlo k tomu, že jsem jenom jednu Flaksu naháněl jako blbec skoro dvě minuty s nožem v ruce. Jinak na její zabití stačí dvě až tři rány do hlavy, případně jedno dobré seknutí kamkoliv. Na druhou stranu konečně z Upíra se stal nepřítel s velkým N - houževnatý, obratný, neviditelný, a teď ještě se schopností konečně sát krev. Není mi sice jasné, co proboha dělal venku během dne, ale to je jedno. Šel si snad koupit med? Než jsem se jednoho tohohle mutanta zbavil, vyplácal jsem spoustu munice, tři lékárničky a pětkrát jsem musel nahrávat. Boj s Poltergeistem se ale táhnul jako tekoucí asfalt - přitom přesnost jeho hodů věcí přímo na můj obličej je až nechutně vysoká. Jeden lepší hod vám může vzít klidně devadesát procent života, což je pak trochu problém. A vůbec, upír a poltergeist se mají objevovat někde v jeskyních, ne v opuštěných budovách. No a co Snorkové? Taky skoro beze změn - jenom víc skáčou. Dva stalkeři s kalašnikovem brzo padli za vlast a snork si po chvíli už jenom pochutnával na ostatcích. Vzhledově moc pěkní nejsou, původní se mi líbili víc.

Na mostě, co byl vidět i ve videu, jsem viděl nejrůznější anomálie - od gravikoncentrátů až po trampolíny. Celkově jich ale moc v oblasti nebylo. Gameplay je jinak nikterak zvlášť působivý, všechno bylo vlastně vidět ve videích. Zranění nejsou léčená okamžitě, ale nějakou dobu to zabere. Rozdělení přilby a vesty taky není nijak zvláštní, jenom to má vliv na celkovou ochranu. Kupříkladu bez přilby o něco klesne celková odolnost proti jednomu druhu poranění a tak podobně. Bohužel zbraně jsou ještě nevyváženější, než kdy jindy - stalker v exoskeletonu nevydržel ani jeden zásah z Coltu, kdežto z pušky jsem do něj musel vpravit náboje hned tři. Rozptyl a přesnost zbraní je ještě horší než v Jasné obloze, vegetace prakticky žádná. Fyzikální model je skoro ten sám, chování mrtvol při pádu se taky nijak drasticky nezměnilo a jakákoliv postava po zásahu odletí metr dozadu. Samozřejmě, vždyť přece i sám střelec při zmáčknutí spouště odletí metr dozadu a pak musí ještě vstát ze země... Nijak mě nepotěšila ani dynamická hudba během přestřelek - je prázdná, po čase začne otravovat, ale proč tam mít nějakou pěknou ambientní sklatbu, když teď všichni musí během střelby slyšet tuc tuc tuc. O dabingu jsem se taky zmínil, zatím skoro všechny postavy mluví jenom jeden člověk.

Klávesy na rychlé použití lékárniček, obvazů a jídla jsou docela užitečné, teda hlavně při soubojích. Inventář se hodně podobá tomu z Clear Sky, na HUDu se pak zase objevuje indikátor hluku a viditelnosti. Po straně obrazovky se pak zobrazují i další ikony, jako třeba přetížení a nebo poškození zbraně. Změnilo se PDA, kde se dá určovat pořadí úkolů, historie zpráv je dělená na dny... Nezapůsobila na mě grafika - ta vypadala nachlup stejně jako v Clear Sky, na testovacích počítačích navíc nebyla nastavená na maximum. Některé modely mutantů, jako třeba Snork, ztratily kouzlo dřívějších modelů, několik je ale pěknějších. Náhodně generovaní stalkeři jsou zase všichni stejní, unikátní obličeje můžeme vidět jenom někde. Atmosféra vesměs nijaká, všude jenom světlo, lesk a paprsky. Už chybí jenom probíhající bílý poník skrz travnatou louku, motýli a na nebi duha. Během deště se atmosféra vrací do původní podoby, ale pršelo jenom jednou. Takhle prostě Zóna nevypadá. Za tu hodinu co jsem měl možnost nového Stalkera hrát, můžu říct jenom jedno. Gratuluji, zabili jste Stalkera. RPG složka ztratila veškerou svoji podstatu, lov mutantů je taky ten tam a celkově je vidět, že ani samo GSC neví, jak jejich Zóna vlastně má vypadat a o čem má pojednávat. I úkolů bude podle mě málo - zatím bych hře dal tak pět z deseti. GSC se snažilo, ale jenom snaha prostě nestačí. Původní koncepty, kdy přežití v Zóně mělo skutečně být umění, jsou nenávratně v háji a ta tam je náročnost původní představy. Zůstat naživu nepředstavuje nijak velký problém a v kostce bych mohl klidně říct, že Call Of Pripyat je jenom Clear Sky s několika opravenými chybami. Chybí tomu podstata. Celkově ale hra běžela svižně.

_________________
Obrázok


Ned Júl 26, 2009 2:38 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Jún 30, 2009 10:35 am
Príspevky: 56
Bydlisko: Broumov
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
ajéje :( Tak moje penízky z brigády asi poputují jinam. Počkám na recenzi a verdikt Datastora a pak se uvidí...


Uto Júl 28, 2009 7:07 pm
Profil WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 27, 2009 1:09 pm
Príspevky: 653
Bydlisko: Útušická hasičárna
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
hmm, musím s tebou souhlasit, ale uvidime jak se to ještě vyvine

_________________
Jedinec neznamená nic... Celek, celkem nic.
Adobe after effect CS5
Obrázok


Uto Júl 28, 2009 9:10 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 19, 2009 6:24 am
Príspevky: 115
Bydlisko: Zóna
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
Mno kdo cekal nejake ohromne zmeny tak ten musi byt z jine planety.Zrejmne nejsem tak narocny hrac jako nekteri tady,ale ja se na noveho Stalkera tesim at uz je to jak chce hlavne ze budenovy pribeh a moznost plnit mnoho ukolu (o kterych se mam pocit nikdo v betatestu nezminuje).Myslim ze maji jeste chvilku na dotaženi nekterych veci a velice rad si tu hru zahraju.Kdyz budu skeptik jako plno lidi tady a budu ocekavat neco vic tak uz bych tu hru ani nechtel.Ale jelikoz od noveho stalkera krom noveho pribehu stability a atmosfery s mnoha ukoly nic jineho necekam tak pak treba budu mile prekvapen.Je jasne ze se vyvojari nemohou trefit do vkusu vsech hracu na svete a tak zvolej zlatou stredni cestu ktera pro ne bude nejschudnejsi.


Str Júl 29, 2009 11:44 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 8977
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
Jako kdybych četl text na obalu od sušenek... "a tak zvolili zlatou střední cestu, aby se zavděčili většině, přičemž času mají ještě spoustu, aby vše opravili".
Pokud už jenom během betatestu hodně lidem přišlo, že atmosféra je slabší (zrovna na ni si mimochodem nestěžoval jenom Wizard), tak to bude asi pravda. Stalker přece jenom těží hlavně z atmosféry. Je sice fajn že tam budou pilulky na bolení hlavy a spousty dalších částí těla, ale otázka zůstává jedna. Proč? Že by víc pilulek nutně znamenalo větší RPG nádech?

A zas jestli bude pravda, že už hned na začátku najdu normální kalašnikov, Grozu a Enfield, tak proč je tam pak obchodování? Co mě bude nutit k tomu plnit nějakou misi, když stejně výbavu budu mít pokročilou? A kdyby ne, zaběhnu k žoldákům na kopec a vezmu jim ZMLR i s optikou, tlumičem a granátometem a do další ruky ještě popadnu třeba ten Enfield. Tohle mi vadí ze všeho nejvíc - to, že vegetace nebude nějak světoborná mi ani tak moc nevadí. Stejně tak nechápu, proč hned v první oblasti bude polovina stalkerů v exoskeletonech.

Ono ani těch sedmdesát úkolů nemusí zabrat nějak zvlášť dlouhou dobu - nečekám, že mě nějaká postranní mise zaměstná na půl hodiny. Stačí si to jenom spočítat - když bude mít jeden úkol v průměru deset minut a celkem jich je sedmdesát, vyjde nám hodina a kousek.

Nečekaly se změny, čekal se příklon k prvnímu Stalkerovi. Asi bláhově... sice si taky nejdřív počkám, ale bohužel GSC už ukázalo, kde končí jejich sliby. To ať se pak nikdo nediví, že z jejich výčtů změn neskáčou všichni radostí.

_________________
Obrázok


Str Júl 29, 2009 12:09 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Máj 18, 2008 6:36 pm
Príspevky: 41
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
Tohle vypádá vážně na konec. A já si myslel, že alspoň ta atmosféra bude lepší...

_________________
Boj se boj,přichází všemocný Lesík...


Str Júl 29, 2009 3:34 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 19, 2009 6:24 am
Príspevky: 115
Bydlisko: Zóna
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
DATASTOR:
Neuraz se ale 10min x 70ukolu = 700min a tj. cca 11,5hodin hrani.To opravdu stačí spocitat takze to asi nebude hodina a kousek.
Ale ja chtel jen rict ze testy se obcas s finalni verzi mohou dost rozchazet a nac stale spekulovat a hazet flintu do zita kdyz nakonec vse muze byt vydarene.Chapu ze hrac tveho kalibru a zkusenosti (pred kterymi smekam) muze vyzadovat stale vetsi kvalitu atd.


Štv Júl 30, 2009 7:58 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 8977
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
Hups, ten počet hodin mi o jedno místo ujel, moje chyba. Jinak ono ani tolik nejde o kvalitu (ve hře ji těžko můžu nějak obecně vyjádřit - mě k tomu stačí lepší příběh a skvělá hratelnost, další si zahraje cokoliv, hlavně když to má 16xAA a maximální HDR), ale spíš o to, kam GSC od těch prvních plánů zachází. Jasně, všechno to vychází jenom ze starších prewiev, ale i ty stačily k pochopení toho herního světa. Stalkeři vesměs s nevyhovující výbavou (CoP: co stalker, to exoskeleton a Enfield - nehledě na další možnou potíž s respawnem, kdy se oblast zaplní desítkou postav), specializace překupníků na nějakou speciální výbavu (pravda, tady to haprovalo už od prvního Stalkera), a spousta těhle drobností, co ve výsledku můžou vytvořit skutečně nebezpečnou oblast pro virtuální přežití. Chtělo by to míň skriptů, víc tu hru podřídit náhodě. A pak by to teprv byla Zóna...

Abych jenom nekřivdil, to poslední video skutečně vypadalo dobře. Jenom je tady zase otázka, jestli GSC neukázalo jednu z mála těhle lepších scén a víc jich ve hře nebude. Jejich zprasená Jasná obloha v tomhle skepticizmu holt sehrála svou roli. A velkou.

_________________
Obrázok


Štv Júl 30, 2009 8:46 am
Profil WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
No,já myslím že CoP bude sice lepší než Clear Sky,ale kouzlo původního stalkera už nemůže nic překonat.A navíc se mi nelíbí ten Clear Sky engine,který byl zřejmě navržen k tomu aby nedokazál (ani s moddingem) vytvořit dobrou atmosféru. :D Koupím si to,ale jestli to bude něco jako Clear Sky (nebo nedejbože ještě horší ! ) tak na čtvrtý díl už peníže vyhazovat nebudu,a využiji osvědčené služby warezu . Ale nebudme pesimisti,snad to dopadne dobře - A to video fakt pěkné.....

_________________
Ono to funguje !


Naposledy upravil wercingetorix dňa Pia Júl 31, 2009 7:06 pm, celkovo upravené 1



Štv Júl 30, 2009 9:35 am
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2163
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
Definuj tvoju predstavu dobrej atmosfery, pretoze atmosfera omodovaneho Stalkera sa da krajat a vazit na kila.

_________________
Galbadia hotel soundtrack page


Štv Júl 30, 2009 8:07 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
No,aby to vypadalo jak v Černobylu,a ne jak v Benátkách :roll:

_________________
Ono to funguje !


Pia Júl 31, 2009 7:04 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2285
Bydlisko: Litoměřice
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
wercingetorix: To je trošku blbý přirovnání, když v Benátkách je voda a v COP bude rádoby poušť.

_________________
Modifikace


Pia Júl 31, 2009 7:07 pm
Profil WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
DObře,tak jak v Dakaru :D

_________________
Ono to funguje !


Sob Aug 01, 2009 10:44 am
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Sep 30, 2008 6:53 am
Príspevky: 650
Bydlisko: Banská Bystrica
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
Dobrá atmosféra by mohla byť vyjadrená aj takto : čím viac SoCh, tým menej CS. Ale ako mi to zatiaľ vychádza, v CoP bude platiť opak.

_________________
Obrázok


Pon Aug 03, 2009 8:52 am
Profil ICQ
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2163
Poslať Re: Dojmy z betatestu v Kyjevě
wercingetorix píše:
No,aby to vypadalo jak v Černobylu,a ne jak v Benátkách :roll:


Tak najprv pises ze engine nedokaze robit atmosferu a potom nieco splietas s Benatkami/Dakarom. Miesas hrusky a jablka. Engine je jedna vec a vzhlad map ina.

_________________
Galbadia hotel soundtrack page


Pon Aug 03, 2009 4:49 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: