----------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------- [DATASTOR MODPACK - CLEAR SKY] Verze modpacku: 2.1.5 Pro verzi hry: 1.5.05 a vyšší [test probíhal na 1.5.05 a 1.5.07] Lokalizace: originální ruský dabing, titulky v češtině ----------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------- Autor: Datastor Kontakt: datastor.scorpions@gmail.com Informace, doplňky, odkazy a další: http://datastor-modpack.blogspot.com/ Dále vypomáhali: McKracken, KG, JV ----------------------------------------------------------------------------------- Pár rad na začátek ----------------------------------------------------------------------------------- - Ikony mrtvých NPC na minimapě po načtení pozice zmizí, těla však zůstanou [chyba přímo ve hře, nesouvisí s modpackem]. - Během války frakcí se družina nechce dostat na cílovou pozici a nebo se nechce odznačit úkol - to taky s velkou oblibou nefungovalo už přímo v prodejní verzi. Na papíře ale slovní spojení "Válka frakcí" v podání GSC přece znělo hrozně cool. Můžete vyzkoušet uložit a zase nahrát hru [přes hlavní menu, ne přes quicksave]. To většinou zabírá. - To, že Vám během hry začne ubývat život není chyba, ale jenom hladovost hlavní postavy. Stačí do sebe hodit konzervu / chleba / klobásu a hned je zase všechno v normálu. - V Kordonu se pořád dokola obnovují vojáci v základně na jihu, stejně jako dochází k nonstop obnově banditů v Agropromu. Neptejte se mě proč, ani já na to nepřišel. Hra si očividně spawny částečně řídí náhodně. - V modpacku se záměrně nezobrazuje počet munice. Pokud byste ji přece jenom chtěli zase zapnout, stačí si v gamedata/configs/ui otevřít soubor maingame.xml (normální monitory s poměrem stran 4:3) nebo maingame_16.xml (widescreen monitory s poměrem stran 16:9 atd), srolovat na konec souboru a upravit následující hodnoty: - Pro maingame.xml: static_ammo x="78" y="78" - Pro maingame_16.xml: static_ammo x="66" y="80" - Pokud začínáte s modpackem prvně, tak je potřeba začít hrát od začátku. Při pokusu o nahrání starší pozice ze hry bez modifikací [nebo s nějakou jinou] dojde akorát k pádu. - Na půli cesty se Vám dozajista někdy stornuje nějaká náhodně generovaná úloha (hlavně v bažinách) - to je rovněž chyba už od prodejní verze a modpack ji opravuje jenom z části. Opět pošlete vřelé poděkování GSCčku. ----------------------------------------------------------------------------------- Instalace a další dovětky ----------------------------------------------------------------------------------- - Archiv stačí rozbalit (WinRAR, 7Zip, WinZip nebo jiné programy) a složku gamedata umístit do kořenového adresáře s hrou (kupříkladu C:\Hry\Clear Sky) - Ke zfunkčnění modpacku je nutné ještě upravit soubor fsgame.ltx, který se nachází rovněž v kořenovém adresáři hry. Otevřete jej například v notepadu a přepište hodnoty u řádku $game_data$ z FALSE na TRUE. Změny uložte a spusťte hru. - Ve složce "ostatní" je k dispozici několik souborů, potřebných k aktivování zbraně v základnách. Instrukce jsou přímo v adresáři. Pak je ale problém s držením zbraně, která je vidět i v předělových animacích. - Chcete si zvednout maximální nosnost? Stačí kliknout na http://stalker.scorpions.cz/modding/clanek/navody-rozne-drobne-upravy - Po dokončení hry je možnost vrátit se zpátky z elektrárny do Limansku a odtud dál do Zóny. Stačí jenom vyskákat přes díru pod bránou hned za staveništěm v Limansku a pak se přes lešení dostat k oknu napravo, proskočit skrz a dál pokračovat stejnou (jedinou) cestou, kterou jste Limanskem procházeli. S trochou cviku se přes lešení dá dostat skoro hned. - Chcete-li vrátit do hry původní dabing v češtině, stačí smazat složku characters_voice v adresáři gamedata/sounds. - Pokud Vám nevyhovuje tečkový zaměřovač, můžete jej vrátit jednoduchou editací souboru system.ltx v adresáři gamedata/configs. Otevřete jej v notepadu (poznámkovém bloku) a místo původních záznamů překopírujte pod položku [hud_cursor] následující hodnoty: cross_length = 0.015 min_radius = 0.0 max_radius = 1.0 radius_lerp_speed = 0.08 cross_color = 0.7,0.7,0.7,0.5 disp_scale = 0.08 ----------------------------------------------------------------------------------- Změny a vylepšení ----------------------------------------------------------------------------------- *********** v. 2.1.5 *********** - Při odkupu brokovnice BM-16 nedochází k tomu, že si ji NPC automaticky vybere jako primární zbraň* - Všechny modifikace polymerových součástí** na NATO zbraně mají správnou popisku i ikonu - Stalkeři v Agropromu [Orest, Poustevník, mechanik a obchodník] jsou nesmrtelní [SRProject] - Pozměněny dva úkoly v Agropromu [munice 9x39 PAB-9, granáty VOG-25] - Přidána puška XM-8 [její přesnou pozici si ale budete muset najít sami] - U profesora Sacharova je možnost nákupu pár vzácných artefaktů - Pozměněná výbava NPC v bažinách, Kordonu a na Smetišti*** - NPC si v rámci možností vybírají zbraň, se kterou budou útočit - Do popisů obleků přidány informace o počtu slotů na artefakty - Opraveny chyby zaviňující pád hry v Kordonu a Jantaru - Stalkeři jsou schopní obírat mrtvoly v blízkém okolí - Omezena generovaná výbava v modrých krabicích - Opraveny popisky postranních úkolů v Agropromu - Zcela nové nahrávací obrazovky [Shoker Mod] - Částečně snížený výskyt několika druhů jídla - Synchronní zvuky nabíjení u několika zbraní - Upgrady pistolí stojí mnohonásobně víc**** - Odstraněna možnost sníst kančí kopyto - Upraveno několik ikon zbraní a munice - V HUDu se zobrazuje čas [Ceano] - Několik nových textur zbraní - Odstraněny blowouty * To platí i pro další zbraně - pokud NPC odkoupí horší zbraň, bude pořád používat tu lepší. ** Místo původních lišt pro namontování granátometu. *** Stalkeři v bažinách mají většinou brokovnice TOZ místo Winchesterů, v Kordonu by samotáři neměli mít Vintorezky a ani Enfieldy a horší výbavu mají i banditi na Smetišti. **** Překomorování hlavně a rozšíření zásobníku stojí ve většině případů nejvíc *********** v. 2.0.1 *********** - Odhalena chyba, kdy bylo možné si nákupem a prodejem informačního PDA v Kordonu neomezeně vydělávat - Opraveny ikony a popisky vylepšení u pušek, které měly původně zajistit možnost připevnění granátometu - Naprosto nové rozložení inventáře včetně korektního zobrazení zbraní s výbavou [tlumiče, granátomety] - Opraveno nesprávné oddělování zásobníků od rezavých pušek Groza, LR300 a AKSU během nabíjení - Pozměněna výbava několika stalkerů v bažinách, Kordonu, Armádních skladech, Smetišti a Jantaru * - Několik nových druhů jídel [kukuřice, olivy, čokoláda, džus, pivo, arašídy, sušenky a další] - Seržant Čirsov u jámy se Snorky je během útoku mutantů nesmrtelný [autor: Red7204] - Lepší odměna za připojení se k samotářům [detektor Bear, AK74 a tři krabičky munice] - Přidána pistole Glock G18 a dvě nové pušky H&K-416 a FA-MAS [S.M.R.T.E.R. Mod] ** - Opraven úkol s nalezením artefaktu Plamen v Armád. skladištích [autor: Decane] *** - Přidána puška Sako RK-95 [textura: TehSnake, stávající model pušky AK-74] - Opraveny efekty vlhkých povrchů pod DX10 renderem [autor: BaconBuster] - Opraven dialog stalkerů na kopci v Kordonu a Valeriánův přijímací proslov - Kompletní a opravené textury zrezlých pušek Abakan a AK-74U **** - Opraveny nezobrazující se popisy vedlejších úkolů v Kordonu - Odstraněny úvodní videa s logem nVidia, GSC a Deep Silver - Armádní vesta Grod má nově dva sloty na artefakty - U Sidoroviče je k mání granátomet Kostyor * Vyžaduje začít hrát od začátku. ** Na pušce FA-MAS je fixní kolimátor ACOG [i s texturou] kvůli špatným mířidlům. - Mířidlo u H&K 416 a Glock 18 se zobrazuje korektně. - U pušek se neodděluje zásobník, u Glocku se nepohybuje závěr [chybí animace]. *** Zadávající postava si v případě, že hráč už u sebe jeden artefakt má, vezme oba. **** Plastové díly u Abakanu nejsou zrezlé, u AK-74U se správně zobrazuje záchyt závěru. *********** v. 2.0 *********** - Možnost převíjení herního času: - Stačí stisknout Escape pro vstup do hlavního menu a pak stisknout klávesu: - F4: 1 reálná minuta odpovídá 1440 herním minutám - F3: 1 reálná minuta odpovídá 480 herním minutám - Po návratu do hry a převití na požadovanou dobu opět stiskněte Escape a pak klávesu: - F2: 1 reálná minuta odpovídá pěti herním minutám [výchozí nastavení ve hře] - F1: 1 reálná minuta odpovídá 1 herní minutě - Dodána puška Mosin Nagant [ke koupi u překupníků v bažinách a v Kordonu, s možností vylepšení] - Opravena průraznost cvičné munice na střelnici Povinnosti, kdy po zásahu neměla vliv na terče - Možnost zcela eliminovat bandity [omezeně] a odpadlíky [trvale] na Smetišti a v Bažinách - Na všechny pušky nyní jde přimontovat podvěsný granátomet i bez nutnosti vylepšování - Začleněn Freeplay mod [možnost hrát po skončení hry dál - nutné začít hrát od začátku] - Strelokova psionická ochrana lze nyní mnohem snáz vyřadit, postava nepadá z žebříku - Na začátku hry je přístupný spacák [spát jde jen v klidné oblasti a maximálně 12 hodin] * - Přidáno několik nových obleků včetně ikon, textů a statistik [i s opravenými modely] ** - Od stalkerů v Kordonu na kopci u parkoviště je možné koupit si PDA s informacemi - Dodáno zhruba 50 nových postranních úkolů [Najdi výbavu / jídlo / munici / zbraň] - Na pušky AK74 a SIG SG550 je možno přimontovat optiku i bez koupě vylepšení - Opravena chyba, kdy NPC odhazovaly krabičky s náboji během nabíjení [TEST] - Opraven popis výměny poloautomatického mechanismu u brokovnice SPAS-12 - Kočky, Ohybové a zombie nyní během útoku korektně zraňují hlavní postavu - Opravena výchozí textura rukávů [potíže s vykreslováním okrajů na prstech] - Přidána rezavá verze pušek Abakan AN-97, ZMLR-300 a samopalu AKSU *** - Opraveny chyby při používání tlumičů [větší dostřel, úsťová rychlost atd.] - Exoskeletony s adekvátním vylepšením rychleji uzdravují hlavní postavu - Opraveno vylepšování brokovnice Winchester M1300 a její kadence - Přidán odhoditelný batoh, fungující po použití jako skrýš na výbavu - Opravy mechanických mířidel u samopalu MP5 a pušky SIG SG550 - Zvýšen nárůst reputace za splněné úkoly u banditů na Smetišti **** - Přidána trofejní verze brokovnice TOZ-34 a G36 s kolimátorem - Většina obleků má v popisu zmínku o počtu slotů na artefakty - Nové textury pro Winchester M1300, SPAS-12 a Desert Eagle - Zcela nové varianty obleků u stalkerů z frakce Jasná obloha - Mírné změny v sortimentu několika překupníků - Kompletně předělány dialogy v Agropromu - Aktualizovány popisky k Carry Modu - Několik frakcí u sebe má adrenalin - Několik upravených textur rukou - Vyšší odolnost pseudoobra - U zombií lze nalézt ruku * Včetně nového modelu od AMK Teamu a adekvátní ikony ** Odstraněny chyby spočívající v pádu hry po výměně obleku za lepší. *** U rezavých pušek ZMLR-300, Groza OC-14 a AKSU se neodděluje zásobník od těla zbraně. **** I s přátelskou reputací banditi nepouští za hranice oblasti, je proto nutné jít jinudy a nebo hlídky vystřílet. *********** v. 1.5 *********** --- *) Aby se projevily všechny změny a opravy, je nutné začít hrát od začátku. Opravy: - Odstraněny neomezené respawny nepřátel v oblastech - lokace se nyní dají plně obsazovat - Opraveny chybné popisky a ikony u munice ráže 7.62x54 a 7.62x54R + dodány chybějící texty - Kompletní opravy a přepisy všech dialogů v Kordonu [Sidorovič, Šrám, Chaletskij, Valerián a další] - Opravena chyba zaviňující pád hry v Agropromu [Can't open section 'af_electra_dummy_battery'] - Opravena chyba s množením krabiček s municí v nemocnici a Temném údolí u NPC postav - Průhledové mířidlo na brokovnici SPAS-12 a kulometu PKM [jako v Shadow Of Chernobyl] - Opraveny prolnuté modely stalkerských obleků s texturou exoskeletonu [Kordon] * - Opravena chyba s pádem hry v Kordonu vlivem munice 7.62x39 mm pro AK-47 - Opravena chyba s nesprávným umístěním pistole Desert Eagle během míření - Opraven pád hry v bažinách při pokusu dát lékárničku raněné NPC postavě - Opraven nezobrazující se popis skrýše u Sidoroviče [1500 RU, flashdisk] * - Opravena chyba s nemožností najít flashdisky pro Povinnost *** - Opravena nesprávně se zobrazující textura tlumiče na H&K-MP5 - Odstraněn spacák [problémy se stabilitou hry a s dobou spánku] - Pozměněno schéma odstraňování mrtvých postav z úrovní - Větší síla házecích granátů [F1 a RGD-5] Doplňky: - Dodán kompletně nový model revolveru Sturm Ruger GP100 [+ranky, ikony, texty, mířidla, munice] * - Některé artefakty mají nové vlastnosti [vyvolávání nebo naopak potlačování hladovosti postavy] ** - U překupníků je větší množství lékárniček, antiradů a obvazů, pozměněna dostupnost detektorů - Změněn obsah skrýše Majora Chaletskiho [armádní lékárnička, granáty RGD, Abakan a munice] - Občas je u mrtvých NPC a v bednách k dispozici PDA, které lze za 350 RU prodat u překupníků - Těžký oblek frakce Jasná obloha má vyšší cenu a noktovizor už v základu [možno ještě upravit] - Odstraněny ukazatele života během scény s vrtulníkem a při likvidace Střelce [TESTOVÁNÍ] - Banditi u okraje smetiště berou peníze, během animace na Smetišti přijdete jen o výbavu - Překupník Jasné oblohy bude mít při poslední dosažené hodnosti v sortimentu SIG SG.550 - Dodána pistole Sig Sauer P-226 [9x19mm, 15 nábojů, u Ašota] včetně popisu - Je možné sníst oko flaksy nebo kančí kopyto, ale s nežádoucími projevy - Gauss puška v elektrárně má zásobník jen na 20 ran a má větší účinek - Zvýšena výkupní a prodejní cena lékárniček, mnohem nižší ceny obvazů - Pozměněný dostřel většiny pušek a pistolí, změny v cenách munice - Pozměněna cena artefaktů Gravi, Zlatá rybka a Máminy korálky - Nová a vlastnoručně upravená textura pro Colt M1911 a LR300 - Odstraněn úbytek zdraví po požití vodky a zesílen efekt opilosti - Opraveno několik překlepů v PDA popiscích [ui_st_pda.xml] * - Nová hudba v hlavní nabídce [Requiem for a Dream] - Obchodníci mají mnohem omezenější sortiment zbraní - Dodána barevná a detailnější mapa bažin a Kordonu - Odstraněn indikátor nápřahu během házení granátů - U barmanů jsou k mání tablety odbourávající opilost - Odstraněna výbušnost munice pro kulomet PKM - Částečně pomalejší chůze a sprintování - Tmavší textura přídavného tlumiče - Odlišný efekt při útoku mutantů ** Seznam: Vyvolání hladovosti: Gravi [+1], Křivák [+1], Oko [+1], Koblížek [+1], Noční hvězda [+2], Bublina [+2], Zlatá rybka [+3] Potlačení hladovosti: Medůza [-1], Duše [-2], Máminy Korálky [-4] *** Jedná se konkrétně o flashdisky k úpravám kulometu PKM. Jeden flashdisk [teď už snad správně] dostanete od místního překupníka v Agropromu za splnění úkolu pro Poustevníka, další flashdisk s modifikací pro PKM je ke koupi jako informace od Šilova, překupníka ze základny neutrálů v Kordonu. Ve složce OSTATNÍ je k dispozici opravené nastavení grafiky, které odstraňuje problémy s problikávajícími a pruhovanými stíny. Stačí si přenastavit ovládání, případně další prvky. Další problémy se zobrazením stínů jsou řešeny ve FAQ rubrice na stalker.scorpions fóru. Ve složce je i NOVÁ úprava ikon, co by se nyní měly zobrazovat správně nezávisle na nastavení hry. *********** v. 1.4b *********** Opravy: - Odstraněna změna respawnu artefaktů [potíže s propadávajícím se artefaktem u strojového dvora]* - Odstraněn Freeplay mod [problémy se stabilitou hry]* - Odstraněn ruský dabing [k dispozici samostatně] Dodatky: - Modifikována pravděpodobnost výskytu vzácnějších artefaktů v anomáliích [TESTOVÁNÍ] - Vylepšené zvuky nabíjení pistolí * Nutno začít hrát od začátku *********** v. 1.4 *********** Opravy: - Opravena textura brokovnice TOZ-34 [vycentrovány patrony podle originálu] - Opraveny ikony vylepšení u pušky VSS Vintorez včetně náhrady snížení váhy za větší zásobník - Opraven popis u bundy banditů včetně jedné kapsy na artefakty v základu [po vylepšení 2] - AK-47 přesunuto k Trušovi [základna stalkerů v Agropromu] a Tunderovi [obchodník Povinnosti] - Vycentrována trajektorie střel vůči mířidlu u pušky ZM LR-300 [není potřeba mířit výš] - Zredukován počet výbavy ve zbrojních bednách v táborech a i u mrtvých NPC - Textura pistole Browning obohacena o korektně se zobrazující tlumič - Opravena chyba s nemožností získat několik flashdisků * - Opraveny popisy munice u pistolí Browning a Beretta 92FS - Opraveno nabíjení pušky ZM LR-300 Dodatky: - Zesílený účinek brokovnice BM-16 [odpovídá účinku brokovnice TOZ-34] - Nová textura na brokovnici BM-16 a Winchester M1300 včetně úprav patron, barev a nových bump-map - Mírně pozměněn dialog stalkerů v Agropromu ve chvíli, kdy Šrámovi věnují vylepšenou stalkerskou vestu - Omezenější sortiment u Sidoroviče, rozšířený sortiment u neutrálů v Agropromu - Upravené modely detektorů [svítíci diody, detektor Bear má nový indikátor] - Mírně zmenšená mřížka inventáře [platí i pro inventář mrtvých NPC a beden] - Pozměněn přepadávací dialog na Smetišti [banditi si berou jen peníze] - Textura pistole Browning doplněna o korektně se zobrazující tlumič - Dodána zcela nová bump-mapa k pistoli Beretta 92FS a Fort - Artefakty se nyní v anomáliích po určité době obnovují [NETESTOVÁNO] - Vylepšené zvuky kroků po rozdílných typech povrchů - Pozměněno několik úvodních dialogů v bažinách - Snížena výkupní cena zbraní normálních NPC - Odstraněn indikátor vržených granátů od NPC - Hra začíná brzy ráno [02:30] * * Nutné začít novou hru, info o flashdisku pro Povinnost je u Mráze [základna Jasné oblohy], jeden ze dvou ztracených flashdisků pro Vana [neutrálové v Kordonu za přejezdem] lze získat od Sidoroviče, druhý pak od Koloboka [barman na základně Povinnosti v Agropromu] *********** v. 1.3 *********** Opravy: - Opravena chyba s pádem hry při zvolení obtížnosti Mistr - Opravena chyba se špatně se zobrazujícím inventářem - Opravena chyba s náhodným úmrtím samotářů v Kordonu [Tulák a Pes] - Odstraněn problém týkající se mizící zbraně po přechodu do bažin [úvod hry] - Opravena chyba s hromadící se municí v areálu nemocnice [PROZATÍM NETESTOVÁNO] - Opravena nesprávně se zobrazující ikona munice 9x18 mm +P+ - Opravena bump mapa pistole PM Makarov Doplňky: - Přepis a úpravy dialogů [odstraněny překlepy a spisovnost, nesedí ale plně s CZ dabingem] - Kulomet na hlídkové věži v Kordonu naproti vstupu do bažin nestřílí - Přidána puška AK-47 používající munici 7.62x54 mm [k dispozici v Agropromu u Poustevníka] - Možnost dodat noktovizor společně s protiradiační ochranou ke většině obleků bez vzájemného vyřazení* - Nové a detailnější textury SPAS-12, SVU-A a AK-74 ve vysokém rozlišení, kvalitnější textura TOZ-34 - Nové textury pistolí Walther P99 a Makarov PM ve vysokém rozlišení + úpravy a korekce ** - Pozměněn obsah skrýší v Agropromu na stromě a v Temném údolí v sejfu na základně Svobody *** - Dodány přechody z Limansku do Rudého lesa a z elektrárny do Limansku po závěrečné animaci - Zvýšen výskyt lékárniček u odpadlíků v bažinách a u vojáků Monolitu ve zničené nemocnici - Navýšená schopnost regenerace zdraví s patřičnou úpravou na exoskeletonu - Nové a pozměněné ikony výbavy a zbraní - Pozměněna textura pistole Browning [kovová rukojeť] - Vrácena původní časová prodleva exploze granátů - Přidány textury potravin ve vysokém rozlišení a bílá textura obvazů - Vyškrtnutí mutanti [Ohybové, kočky, zombie, trpaslíci, chiméry] - Opět dodaný spacák s dobou spánku 3 hodiny / 5 hodin / 9 hodin - Dodány kvalitnější bump mapy betonu, plechu a dalších povrchů - Nové zvuky během střelby s tlumičem u SIG SG550 a nová textura - Barmani vykupují jídlo a vodku za menší sumy - Změněna animace natahování brokovnice Winchester - Začleněn kompletní ruský dabing - Nová ikona Šráma v dialogovém okně Poznámky: * Vyjma běžné bundy stalkerů začátečníků. ** Retušování, dodělání tlumičů, vyhlazení textur, přebarvování atd. *** V trezoru v údolí je k dispozici i vesta Svobody [informace ale stojí mnohem víc, než obvykle] *********** v. 1.2 *********** - Nová textura na pistoli Browning HPSA, Desert Eagle, VSS Vintorez, AS VAL, Colt 1911 a Groza OC-14 - Zcela nové změny v dostřelu, účinku a dalších parametrech všech zbraní - Přidání noktovizoru k obleku lze i v kombinaci s přidáním ochrany proti radiaci *** - Novikov [mechanik Jasné oblohy] dokáže vylepšit a překomorovat pušku Vintorez na munici ráže 5.45 mm - Úkoly spočívající v obraně tábora se objevují jen tehdy, je-li hráč poblíž [do hranice 100 metrů] - Ve střežených oblastech je možné chodit s vytaženou zbraní [z důvodu chyb při obsazování základen frakcí] - Opravena chyba při modifikování noktovizoru u těžkého obleku Jasné oblohy [nesprávný typ PNV] - Žoldáci v Temném údolí jsou vyzbrojeni pistolemi Walther místo běžných Berret* - Odstraněn plamen při výstřelu z pistole PB a z pušek AS VAL a VSS Vintorez - Prodloužená detonační doba všech granátů [F1 a RGD-5], je možné před nimi uniknout - Několik drobných úprav v popiscích speciálních předmětů a ve jménech stalkerů* - Opraveno několik nedodělků v průhledném inventáři - Během zapnutého noktovizoru je ticho, zvuk se spustí jen při zapnutí a vypnutí - Odstraněna "výbušnost" kulobroků a šipek, snížen jejich impuls - U dalekohledu se již zobrazuje záměrná osnova - Snížena cena částí těl mutantů a znovu dodány popisky - Změněna posloupnost Suslovova dialogu o důlní šachtě na začátku hry* - Dodány nesehnatelné zbraně a obleky [obrněný oblek Jasné oblohy, exoskeleton Svobody, puška G36 atd.] - Opravena chyba se špatnou optikou na pušce FN2000 včetně korektního záznamu - Dodána korektní bump mapa k Berettě, na které se zobrazovaly bílé pruhy - Dodán nezobrazující se popisek týkající se navýšení nosnosti u artefaktů Noční hvězda a Gravi - Opraven chybný popisek granátu M203 a název detektoru Veres [popisek "Veres" je i na textuře] - Pozměněna výbava stalkerů v Kordonu [VSS Vintorez nahrazena AK-74] včetně modelů postav* - Pozměněn sortiment u překupníků podle jejich možností [a podle dosažené hodnosti hráče] ** - Změněna váha několika artefaktů - Změněna váha několika zbraní podle reálných hodnot - Nový zvuk střelby z AK-74 - Změněna váha výbušnin a korektně se zobrazující ikona kanystru, barelu a bomby - Stalkerský mechanik v Agropromu dokáže stejně jako banditi vylepšit SEVA oblek - Menší počet nábojů v krabičkách [většinou z původních 60ks na 30 ks] - Mírně pozměněné ikony několika zbraní [Colt 1911, Browning] a munice - Snížen rozptyl během střelby s tlumičem - Vráceny reakce NPC kvůli jejich časté nečinnosti během útoku - Poupraveny dialogy v Bažinách - Rapidně snížen váhový limit [35/40], možnost vlastní úpravy - Hladovost hlavní postavy po cca šesti hodinách [projevuje se úbytkem života] - Pozměněny ceny a několik vlastností u artefaktů - Navýšen počet broků v brokových patronách - Odstraněny stopy nábojů Poznámky: * Je nutné začít hrát od začátku. ** Stále rozpracováno. *** Rozpracováno, prozatím funguje jen u těžké zbroje Jasné oblohy. *********** v. 1.1 *********** - Dodány ikony a některé popisky výbušnin - Dodány popisky k částem těl mutantů - Nové a mnohem detailnější textury a bumpmapy povrchů [asfalt, písek atd.] - Korektně se zobrazující průhledný inventář - Nová textura na TOZ-34, AK-74SU, Enfield L85A2 a Sig Sauer P220 - Zcela nový účinek zbraní s reálnými parametry [+ několik vlastních úprav a přepisů] - V muničních bednách se neobjevují granáty do RPG-7 - Opraven název u trofejního AK-47 - Prozatím odstraněný spacák - Nová textura na obrazovkách monitorů - Suslov má pozměněný úvodní dialog, zmíní se o pušce Vintorez u kolejí a o důlní šachtě v Bažinách - Kompletně poupraveny dialogy v Temném údolí, odstraněna spisovná čeština a překlepy - Odstraněny indikátory NPC z herního PDA [na mapě zůstanou jen neutrální a přátelské postavy] - Průhledný inventář - Velmi omezená počáteční výbava [Makarov, 1x munice 9x18mm, nůž, detektor Echo, 3 obvazy a 2 lékárničky] - Mrtvoly NPC mizí za delší dobu - Jméno mechanika Šediváka [Gray] přepsáno na Novikov [dle původních videí] - V batohu na těžko dostupné větvi stromu v Agropromu je mnohem hodnotnější odměna - Modré ikony mrtvých NPC + o trochu větší velikost - Vodka ubírá méně života *********** v. 1.0 *********** - Nové detailnější textury zbraní a kvalitnější zvuky střelby - Vyšší účinek munice a změněné vlastnosti zbraní - Míření s pistolemi skrze jejich mířidla - Nové textury zbraní - Opravena chyba s nemožností přejít z Kordonu do jiných oblastí [souvisí s patchem 1.5.04] - Menší výskyt munice a výbavy u mrtvých NPC a ve zbrojních bednách v táborech - Jméno žoldáka Jizvy přepsáno na Šrám - NPC hráče tak znatelně při kontaktu neodsouvají - Lepší a detailnější efekty krve a pozměněná intenzita bouřek - Zbraně se tolik neopotřebovávají a Kalašnikovy se střelbou neničí - Opraveny vadné upgrady noktovizorů u několika obleků - Vycentrováno mířidlo u pušky AS VAL - Dodány chybějící informace k artefaktu Kompas [souviselo s pádem hry v Rudém lese] - Odstraněno přiblížení při zaměřování [vyjma brokovnice TOZ-34, kde chybí část ruky] - Pozměněné ikony - Odstraněna ikona diskety, zobrazující se při hře - Přenášení kanystrů, beden atd. - Vyšší nosnost postavy (70/80) - Mnohem nižší pravděpodobnost používání granátů u NPC - Nová textura energy drinků - U mutantů se vyskytují části jejich těl [kopyta, ocasy atd.] - Spacák [3/5/9 hodin] - Tečkový zaměřovač - Dalekohled nerozlišuje přátelské/nepřátelské NPC - NPC odkupují zbraně - Opraveno několik nesrovnalostí v českém překladu - Dodán kompletní popis ke zbraním včetně reálných názvů - Nová textura rukávů na stalkerské vestě - Požití vodky ubere část zdraví - Pozměněná reakce NPC v nočních hodinách ----------------------------------------------------------------------------------- Poděkování ----------------------------------------------------------------------------------- Atempad + RemCoV [ATM spacák] Tw33kR [vlastnosti zbraní a účinek munice] RoboMook [textury členů frakce Jasná obloha a frakce samotářů] AMK Team [odhoditelný batoh] ReaperPL [textury k brokovnici SPAS a pistoli Desert Eagle] tailer76 [textury rukávů k armádní vestě, VDV vestě a kombinéze Monilitu] Grall19 [výchozí textura rukávů + textura rukávů u vest Svobody] SpeedCanHurt [úmrtí stalkerů v Kordonu -- se svolením autora] SkyReclamation Project Dada4 / Darius [barevná mapa bažin a Kordonu] Red7204 Millenia [textura Abakanu, Makarova a VSS Vintorez + AS VAL] Decane [odstraněn respawn nepřátel na mapách, překlad ATM spacáku do angličtiny] BaconBuster [oprava vlhkých povrchů v DX10 renderu] Dexxx [Freeplay režim] Siro [textura AK-74SU] rggclp [mizení mrtvol] Iceman28001 [PDA u mrtvol] Lobstris [změna generovaných úkolů] TehSnake [skiny: Sig P220, Browning, Colt, LR300, Desert Eagle, TOZ-34, BM-16, Winchester] NeilMC [Terrain Pack + povrchy betonu a plechu] Gnomus [nové optiky] Basix [vyškrtnutí mutanti] Gosuke [natahování brokovnice Winchester, nabíjení ZMLR, upravené detektory, zvuky kroků] Isilidur [oprava chyby během shánění flashdisků pro mechaniky] Hectrol [textura rukávu na stalkerském obleku hlavní postavy] Neod [nižší využití granátů u NPC] Supernatur4L [NPC odkupují i zbraně] Strikor [vylepšení u obleků Berill-5M, "Strážce Svobody", CS-1, PS5-M "Univerzální ochrana" ] Ceano [odstranění NPC a mutantů z PDA, části těl mutantů, hladovost, vylepšení VSS Vintorez, čas v HUDu] Lux [modré ikony mrtvých NPC] Silveressa [tichý noktovizor] Zero_3 [textury potravin ve vysokém rozlišení] Total Commander [naprosto nepostradatelná funkce porovnání souborů podle obsahu] Gimp [úprava ikon a textur, bez komprese při převodu do DDS] Modpack obsahuje i další skiny z původního DMP pro Shadow Of Chernobyl - autoři jsou zmíněni v readme u staršího modpacku. Pokud jsem na někoho tady zapomněl, nebylo to úmyslně.