::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: DATASTOR MODPACK: PROJECT 7 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Pro verzi hry: 1.0005* Verze modpacku: Project 7, verze 7.850 Poslední aktualizace: červenec - říjen 2010 Lokalizace: ruský dabing, české titulky [i během dialogů] Bonusy: Making of, optiky 4:3 Kontakt: datastor.scorpions@gmail.com http://stalker.scorpions.cz/forum/ Spolupráce: Dřívější: McKracken, Spandau Současná: RSA Viper Speciální poděkování: KingFriday - za ochotu použít jeho novější modely rukou Belisarivs - úprava modelů zbraní a jejich port do hry smrtphoneusr Petr "Argo" Hvozdovský Shifty Peťan MouseSentinel Martysek / Wercingetorix Betatest: Datastor, Peťan, Grey_Fox, dabak, Malcolm, Lerry, Střelec, Shifty, JV, KillerG a další * Patch 1.0006 má v sobě údajně několik chyb a některé modifikace pod ním nemusí běžet zcela správně, tak si na to dejte pozor. Ke hraní DMP proto použijte patch 1.0005. Odkaz ke stažení: http://stalker.filefront.com/file/STALKER_World_Wide_Patch;84305 ________________________________________________________________ [OBECNĚ O DMP] ________________________________________________________________ Jakékoliv zásahy do modpacku a jeho následné šíření bez mého vědomí je zakázáno. Modpack můžete pro vlastní [!!!] účely dál měnit, ale uveřejňovat a šířit ho jde VÝHRADNĚ v původní podobě a bez nároku na finanční poplatek! Chyby, které se vyskytnou při případném nevhodném nakombinování DMP s dalšími modifikacemi nebo celými modpacky nebudu řešit. DMP není časovaná bomba, proto jeho používáním jen těžko může dojít k nějaké závažné chybě na Vašem počítači. V případě potíží nejprve nahlédněte do složky OSTATNÍ, kterou najdete po poklepání na autorun k modpacku a důkladně si pročtěte všechny instrukce v přiloženém souboru. Všechny modely nových rukou na běžných zbraních jsou dílem KingFridaye. Bez jeho souhlasu je není možné v jiných modifikacích použít. Pokud si zapnete statické nasvícení, nebude se dobře zobrazovat textura na FN2000. Dá se to ale snadno opravit - podívejte se do gamedata/textures/wpn a smažte soubor s názvem wpn_fn2000_new.dds. Další rady a tipy najdete v souboru "instrukce.txt". ________________________________________________________________ [OPRAVY A VYLEPŠENÍ] ________________________________________________________________ ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.855, patch #05] ---------------------------------------------------- - Opravená doba zobrazení titulků při přehrávání Duchova audiozáznamu - Opravená chyba s nemožností koupit si od překupníků Vz.58 Defender - Nemožnost přidat na pušku HK416 granátomet [chyba v modelu] - Opravená účinnost několika unikátních zbraní pro jinou ráži - Odstraněn pád hry při zahození Vrabcova Coltu s tlumičem - Vycentrovaná ikona tlumiče na samopalu Ingram MAC-10 - Oprava několika popisků zbraní a broků - Vyšší odolnost obleků před průstřelem - M4 a Vz.58 nestřílí třírannou dávkou - Upravená váha munice ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.854, patch #04] ---------------------------------------------------- - Vycentrované mířidlo na SIG 552 Tactical ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.853, patch #03] ---------------------------------------------------- - Opraveno neobjevování se skupiny žoldáků v táboře v Armádních skladech - DSA58 OSW používá munici 7.62x51 mm NATO místo původní 7.62x39 mm - Sjednocení přiblížení u pušek Mosin Nagant a SKS Simonov s optikou - Opravená ikona a popis pušky SCAR-H a MAGPUL Masada [7.62x39] - Vycentrování předního mířidla na pušce AK74 a AK47 [Metro 2033] - Na pušky AK74 a AK47 [Metro 2033] lze nově přimontovat optika - Po zahození pušky SCAR-H nemá na modelu granátomet - Omezená výbava v plechových a dřevěných krabicích - Puška M4 se poškozuje mnohem rychleji než jindy - Změna názvů pušek SCAR-L CQC a DSA58 OSW - Přidaná zbraň Vz.58 Defender s kolimátorem - Na G36C a M4A1 nejde připevnit granátomet - Hlasitější zvuk střelby ze samopalu HK-MP5 - Změněná dostupnost pušky Vz58 Defender - Srovnáno poškození samopalů P90 a MP7 - Korektní zvuk nabíjení brokovnice Saiga - Zlevněné a zeslabené opravářské sady - Poupravená ikona SIGu 552 Tactical - Levnější ceny za opravu výbavy - Dražší munice ráže 7.62x25 mm - Přidán rank k unikátnímu Fortu - Oprava několika popisků ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.852, patch #02] ---------------------------------------------------- - Oprava poměru stran textury kolimátoru EOTech - Aktualizovaný popis a název kolimátoru EOTech - Zvýšený účinek pušky M4A1 ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.851, patch #01] ---------------------------------------------------- - Oprava špatně umístěných pistolí Mk.23 SOCOM, Beretta PX-4, CZ52 a Walther Tactical z pohledu třetí osoby - Původní poškozování zničeného Makarova na začátku hry [obtížnost Mistr] - Zvýšená přesnost pušky SCAR-L a vyšší kadence pušky FAMAS Prototype - Odhozené NATO tlumiče a kolimátory ACOG a EOTech jdou znovu sbírat - Opravená naleznutelná munice pro SKS Simonov u žoldáků v Rostoku - Přidán kolimátor EOTech na G36C, ta je teď bez fixního kolimátoru - Opravená popiska u zbraní M4A1, SIG Sauer P225 a PP-2000 - Upravená přesahující věta v úvodním dialogu s Wolfem - Opravená munice pro pušky SCAR-H a H&K SL8 - Odstraněn přebytečný granátomet EGLM - Opravená ikona Beretty 93R a M4A1 - Upravená pozice samopalu Vz.58 - Vyšší cena pistole Glock ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.850] ---------------------------------------------------- - Opravena chyba u stalkerů ve vesnici v Kordonu, kteří se nechtěli schovat před žoldáky a pak se vrátit na místa - Vyšší ceny vesty Sibyl a obleků frakce Povinnost a Svoboda [klasická varianta včetně verze s maskou] - Z podzemní laboratoře X-18 je odstraněná vesta Monolitu a od mrtvol vylepšená psionická vesta - Z oblasti antén u Vypalovače mozků je odstraněn oblek Strážce Svobody a jedna vesta Monolitu - Opravena chyba s poklesem reputace po zabití některých vedlejších nepříběhových postav * - Lakomec a Sacharov vykupují i sovětskou munici ráže 7.62x39mm [Sacharov ji i prodává] - Odstraněna chyba s opravářskou sadou, která opravovala i během přesouvání do bedny - Mírně poupraven Střelcův dotaz ohledně Smetiště ["Jsou v okolí nějaký velký baráky?"] - Zcela nové modely pistolí Desert Eagle, USP, ČZ52, Colt 1911 a samopalu AK74-SU ** - Opraveny rozdíly v prodejních cenách běžných obleků a obleků s maskou [Barman] - Oprava nezobrazujícího se popisu při nalezení skrýše v podzemní části Agropromu - Stříbrná Beretta 92FS změněná na odnož modelu 93R s automatickou střelbou - Smazán oblek Berill z bedny u schodiště v podzemní laboratoři X-16 [Jantar] - Změněná odměna za barmanovu postranní misi "Znič hnízdo Snorků v údolí" - Smazaná průrazná munice 9x39 mm z krabice u schodiště v Temném údolí - Oprava prohozených ikon elektrického šoku a nárazu v inventárním okně - Opraven překlep v herních titulcích [Temné údolí - "Jssi mi pomohl"] - M4A1 SOPMOD má místo předchozí optiky SUSAT kolimátor ACOG - Odstraněn záblesk plamene z hlavně SCARu a samopalu MP5SD6 - Dodány dva chybějící ranky [wpn_g36_m5, mp_grenade_gd-05] - Opravena možná chyba s okamžitou změnou počasí v 8:00 ráno - HK416 má upravené mířidlo a ve výchozím stavu nemá optiku - Vyšší odměna za odevzdání Šikulova flashdisku Sidorovičovi - Přidány dva nové druhy munice [5.7x28 mm a 7.62x51 mm] - Opraveno přední mířidlo u automatické pistole Stečkin APS - Upravený model zbraně SA58 OSW včetně nového zvuku - Rozdělení opravářských sad na oblekovou a zbraňovou - Snížená výše úplatku vojákům v Kordonu pod mostem - Nové textury skel na plynových maskách [Metro 2033] - Synchronizovaný zvuk výstřelu z pušek Mosin Nagant - Vyšší odměna od Wolfa za vystřílení banditů v táboře - Vyšší odměny od překupníků za nalezené artefakty - Opraven zášleh plamene na puškách Mosin Nagant - Odstraněna možnost tvorby anomálií z artefaktů - Přidána další odměna za zabití stalkera Vampíra - Zredukovaná výbava v bedně v laboratoři X-18 - Odstraněná pistole PB z vagonu na začátku hry - Opravena odolnost transportního exoskeletonu - Upraven zášleh plamene na pušce SIG SG.550 - Opraven chybný popis exoskeletonu Svobody - Srovnáno přední mířidlo u samopalu MP5SD6 - Změněná pozice míření u brokovnice TOZ-66 - Upraven režim střelby z pušky SKS Simonov - Doplněno několik chybějících českých titulků - Upraveny všechny dialogy v Rostoku a Baru - Odstraněno přiblížení u pušky Mosin Nagant - Dodána nová ikona k pušce M4A1 SOPMOD - Sjednocen účinek zbraní a jejich přesnost - Na Tokarev TT-33 jde přimontovat tlumič - Opravená mířidla na pušce Mosin Nagant - Možnost brát od mrtvých nepřátel peníze - Zásadně zredukován obsah všech skrýší - Sajga 410K-01 má korektní zvuk střelby - Upíři mají vyšší odolnost vůči průstřelu - Upraveno přední mířidlo u SIG SG.550 - Upraveny vlastnosti pušky AN Abakan - Sacharov prodává opravářskou sadu - Komprimace texury zbraní a optik ** - Opravena ikona taktické vesty Tigra - Změněná odolnost několika obleků - Omezen výskyt pušky AN Abakan - Pomalejší poškozování zbraní - Mírné změny ve výbavě NPC - Oprava bump-map na AK-74 - Odstraněn zahoditelný batoh - Menší výkupní ceny výbavy - Přidána nová dokumentace - Nové nahrávací obrazovky - Omezená výbava v Aréně - Vyšší cena pistole OTS-33 - Aktualizace wpn ranků - Panoramatická pozadí - Odstranění všech aut - Větší rozkyv zbraní - Nové zbraně *** * Nutno začít hrát od začátku. Nová hra je nutná kvůli tomu, že všechny postavy spadají do nově vytvořené nepříběhové frakce [a ta tudíž nemá na celkovou reputaci vliv]. Platí pro trojici banditů za přechodem z Kordonu na Smetiště, vojáka v maringotce v Agropromu, práskače Pavlíka ze Svobody a celou jednotku Povinnosti, která v Armádních skladech zaútočí na hlídku Svobody a pak i na celou jejich základnu. ** Všechny bump-mapy s původní velikostí 1024x1024 jsou zmenšeny na rozlišení 512x512, optiky pak o 70% z původních 1920x1200 pixelů. Vzhled se prakticky nezměnil, ale razantně se zmenšila velikost souborů a tudíž i celková optimalizace modpacku. *** Autoři jsou vypsaní na konci souboru. Seznam přidaných zbraní: - SCAR-H [7.62x51 mm] - SCAR-L SV [5.56x45 mm NATO] - SCAR-L CQC + EOTech [5.56x45 mm NATO] - FAMAS Prototype 03 [včetně opravených mířidel] - FAMAS - FAMAS F2 - Magpul Masada Desert - Magpul Masada Black + ACOG - Browning Automatic Rifle [BAR] - TOZ-34 s optikou Mueller - Dlouhá lovecká brokovnice TOZ-66 - H&K MP7A1 PDW - H&K SL8 - H&K XM-8 Desert - H&K XM-8 Dust [Hi-Cap zásobník] - H&K G36C - Tavor CTAR-21 - Steyr Aug A3B + ACOG - Steyr AUG A1 - Steyr TMP - SIG SG556 - FN FAL - AK-47 - M-21 - PP-2000 - ČZ vzor 58 - Rezavá AK74-SU - FN Five-SeveN - Ingram MAC-10 - Walther WA2000 - Mosin Nagant s optikou - Sajga 12-C - SR-3M Vikhr - AEK-971 - Mk.23 SOCOM - Beretta PX-4 - Walther P99 Tactical - AK47 [Metro 2033] - HK-417 - H&K G3 - SIG 225 ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.770, patch 01] ---------------------------------------------------- - Opraveny nesprávně se zobrazující popisky munice u několika zbraní a menší opravy v několika herních dialozích - Odstraněna možnost rychlého uložení a načtení pozice kvůli chybám, které při hře tyto funkce způsobovaly * - Přidány komprimované textury silnice, což by mělo zajistit vyšší framerate v Armádních skladech - Odstraněna chyba se zaseknutím kamery hned po vypnutí Vypalovače mozků v Rudém lese ** - Řezaná munice ráže 5.45x39 mm se ve skrýších objevuje ve správném množství - Ikona poblikávajícího PDA přesunuta pod minimapu vedle ukazatele typu munice - Opraven font u Vasilijevova a Duchova audiozáznamu [letterica16 -> graffiti22] - Upravený pohled z kabiny u automobilů a menší změny v jízdních vlastnostech - Někteří banditi v Rostoku by měli mít horší výbavu [AK74 místo Enfieldu] *** - Opravena chyba v barmanově sortimentu po vypnutí Vypalovače mozků - Opravena chyba způsobující pád hry [Can´t open section 'wpn_m1918'] - Snížená odolnost před průstřelem a explozí u všech druhů slepých psů - Navýšeny ceny žoldáckých obleků, stalkerských vest a exoskeletonů - Opravena nesjednocená přesnost pušky SKS Simonov - V exoskeletonu Povinnosti a Svobody je možno běhat - Výdrž během sprintu v exoskeletonu ubývá pomaleji - Duchův oblek nově umožňuje nést o 4kg vyšší zátěž - Opravena ikona a popis u pušky M4A1 SOPMOD - Snížena přesnost samopalu Špagin PPSh-41 - Opravena ikona pistole Desert Eagle * Vzhledem k chybě přímo v herních knihovnách se při používání quicksavů neuloží celý postup a hra při načítání může s vysokou pravděpodobností spadnout. Kromě toho může dojít i k pádům přímo během přechodů do sousedních oblastí. Proto ještě jednou doporučuju, abyste quicksavy nepoužívali, i když by Vám třeba jejich klávesové zkratky zbyly v konfiguračním souboru [user.ltx]. ** K dalšímu navýšení fps dopomůže smazání nebo přejmenování složky "grnd" v adresáři gamedata\textures. Kdyby ani to nestačilo, nahlédněte do složky gamedata\textures\act a smažte všechny soubory s koncovkou "_bump.dds". Ostatní textury NEMAŽTE! *** Je potřeba začít hrát od začátku. Uložené pozice ze současné hry je ale možné načíst a dál v nich pokračovat. ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.770] ---------------------------------------------------- - V Agropromu se vyskytuje menší počet stalkerů se samopalem PPSh-41 a vojáků s AK-74 nebo Abakanem - Opravena chyba s nemožností korektně dekódovat zamčené dveře v Sarkofágu kousek od Plniče přání - Poupraveny modely neutrálů tak, aby se jejich obličeje neduplikovaly s Plešounem a Lovcem v Baru - Přidána oprava, která ruší chybu s nemožností zbavit se radiace po přechodu do sousedící oblasti - Kabát banditů má nižší odolnost vůči průstřelu a obdobně jako kožená bunda se ničí pomaleji - Opravena chyba, kdy některé NPC postavy mířily mimo hráče [pokud měl vytaženou zbraň] - Zcela pozměněná ekonomika herního světa, nové výkupní a prodejní ceny veškeré výbavy - Opravena chyba způsobující pád hry při ohledávání mrtvol [Can't open section 'umaibo'] - Zcela nové počasí [nynější: Dynamic Weather, dřívější: Weather Overhauled 3.0]* - Odstraněn nesplnitelný úkol od Barmana [likvidace žoldáků a banditů v Rostoku] - Odstraněn alkoholismus [chyby při načítání save pozic a zobrazující se hlášky] - Nová výbava vojáků Monolitu v Rudém lese a v laboratoři pod vypalovačem - Odstraněn exoskeleton Monolitu od Sacharova, k dispozici v jedné skrýši - Všichni stalkeři a členové Svobody / Povinnosti mají generované peníze - Odstraněn Freeplay režim kvůli přechodu NPC postav do centra Pripjatě - Opravena chyba v údaji o dostřelu s tlumičem u pistole Desert Eagle - Změněná odolnost neprůstřelných vest [jsou nutné častější opravy] - Sjednoceny popisy a vzhled pušek AK, odstraněn Kalašnikov AK-47 - Poupraven systém získávání reputace u stalkerů za splněné úkoly - Nové modely rukou z Reanimation Projectu [autor: King Friday]** - Opravena ikona chemického popálení u charakteristik artefaktů - Opraveny chyby s mizejícím obsahem skrýší po načtení pozice - Opravena chyba, kdy banditi na Smetišti nechtěli okrást Jurika - Opraveno několik nezobrazujících se titulků [Rostok, Jantar] - Přidána ruská munice ráže 7.62x39 mm [pro pušku AKM] - Přidány zvuky během jídla, pití a používání medikamentů - Odstraněna dlouhá brokovnice TOZ-66 a stříbrná Beretta - Změněn dostřel pistolí a účinek zbraní na NPC postavy - Zredukován počet jídla a zbraní v Armádních skladech - Zombifikovaní stalkeři mají vlastní generovaná jména - Z jedné skrýše v Rostoku odstraněn armádní oblek - Snížené poplatky za opravu vybavení u překupníků - Změněná textura záměrné osnovy u dalekohledu - Opravena popiska nosnosti u Exoskeletonu Mk.1 - Opraven lesk očí všech mutantů [autor: XiaNi] - Částečně pozměněná výbava několika postav - Nový model a textura zrezivělé pušky AS VAL - Vyšší odolnost Lišáka před tržným poraněním - Částečně omezenější výskyt munice u NPC - Vyšší výkupní ceny lepších zbraní a obleků - Textury masek na několika oblecích [AMK] - V dražších verzích exoskeletonů lze běhat - Dodány chybějící zvukové stopy v ruštině - Odstraněno náhodné umírání NPC postav - Odstraněno poškození obleků při nárazu - U barmana lze koupit anomální detektor - Zkomprimované textury asfaltu a trávy - Odstraněno několik zbytečných vozidel - Vyšší odměny za pár postranních úkolů - Zásadně omezený respawn všech NPC - Odstraněno několik starých zbraní *** - Přidána nekvalitní [míchaná] munice - Opraven Jurikův dialog na Smetišti - Sjednoceny ceny unikátní výstroje - Nové zbraně včetně modelů rukou - Změněny zvuky vytahování pistolí - Částečně zlepšený stealth faktor - Nižší odolnost vůči popáleninám - K dispozici je odhoditelný batoh - Opravena odolnost slepých psů - Změny v prioritách Repair kitu - Nové textury některých zbraní - Změna cen u několika obleků - Odstraněny světelné granáty - Pozměněné ikony lékárniček - Vyšší účinek energy-drinku - Nižší ceny speciálních PDA - Smazáno 600MB textur * - Jedno malé překvapení * Omezuje riziko pádu hry vlivem zaplnění paměti, projevuje se výhradně ve Windows 7 / Windows Vista. ** Během sprintu mizí z pušek granátomety - jedná se o menší chybu přímo v Reanimation Projektu, stejně jako nemožnost po cca 15 sekundách házet šrouby. Stačí je schovat a znovu vytáhnout. *** MG-42, PKM, kuše, SMG TMP, Uzi, MAC-10, Kar98, M1918 BAR, XM-8, Ruger GP-100, H&K MP7, PPD-40 Autoři novějších zbraní: Zeka Korneev, Killersan6, Vashts1985, King Friday, Junkie_Bastard, Millenia, Geno, TheLama, !NC!Furious, Havok101, Harry, James, Dester a další Zbraně: - Benelli M3 - MP5-SD6 - AKM - Glock 18C - Thompson M1 - FN SCAR Tactical - MK12-SPR - M4A1 SOPMOD - SKS Simonov - Štěčkin APS - Heckler & Koch HK416 - Heckler & Koch UMP-9 - SA58 OSW - SIG-552 - Protecta - USP Compact - Steyr TMP Changelog [03-04/2010] 7.3.2010: Začátek předělávání cen - kompletní soubory: trade_trader, trade_generic, weapons [main] 9.3.2010: Kompletní soubory - task_manager, escape_dialogs, garbage_dialogs 10.3.2010: Kompletní soubory - antigas_mod, outfit, unique_items [obleky] 11.3.2010: Kompletní soubory - trade_freedom, předělání cen zbraní [včetně Arsenalu] a obleků [outfit, antigas_mod] 12.3.2010: Kompletní soubory - trade_dolg, trade_screw, trade_ecolog 20.3.2010: Další úpravy v outfit a antigas_outfit 29.3.2010: Umaibo fix [treasure_manager] 30.3.2010: unique_items fix - seřízení cen a munice 1.4.2010: Další zbraně včetně záznamu do trade souborů [komplet] 10.4.2010: Další zbraně #2 + kompletní vycentrování mířidel [MP5-SD6, Glock, Thompson, Simonov, H&K UMP-9] 11.4.2010: Seřízení zvuků nabíjení u P90, Simonova, Mosin Naganta, Thompsona a Štěčkina 16.4.2010: U Barmana je ke koupi munice 7.62x54mm 7h14 [supplies_after_darkvalley], ikona vesty, výkup TOZ-36 17.4.2010 až dál: Seřizování konfigů, první polovina hotová Nefunkční M4/AR-15 a dodatek dalších zbraní Úpravy v gameplayi, novější rozvržení výbavy a omezení věcí ve skrýších ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.606b] ---------------------------------------------------- - Odstraněn stalkerský oblek v Rostoku [na ochozu se žoldáky] a Temném údolí [roura u továrny] - Odstraněna puška Vintorez z armádních skladišť - Přidána rezavá varianta brokovnice TOZ-34 - V armádních skladech nejsou traktory - Zredukován obsah u několika skrýší ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.606] ---------------------------------------------------- - Opravena chyba s poklesem reputace u samotářů za zabití vojáka ve vagonu v Agropromu [TEST] - Barman dá postavě před navštívením laboratoře v Temném údolí 1000 RU místo stalkerské vesty - Banditi v Kordonu a na Smetišti mají místo běžných samopalů MP5 a AKSU-74 hlavně brokovnice - Ve skrýších je mnohem menší počet munice i zdravotní výbavy, několik úkrytů má nový obsah - Běžné postavy neprodávají ani lékárničky, ani své zbraně a munici * [vše ale pořád odkupují] - Přidána dlouhá brokovnice BM-16/TOZ-66 [Sidorovič, Barman] a lovecká kuše - Vojáci již neútočí na vesničku zelenáčů v Kordonu [kvůli útoku dvojice kanců] - Odstraněna nemiznoucí označení na mapě v PDA [Zone Reclamation Project] - Hlavní postava je mnohem zranitelnější [v závislosti na zvolené obtížnosti] - Omezenější výkup světelných granátů GD-05 [Sidorovič, Barman, NPC] - Opravena chyba se zobrazením dvou [funkčních] vědeckých lékárniček - Pseudopsi jsou mnohem nebezpečnější, dovedou vytvářet svoje iluze - Přidány nové ikony několika obleků plus jedna nová vědecká vesta - Opraveny popisky u AKM na AK-74S [5.45x39mm, sklopná pažba] - Hodnota záporné reputace u samotářů zvýšena z 1000 na 5000 - Oprava tlumeného zvuku explozí ručních i puškových granátů - Částečně nižší odolnost pseudoobra proti střelným zraněním - Nové textury BM-16, PM Makarov, AK-74S a Desert Eagle - NPC v exoskeletonech mají vyšší odolnost vůči průstřelu - Nativní podpora novějších patchů od verze 1.0005 a výš - Opravena popiska typu munice Gordonova Desert Eaglu - Oprava několika textů v Armádních skladech [Mračoun] - Opravené výkupní ceny částí mutantů u Petrenka [Bar] - Opravena chyba se zaseknutím hry na Smetišti [7607] - Několik nových zvuků chůze po trávě, hlíně a asfaltu - Odstraněno přiblížení při míření s TOZ-66 a AK74SU - Odstraněn samopal Bizon kvůli možným pádům hry - Na začátku hry není k dispozici anomální detektor - Počáteční výbava je řízena podle volby obtížnosti - Nový model mrtvoly Gordona v tunelu v Rostoku - Změněna odměna od Wolfa za vystřílení banditů - Nižší ceny munice 7.62x54, 7.62x54R a 7.62x25 - Nové tišší zvuky postav hrajících na harmoniku - Odměny za splnění bojů v Aréně jsou poloviční - Brokovnice BM-16 přejmenována na TOZ-66 - Nové textury obleků Petruhy, Wolfa a Lišáka - Pozměněná výkupní cena všech granátů - Změněn Wolfův a Petruhův dialog - Zásadní změny v all.spawn ** - Nové ranky všech zbraní *** * Platí pro munici ráže 5.45x39 mm [AK74], 9x39 mm [Groza, Vintorez], 5.56x45 mm [NATO zbraně] a broky. ** Co všechno zmizelo: Kordon: - Dvojice divočáků kousek od armádního tábora [problém s přepnutím armády do stavu klidu] - Medúza v bedničce uprostřed anomální jámy - kousek od Sidorovičova bunkru - Artefakty v krabicích, žoldácká vesta na půdě, plechovky hovězího ze sklepů [vesnička zelenáčů] - Bedna s municí ráže 9x18mm ve křoví kousek od armádního blokpostu Smetiště: - Dvě krabice s náboji ráže 9x19mm na věži u vrakoviště [pár kroků od Běse] - Krabice s municí ráže 9x19mm ve vagonu stojícím na nádvoří před hangárem - Munice ráže 9x19mm v železné bedně na betonových panelech - u cesty mezi vrakovištěm a hangárem Armádní sklady: - Lehká vesta Svobody ležící ve srubu u zombifikovaného stalkera - Lehká vesta Svobody schovaná v krabici ve frakční zbrojnici - Čtveřice pseudopsů [problémy s úkolem "Zabít práskače" a "Zničit stádo kanců a flaks"] Rostok: - Oblek "Vítr Svobody" ve vagonu hned za staveništěm s žoldáky Jantar: - Oblek "Vítr Svobody" na korbě náklaďáku hned před vstupem do oblasti mobilní laboratoře *** Pokud má NPC postava lepší zbraň, než kterou jí hráč prodá, bude používat pořád tu lepší. ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy [7.5] ---------------------------------------------------- - Oprava špatně se zobrazujícího pozadí v inventárním okně [i během prohledávání skrýše / mrtvoly] - Opraveny nízké výkupní ceny několika unikátních zbraní [SIG550, H&K G36, Sajga 12C, FN-P90] - Přidány poškozené verze pušek Groza [Sidorovič], AS VAL [Barman] a Gauss pušky [Sacharov] - Opraven průnik kamery skrz SIG SG550 a BM-16 při míření, snížen průnik granátu u Grozy - Opravena chybná popiska u kožené bundy, vesty Kombez a kolimátoru ACOG - Odstraněna chyba se znepřátelením všech samotářů při zabití jednoho z nich - Oprava rozpoložení statistik u obleků a artefaktů [širokoúhlé monitory] - Opravena špatná munice v popisku u druhé verze pušky Groza OC-14 - Odstraněn ZAZ propadlý v silnici na smetišti, poblíž tábora Povinnosti* - Na Smetišti lze zachránit nováčka Jurika v obklíčení skupinou banditů - Za zabití vojáka v Agropromu zásadně stoupne reputace u samotářů - Odstraněn jeden postranní úkol u Sidoroviče s neexistující nášivkou - Upraveny dvě skrýše s puškou Mauser Kar98 v Armádních skladech - Ve Střelcově skrýši na Smetišti pod poklopem je informační PDA* - Vrácena klasická textura pistole PB, nová textura PM Makarov - Stalkeři po dokončení hry nesměřují do Pripjatě [TEST]* - Opravena chyba v PDA v textu "Zjisti od něco o Střelci" - Opravena nezobrazující se popiska v Mračounově PDA - Přidána chybějící textura Stopaře [pády v Kordonu] - Opravena popiska armádní vesty a kožené bundy - Odstraněna chyba s přeměnou mrtvol na batohy* - Munice v popiscích u zbraní má odlišnou barvu - Částečně změněný HUD a rozložení indikátorů - Menší ikony neutrálních stalkerů na minimapě - Aktualizované ikony a změněná pozice HUDu - Odstraněna možnost vylepšovat si předměty - Opravený prodej jídla u barmana - Zvýšená odolnost pseudoobra - Nový zvuk pistole USP a CZ52 * Opravy s hvězdičkou vyžadují spuštění hry od začátku. ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy (0709) ---------------------------------------------------- - Nižší ceny několika obleků a kulometů PKM a MG42 - Opravená ikona vojenské vesty [+statistiky a text] - Odstraněny nadbytečné předměty [nášivky a maska] * - Opravena chyba s pádem hry při setkání se Stopařem - Nová textura kolimátoru ACOG [běžná i širokoúhlá] - Opraveny dva prohozené úkoly u Práskače v Baru - Odstraněno několik neaktivních postranních úkolů - Opravena chybějící popiska u armádní nášivky - Dodány ikony s kompresí do složky Ostatní - Pár pozměněných indikačních ikon v PDA * Je nutné začít hrát hru od začátku, hra se však bez potíží načte i při nahrání starší pozice. ---------------------------------------------------- Dodatky a opravy (0509 - 0609) ---------------------------------------------------- - Opraveny dialogy při nástupu Maxovy družiny a rozhovor banditů u jámy na základně v Temném údolí - Zcela nová systematika počasí, dynamické cykly, náhodné změny podnebí, dodány odrazy od slunce - Nový způsob uzdravování a používání lékárniček [léčí postupně, je potřeba se během léčení skrýt] - Začleněna závislost na alkoholu, bezvědomí a následná smrt po vypití většího množství vodky - Odstraněna nemožnost získat modifikovaný samopal MP5 od mrtvoly v tunelu na smetišti - Lakomec nově prodává jenom zbraně a obleky / jídlo, výbušniny a munici prodává Šroub - Od mrtvých NPC a ze skrýší je možno získat povídky, dokumentace a další textové materiály - Dodány odstřelovačské pušky SVU a SVD Dragunov s kamuflážní úpravou [včetně ikon] - Klasická brokovnice TOZ-34 má jednu lesklou chromovou variantu [včetně ikony a textu] - Sjednoceny statistiky většiny zbraní [přesnost a ranivý účinek v závislosti na munici] - S poraněnou postavou nyní nelze obchodovat - obchod se dá uskutečnit až po vyléčení - Během zásahu do hráče se obraz roztřese a přetáhne se na okamžik červeným filtrem - Během opravovacího dialogu u Sidoroviče a barmana se zobrazí výsledná cena opravy - Rozšířeny náhodné dialogy po odkliknutí možnosti "Můžeš mi říct něco zajímavýho?" - U Petrenka je k dispozici ke koupi modifikovaný Fort s rozšířenou kapacitou zásobníku - Dodán adrenalin, posilující na několik chvil zdraví a výdrž [k mání u překupníků] *** - Během kritického zásahu do hráče se vyskytuje možnost upuštění aktivní zbraně - Nižší prodejní ceny pušek HK416, M16A3, XM-18 a revolveru Sturm Ruger GP-100 - Zcela nová karabina Mauser K98, Mosin-Nagant s optikou, ČZ 52 a kulomet BAR - U NPC v Agropromu je k mání jen jeden druh munice do PPSh/Tokarev TT-33 - Wolf dá hráči na začátku hry poškozený Makarov [rychle se opotřebovává] - Odstraněna nefungující položka "Artefakty" v herních statistikách na PDA - Dodána opravárenská sada [občas k nalezení u vojáků a členů Monolitu] - Opravena chyba s průnikem kamery skrz model během střelby z AK-74 - Konečně plně funkční Freeplay mod [možnost vrátit se z elektrárny] * - Vědecká varianta pušky Enfield může střílet jen sovětskou municí - Odstraněna shaders složka, zaviňující rozmazání pohledu při otáčení - Unikátní VAL puška střílí místo 9.39mm municí ráže 5.45x39 mm - Odstraněna automatická aktivace úkolů po přestupu mezi lokacemi - Nové texty u nalezených skrýší včetně ingame popisu s pozicí úkrytů - Vyřešeno chybné chování NPC včetně dohledu a reakcí na nepřátele - Nové zvuky střelby z Beretty, Glocku, USP Compact a Waltheru P99 - Exoskeletony mají vyšší přídavnou nosnost a upravené popisky - Nalezené zbraně od nepřátel jsou mnohem více poškozené - Částečně snížená prodejní cena transportního exoskeletonu - Opravená popiska u modifikovaného Desert Eaglu [9x39mm] - Desert Eagle překomorovaný na munici ráže .357 Magnum - Opraven Běsův dialog na smetišti bez zacyklení odpovědi - U postav se objevuje čokoládová tyčinka, cigarety a minerálka - Opravena špatně se zobrazující skrýš v Temném údolí - Změněn interval respawnu postav a monster [TEST] - Nové postprocess efekty při přiblížení se k anomáliím - Rozšířenější prodejní sortiment u obyčejných NPC - Běžní stalkeři nováčci mají víc vizuálních modelů - Opraveno několik překlepů u popisu zbraní a munice - Vozidla po sekundárním útoku nožem už nevybuchují - Dodán indikátor radiace přímo do hlavního HUDu - Jeden nový noktovizor [černobílý, elitní verze] - Rozmazání obrazu u anomálií je definitivně pryč - Opravena vysoká účinnost pistole Browning HP - Zvýšena nosnost exoskeletonu frakce Monolit - Brokové patrony mají jen 9 broků místo 25 - Vyšší výkupní ceny unikátních zbraní od NPC - Odstraněny Chiméry a zombie ze smetiště - Nižší výskyt jídla u mrtvých NPC postav - Několik zcela nových postranních úkolů - Zredukována dohlednost NPC [TEST] - HUD nově nezobrazuje počet nábojů - Okolní NPC u sebe mají méně peněz - Sidorovič prodává trochu víc munice - Dodány nášivky k armádě a vědcům - Pozměněná výbava banditů v Údolí - Větší rozkyv při míření během chůze - Vyšší opravovací ceny u Sidoroviče - Nové obrázky na pozadí v menu - Pomalejší chůze vzad a sprint - Nová textura optiky na Kar98 - Úprava povrchových textur - Nová textura rukou - Vyšší hladovost ---------------------------------------------------- Dodatky ze starších patchů: ---------------------------------------------------- - Možnost projít bránou u baru ještě před získáním dokumentů - Opravena nulová odměna za zabití stalkera [od Sidoroviče] - Odstraněna přebytečná dvojtečka u popisku Použito: - Sníženy výkupní ceny u překupníků a stalkerů - Mnohem vyšší odolnost vrtulníků proti nábojům - Částečně levnější lovecká brokovnice TOZ [9000 RU] - Opravy v několika dialozích [Sidorovič, Šikula, armádní rozhlas] - Nové [obrázkové] varovné zprávy během hry [radiace, záření, zátěž atd.] - Nižší odbourávání radiace po vypití vodky a po použití lékárniček / antiradů - Zvýšena hodnota úplatku pro vojáky pod železničním valem [z 500 na 5000 RU] - Nižší cena žlutého anomálního detektoru [8000 RU] - Korektně se zobrazující ikona pistole Sig Sauer P220 - Nové barevné označení skrýší, cílů a úkolů v PDA - Nepatrně nižší cena artefaktu Kamenná krev - Mnohem nižší odměny za splněné úkoly ---------------------------------------------------- Nové textury a bump mapy: ---------------------------------------------------- - Walther P99 - Makarov PM - Browning HP - TOZ-34 - PB - ČZ 52 - AK-74 - H&K MP5 - Beretta 92FS - Desert Eagle - Mauser Kar98 - SVD Dragunov - SVU Dragunov - Sig-Sauer P220 - Sig-Sauer SGt.550 * Vyžaduje nepřipojit se k Uvědomění a dohrát tak hru s nejlepším koncem. Před vstupem do elektrárny se opět zobrazuje časový limit. ** Místo Fortu chce Sidorovič najít pistoli Walther a Bróm místo Abakanu Povinnosti chce obyčejný Abakan. *** Po chvíli se ale projeví nežádoucí účinky [pokles zdraví na polovinu]. Adrenalin lze najít i u mrtvých členů frakce Svoboda, Povinnost, Monolit a u mrtvých vojáků. ________________________________________________________________ [OPRAVY A VYLEPŠENÍ - 6.0] ________________________________________________________________ Aby se všechny změny a doplňky projevily, je potřeba spustit hru od začátku! Nové modely zbraní: - Lakomec: Sturm Ruger GP-100, H&K 416, H&K XM8 a M16A3 - Sacharov: Glock 17 - Petrenko: PPD-1940 Opravy: - Opraveno zobrazování HUDu na širokoúhlých monitorech [16:9] včetně nového ukazatele výdrže - Opravena chyba s vysokou výkupní cenou AKM s kratším zásobníkem pro stalkery samotáře - Změněny efekty rozmlžení obrazu při blízkosti u anomálií [souviselo s propadem plynulosti hry] - Opraveno nesprávné zobrazování stínů na povrchu postav [několikanásobné cell-shade stíny] - Konečně korektní dialogy během oprav u Sidoroviče, upraveno několik dalších dialogů - Z Temného údolí odstraněny kočky, Zlomové a Trpaslíci [potíže s reakcemi banditů] - Poupraven font titulků v Jantaru [u Vasilijevova těla a v podzemí u mrtvoly Ducha] - Opravena chyba v Temném údolí při vstupu do podzemní laboratoře [_g.script] - Zcela odstraněny blowouty a psionické emise [potíže se střídáním dne a noci] - Méně častější respawn oblud a stalkerů [FÁZE TESTOVÁNÍ] * - Navráceny původní hodnoty viditelnosti u stalkerů - Doplněny chybějící ranky ke kulometu MG42 - Drobnější korektury v herních titulcích - Opravena PDA popiska Tarbíka Dodatky: - Menší změny ve výskytu artefaktů [all.spawn] a v některých vlastnostech [FÁZE TESTOVÁNÍ] - Změněna ikona tlumiče NATO [Ingram, Steyr a MP7], nové zvuky střelby - Několik nových a rozmanitějších noktovizorů včetně upravených popisů - Dodána sada Argusových nových textur povrchů včetně upravených bump-map - Snížen impuls broků a jejich počet v patronách [broky: 20, kulobrok: 3, šipka: 1] - Pozměněno výkupní schéma překupníků, ne všichni koupí všechno, co jim nabídnete - Zcela nové ikony a několik nových textur [použito většinou z DMP pro Clear Sky] - Pozměněná výbava překupníků - omezenější sortiment a změněná cena obvazů - Realistický čas [1 herní minuta = 1 minuta skutečného času] - Navýšen úbytek výdrže během sprintování, částečně pomalejší chůze a běh - Mírně navýšen dostřel brokovnic TOZ-34, Winchester a BM-16 - Mapa v PDA obsahuje i zašedlé lokace z Clear Sky, dodány kvalitnější textury map - Jiná barva ukazatelů na HUDu včetně odstraněného indikátoru nápřahu při házení granátů ** - Kouřový granát nahrazen světelným granátem - Odebrány doplňující soubory textur z Basix modu - U mrtvých NPC nelze nacházet artefakty a ani obleky - Obvazy neléčí a uzdravovací efekt potravin je značně snížen - Zásadně pozměněny obsahy skrýší a množství artefaktů v nich - Nová textura AKM včetně zvuku střelby a ikony - Nižší výkupní ceny částí těl mutantů u NPC i překupníků - Snížená cena světelného granátu - Pozměněny prodejní ceny kulometů PKM a MG42 - Nová textura vodky [převzata z DMP Clear Sky] - Mírně pozměněno přiblížení u brokovnice TOZ-34 - Nová textura Sidoroviče z Clear Sky - Bodový zaměřovač Easter eggy: - Konkrétně jeden jmenný. Hledejte v Pripjati :-). *) Může se vyskytnout problém při plnění úkolu "Znič upíry ve vesnici" od Lakomce. **) Neplatí pro texturu s DXT-1 kompresí ve složce OSTATNÍ Ve složce OSTATNÍ přibyla běžná textura na kolimátor ACOG pro majitele monitorů s poměrem stran 4:3. Ve stejné složce u patřičných změn je i soubor s instrukcemi, kam co nakopírovat a naleznete zde i textury ikon pro případ, že by se během hry nezobrazily správně. Budete-li chtít vrátit původní zobrazení zaměřovacího kříže, otevřete si v poznámkovém bloku soubor system.ltx v adresáři gamedata/config a najděte si řádek hud_cursor. Původní verze je ta horní, upravená je hned pod normální. Stačí hodnoty jen překopírovat přes stávající, odmazat středníky, změny uložit a hrát. ________________________________________________________________ [OPRAVY A VYLEPŠENÍ - 5.5] ________________________________________________________________ Opravy: - Opraveny popisky a několik titulků - Dodán dříve nepřístupný SIG SG550 pro sovětskou munici - Opravena dřívější chyba s nepřístupnými samopaly Ingram, MP7 a Steyr TMP (vyžaduje novou hru!) - Opraven špatně se zobrazující záměrný bod u samopalu P90 - Vymazána anglická zvuková stopa Monolitu - Vyměněna vadná textura pušky H&K G36 - Odstraněny emisní oblasti ve většině lokací - Dodán popisek k expanzi do PDA (dříve se zobrazil jen řetězec "enc_zone_surge") - Kvalitnější ikony, pozměněna ikona Abakanu a Waltheru - Opravena nižší výkupní cena stalkerského obleku s maskou oproti obleku bez masky (barman) - Přidán zvuk harmoniky k žoldákům Dodatky: - Po požití piva se nově rozkmitá obraz (podobně jako u vodky) - Nové modifikované optiky - Nová výbava u Maxe (původní SVU a USP nahradila FN2000 a Beretta 92-FS) - SVU a SVD mají červenou optiku (společně s unikátními zbraněmi s integr. optikou) - Vrácena původní odolnost pseudoobra před střelným poraněním - Odstraněn Rychlopalný Abakan banditů dostupný hned na začátku hry u Sidoroviče - Profesor Sacharov prodává masové konzervy (původně u něj nebyly) - Nové textury: Browning HPSA, Granáty RGD-5, AK-74, SVD, SVU, Makarov, Makarov PMM - Nová ikona pro pistoli PMM (s rozšířeným zásobníkem) - Nový zvuk střelby z AK-74 a P90 - Oprava výbavy u profesora Sacharova je velice drahá - Snížena výkupní cena obleků, munice a zbraní (většinou platí pro NPC) - Drasticky snížen výskyt obleků u mrtvých NPC - Psionický oblek Monolitu lze později koupit u profesora Sacharova (po vypnutí psi-emitoru) - Snížen dostřel brokovnic (BM-16 má nejnižší dostřel ze všech) - Přidána automatická pistole OTS-33 (včetně ikony, popisu a unikátní verze s větším zásobníkem) - Přidána opakovací puška Mosin-Nagant M1891 (včetně ikony, upravené textury a popisu) - Lišák u sebe má AK-74 (lepší obrana před generovanými smečkami psů) - Možnost sestřelit většinu vrtulníků ve hře (neplatí pro všechny!) - Unikátní H&K G36 má speciální optiku (kolimátor) a nižší cenu - Snížena výkupní cena potravin a obleků u NPC - Nové ikony munice (neplatí pro soubor snižující sílu nábojů) - Rozšířenější sortiment u barmana - Nové textury nábojnic - Přidány nové rukavice (složka OSTATNÍ) - Nová hudba v baru (megafon a rádio) - Nová textura dalekohledu bez záměrné osnovy - Sacharov levněji prodává vylepšený vědecký detektor a překomorovanou pušku Groza ________________________________________________________________ [STARŠÍ VERZE] ________________________________________________________________ v.5.00 - Nové unikátní zbraně [lze je zakoupit u patřičných překupníků, ale je nutné mít spoustu peněz] - Rapidně změněné schéma prodeje a výkupu výbavy [výkupní cena je několikrát nižší než nákupní, hodnota výbavy je drasticky nadsazená] - Opravena výkupní cena stalkerského obleku u profesora Sacharova - Opravena chyba se špatně se zobrazujícími obleky v inventáři - Petruha je na začátku hry vyzbrojen brokovnicí TOZ-34 [při započnutí nové hry] - Na začátku hry se v Kordonu neobjevuje hejno koček [při započnutí nové hry] - Před Sidorovičovým bunkrem je zelená Lada [při započnutí nové hry] - V Kordonu není tolik Zlomů [při započnutí nové hry] - Přidán patch k Dream modu [bez nutnosti spouštět hru s parametrem -nointro] - Opraveno několik úkolových popisků souvisejících s Lovcem v Baru - BVP nemá zakrytá okna - Korektní zobrazení v širokoúhlém rozlišení - Sacharov má k dispozici v pozdější části hry [po vypnutí Vypalovače mozků] exoskeletony a vědecké obleky Monolitu a žoldáků - Během zaměřování se Označenému mírně třese ruka - Opravena chyba zaviňující smrt profesora Kruglova po dokončení měření emisí ještě během předělové animace [společně s tím byl rapidně snížen dohled zombifikovaných stalkerů] - Zprovozněny popisky během opravování výbavy u překupníků [týká se hlavně Lakomce a Sacharova] - u Sidoroviče se jen nezobrazuje jeden text po dokončení opravy - Maximální váhový limit byl ustálen na 90 kg - Znovuzačlenění pušky SAKO RK-95 k Lakomci [model zbraně existoval i v předchozí verzi modpacku, ale zbraň nebyla k dispozici] - Opravena chyba s umíráním stalkerů v hořících sudech - Přestřelka s vojáky v Agropromu se obejde bez asistence Ohybů [při započnutí nové hry] - Dodán popis pro pistoli PB - Možnost připojit se nejen k Povinnosti, ale i ke Svobodě [po dokončení úkolu "Zlikviduj jednotku Povinnosti"] - Na začátku hry vám Wolf nedá žádnou zbraň kromě nože [navíc je trochu pozměněn "předávací" dialog] - V armádních skladištích již nejsou k dispozici pohozené obleky v chatkách a u ohniště v upíří vesničce - Přidána brokovnice Saiga [dvě verze] s kompletním popisem [bez možnosti montáže příslušenství] včetně vlastní ikony a modelu - Přidán kulomet PK, samopal P90, puška AKM, AKM s polovičním zásobníkem a pistole Makarov PMM [modernizovaná verze] včetně ikon a popisků, doplněny ranky - V Zóně je akutní nedostatek munice [mrtvoly u sebe mají jen velmi malý počet] - Snížen výskyt obleků u mrtvých NPC - Odstraněny volně pohozené zbraně v Zóně a vylepšená možnost obchodování s NPC - Realističtější krev - Dodán spacák i s kompletním popisem - Nový HUD - Nový model samopalu AKSU včetně textury, zvuků a animace [nabíjení pravou rukou], zoom během míření byl ponechán - Odstraněny vylepšené efekty od EggChena [pád hry v černobylské elektrárně] - Nová animace a zvuky pro pušku SIG SG550 - Změněna priorita vedlejších úkolů od Lukáše [kvůli chybě při plnění úkolu "Vyčisti vesnici"] - Zcela od základů změněn systém zobrazení inventáře v širokoúhlém rozlišení [testováno na 1680x1050] - menší mřížka batohu, opravena chyba s nefunkčním spodním řádkem inventáře, odstraněn poslední nekompletní sloupec [předměty se zobrazovaly jenom do poloviny], ikony postav jsou bohužel mírně protáhlé, jinak se ale zobrazují zcela korektně - Dodány blowouty a psi-emisní oblasti včetně odstranění chyby s pádem hry po vstupu do laboratoře v Temném údolí - Detektory lze zakoupit u všech obchodníků kromě Petrenka, vědecký detektor s největším dosahem a se schopností identifikovat všechny anomálie je k dispozici jen u profesora Sacharova za tučnou částku [po vypnutí Vypalovače mozků bude cena nižší] - Odstraněna chyba s hořícími anomáliemi po zapnutí noktovizoru [pouze během používání anomálních detektorů] - Možnost přidání tlumiče na pušku FN F2000, Enfield L85A2 a SIG SG550 - Možnost vybrat si skin rukavic hlavní postavy [složka HAND_TEXTURES -> požadovanou texturu nakopírujte do gamedata/textures/act] - Tečkový kurzor [při schované zbrani] - Dodány popisky ke kytaře, harmonice a k ruce zombie - Max vám po splnění úkolu "Dones flashdisk šíleného stalkera" věnuje Desert Eagle, jak to autoři hry původně zamýšleli [včetně pozměněného dialogu] - Nové zrnění při přibližení se k anomáliím - Zlepšen pohled druhé osoby během řízení vozidel - Vozidla mají jiné textury a zvuky - Nové zvuky nabíjení a střelby z pistole Makarov - Úprava nahrávacích obrazovek [Kordon, Agroprom, Pripjať, Černobyl] - Nové textury cigaretových krabiček - Pozměněné optiky - Změněna výška kamery při držení dalekohledu - Nová animace během vytahování šroubů - Menší mřížka inventáře při obchodování - Nové textury banditských plášťů [maskovací verze] - Nová textura na AN-97 Abakan, TOZ-34, BM-16, SVU-A, Makarov, Fort 12, AK-74, SVD, FN2000 a noži - Nové ikony energy drinku, vysílačky, kožené bundy, pušek ZMLR, SVU-A, Groza, AK-74, FN2000, AKSU a pistolí PB a Makarov - Opravena cena žoldáckého vědeckého obleku a exoskeletonu - Změněna vývěska baru u 100RAD - Nové skiny žoldáků - Opraveno pár drobných překlepů v popisech artefaktů a anomálií - Dodány popisky ke klávesám, měnící úhel kamery a nastartování auta - Nový zvuk střelby z pistole Walther P99 - Odstraněn džíp v Kordonu, nahrazen zelenou Ladou u Sidorovičova bunkru - Lovcova brokovnice BM-16 byla nahrazena dlouhou brokovnicí TOZ-34 včetně ikony a modelu - Několik úprav v textech - Ostřejší textura kytary - Vyšší skákání - Energy drinky mají menší účinek - "Nesnězitelný" chleba v Temném údolí lze sníst - Opraven dostřel pistole Desert Eagle - Při přiblížení se k anomáliím se Označenému rozmlží zrak - Modifikováno několik ikon výbavy, zbraní a monster - Označený má při pohledu z třetí osoby na zádech batoh - V Zóně se u několika překupníků objeví i pivo Budvar :-) - Nová ikona označeného a nové ikony k postranním úkolům - Nová hudba v hlavním menu - Vyšší cena unikátní SVD Dragunov - Dodány vyšší ceny ke kulometu PK a munici Změny ze starších verzí modpacku zde nejsou obsaženy (to už by vydalo na tenčí knížku). ________________________________________________________________ [PODĚKOVÁNÍ] ________________________________________________________________ ------------------------------- Modely zbraní ------------------------------- Nahrazené modely: Colt 1911 - Model: Twinke Masta | Textura: Twinke Masta Desert Eagle - Model: Counter Strike: Source | Textury: Stoke, The_Tub AK74-SU - Model: The_Lama | Textura: Polygon USP.45 Match - Model: Twinke Masta | Textury: Lonewolf ČZ52 - Model: Orgun, Schmung | Textury: Millenia --------- Přidané zbraně: Magpul Masada Desert - Model: Ultimate Bastard | Textury: Felipe "MDO" Paiva, Splinter, Wang Chung Magpul Masada Black - Model: Ultimate Bastard | Textury: Felipe "MDO" Paiva, Splinter, Wang Chung FAMAS Prototype 03 - Model: Schmung | Textury: !NC!Furious, The_Tub, Wang Chung TOZ-34 s optikou Mueller - Model: Aaz | Textura: Arsenal Mod Tavor CTAR-21 - Model: thelama, Flamshmizer, eXe | Textura: drhubbler FN FAL - Model: Pete | Textury: Acid_Snake, Enron Dlouhá TOZ-66 - Model: GSC | + opravená pozice mířidel ČZ vzor 58 - Model: Arsenal Mod | Textura: Arsenal Mod FAMAS F2 - Model: The Spork, Millenia | Textury: Millenia Sajga 12-C - Model: lez0 | Textury: S_Cream_Err, Fantom Oblivion H&K SL8 - Model: Hav0c, Kopite | Textura: Twinke Masta Mosin Nagant - Model: Gosuke | Textura: Gosuke SIG SG556 - Model: Zeka1996Korneev | Textura: Teh Snake Steyr AUG A1 - Model: Sin! | Textura: silentassassin12 AK-47 [Metro 2033] - Model: 4A Games | Textura: 4A Games AEK-971 - Model: Sin! Mk.23 SOCOM - Model: STRELOK1 [AMK fórum] Beretta PX-4 - Model: STRELOK1 [AMK fórum] Walther P99 Tactical - Model: STRELOK1 [AMK fórum] M21 - Model: Zeka Korneev UMP-45 - Model: Zeka Korneev Thompson M1A1 - Model: Zeka Korneev FN SCAR [všechny verze] - Model: End of Days, Pecks - Textury: Racer445, Mr. Brightside, antman311, BOT - Kompilace: Soldier11 SR-3M Vikhr - Model: vashts1985 - Textury: IppE - Kompilace: vagrant PP-2000 - Model a textury: ARMA II - Kompilace: Junkie_Bastard H&K MP7A1 PDW - Model: Schmung - Textura: The_Tub - Kompilace: Fadakar Ingram MAC-10 - Model: Enin - Textura: Thanz - Kompilace: Chucklz FN Five-SeveN - Model: The Lama, Johan Santana - Textury: Racer445 - Kompilace: vagrant Browning Automatic Rifle - Soulslayer, Bullethead, Twinke Masta - iFlip, Jennifer!!, Unbreakable H&K XM-8 Desert + Dust - Model: EndOfDays, Copkiller, Twinke Masta - Textury: Wang Chung, Copkiller, Thanez, Geno, Splinter - UV-Mapy: Flamshmizer - Kompilace: Bushmasta101 Steyr Aug A3B - Model: Philibuster, Flamshmizer, Twinke Masta - Textury: GIR, Racer445, Wang Chung - Meshsmoothing: FxDarkloki FAMAS + FAMAS F2 - Teh Snake, Pete, Millenia, Ghost Ops, Vunsunta, Punji Stick, Eggwhites - TornSniperWolf, Jinx786 - Valve Walther WA2000 - Model: Twinke Masta, Thanez, FxDarkloki - Textury a UV mapy: Thanez, FxDarkloki Granátomet EGLM - Model: Proj3ct_ZeRo Steyr TMP - Model, textura a kompilace: Teh Snake H&K G3 - Model, komprese, textury a zvuky: fpsbanana.com, PSEVDO-S.T.A.L.K.E.R. SIG SG.552 - Model: Evan-0-Matic, Twinke Masta - Textura: Teh Snake - Kompilace: Zeka Korneev - Port do hry a další úpravy: Belisarivs - Animace: KingFriday - Zvuky: teh_strelok a další Poznámka: Pokud by výpis autorů nebyl kompletní, dejte mi vědět na mail. ------------------------------- 20XX - 2010 ------------------------------- Stalker Realism Team [Realism mod - hlavní stavební kámen DMP, počátek všeho] Slauch [popisek ke klávesám k nastartování a změně úhlu kamery v hlavním menu] Zone Reclamation Project [oprava stalkerů v Kordonu, kteří se neschovali před žoldáky] Twinkie Masta [model AK74 s dřevěnou pažbou] Millenia2000 [textura AN-Abakan a Makarov PM] Hayk [model Sidoroviče z Clear Sky] ReaperPL [textura brokovnice SPAS-12 a pistole Desert Eagle] Grall-19 [textura rukávů na rukou] Xiani [odstraněno obchodování s poraněnými postavami] Rionname [textura Browningu] Autologic + EggChen [opravárenská sada] Gnomus [nové, nádherné a bezkonkurenční optiky] Darius6 [HUD ukazatel z alfaverzí dřívějších Stalkerů] Argus [textury a bump-mapy povrchů a monster, Panoramic mod] Imperialreign [noktovizory] AMK Mod Team [spacák, obrázky na pozadí v nabídkách, návyk na alkohol, poranění a další] Gosuke [modely samopalu FN P90, pušky Mosin-Nagant, revolveru Sturm Ruger a kulometu PK] fi_csoport [titulky ve hře - anglicky - a originální dabing] Pollux [textura nábojnic a pušek Dragunov SVD a SVU-A] McKracken [rozkmitání obrazu po vypití piva, ikony, další spolupráce] FacTor-X, Sajeezzar, Necrosis, Outcast, Hene [skiny rukavic, příp. postav] TehSnake [Hi-res textura rukou - výchozí textura v modpacku] Siro [několik skinů zbraní a postav] sokol_jack [indikátor radiace] Trojanuch [počasí a grafika] Dez0wave [kamery u automobilů, zvuky Makarova, textury a zvuky vozidel] OLP Team [zvuky zbraní, načítací obrazovky, hudba v hlavním menu, obchodování s NPC] Fatrap [základ prodejního schématu] Moses [barová vývěska] PuceMoose [množství munice u mrtvých NPC, převzato ze Scrounger modu] 2mhcjswo [skiny žoldáků] Millenia [skin pušky Abakan a AK74 a pistole PM Makarov] †Axl† [textura kytary] Hades [krev] King Friday [model samopalu AKSU, animace SG550] lukass1613 [batoh na zádech hlavní postavy z pohledu třetí osoby] Shebuka [Repair mod] Basix [textury povrchů] Lexx [obleky] Danál [Murphyho radioaktivní zákony] Ra7 SoCR Samurai69 Gohda OcramX Xarvius GSC fórum PiterQ ...a další Ostatní autoři nejrozličnějších modifikací byli zmínění v instrukcích u minulých vydání modpacku. Je možné, že jsem na někoho zapomněl - ale ne úmyslně. Pokud by se tak stalo, dejte mi vědět, abych mohl seznam autorů aktualizovat. Další poděkování bych samozřejmě chtěl vyjádřit i všem lidem, kteří mě upozornili na chyby, nesrovnalosti a další bugy, které se v modpacku objevily a díky kterým jsem mohl většinu opravit. Děkuji i všem, kterým se modpack líbí a s nadšením jej hráli nebo i doteď hrají.