________________________________________________________________ [INSTALACE] ________________________________________________________________ Po rozbalení archivu stačí spustit autorun [DMP7.exe], kliknout na zeleně označené pole s modpackem a složku gamedata nakopírujte do hlavního kořenového adresáře se hrou [například D:\Hry\Stalker]. V archivu jsou i bonusy - optiky pro fullscreen monitory a pár dalších věcí. Posléze upravte soubor fsgame.ltx [otevřít v poznámkovém bloku] jednoduchým přepsáním hodnot FALSE na TRUE. Uložte změny a spusťte hru. To jest vše. Soubor rovněž najdete v hlavní složce se hrou. Modpack v nejnovější verzi už podporuje patch 1.0005 a 1.0006, není proto třeba hru přepatchovávat, používat HispanoPatcher nebo upravovat registry. ________________________________________________________________ [ZNÁMÉ CHYBY A JEJICH ŘEŠENÍ] ________________________________________________________________ -- Poznámka na úvod: Většina chyb má svoje snadné řešení přímo v následujícím textu, tak nebuďte líní a důkladně si všechny body pročtěte. Kdyby se objevily chyby jiné, nebo jste se chtěli na něco konkrétního a zde nezmíněného zeptat, využijte naše stalkerské diskuzní fórum na adrese http://stalker.scorpions.cz/forum/index.php. Před psaním dotazů je nutná registrace. -- 1] Po dokončení měření emisí možná nechce profesor Kruglov / asistent Semenov vstát. Stačí uložit a opět načíst hru, což platí i pro možné chybky v chování NPC [míření na jedno místo a tak podobně]. 2] Dojde-li během hry k nesprávnému zobrazení stínů kolem postavy, zapněte si vlnovkou [hned pod Escapem] konzoli a napište do ní příkaz r2_sun_near_border 1.0, pak stiskněte Enter a hrajte. 3] Nelíbí-li se Vám pohled z vnějšku aut, stačí přejmenovat složku vehicles v adresáři gamedata/config/models a poté z názvu složky vehicles_inter odstranit přídavek _inter. To samé se souborem niva_engine.ltx. Krom toho je potřeba přiřadit klávesu k nastartování motoru [viz. nastavení v hlavní nabídce nebo manuální úprava souboru user.ltx dopsáním příkazu bind turn_engine kx, kde x značí zvolenou klávesu - například bind turn_engine ko]. Ve hře pak stačí stisknout příslušnou klávesu a motor se zapne. 4] V podzemní laboratoři v Jantaru po vypnutí psi-emitoru nebude možno s postavou hýbat. Opět stačí pouze PO [!!!] dokončení animace uložit a načíst hru. 5] Pod Windows Vista dochází/může docházet k prodlevám v objevování se předmětů z rozbitých beden nebo v umisťování NPC a nejde o chybu v modpacku. 6] Během hry může docházet k občasným zásekům na rozličných místech, jako například před můstkem směrem do baru, před vesničkou v Kordonu atd. Není to vinou modpacku. 7] Chcete-li si zapnout původní zaměřovač místo běžného tečkového, otevřete si v adresáři gamedata/config soubor system.ltx a vyhledejte řádek hud_cursor. Odmažte tu část, která před sebou nemá středníky [je to ta druhá] a v první části středníky u všech řádků odstraňte - kromě řádku ;klasická verze zaměřovače. 8] Zvýšení hmotnosti postavy lze zařídit snadnou editací dvou souborů - první je v adresáři gamedata\config\creatures v souboru actor.ltx. Najděte si řádek max_walk_weight, který určuje maximální váhu nesených předmětů, kdy je ještě možné s postavou chodit a přepište hodnotu na požadovanou vyšší nebo nižší [hodnoty jsou v kilogramech]. Dále je potřeba změnit ještě řádek max_weight v souboru system.ltx. Ten najdete v adresáři gamedata\config a změnou hodnoty docílíte stavu, kdy ještě postava může s plným batohem chodit bez zvýšené únavy. Platí zásada, že max_weight je o něco menší, než max_walk_weight. 9] Pokud by se Vám náhodou nezamlouvalo protočení obrazu po zásahu, stačí si v gamedata/scripts složce otevřít soubor cam_effects.script a hodnotu "true" přepsat na "false" [bez uvozovek]. 10] Pokud si budete chtít zapnout dynamické HUDy u obleků s maskou, stačí si otevřít v adresáři gamedata/scripts soubor dynamic_hud.script a hned na začátku souboru změnit hodnotu "local suithud_enable = 0" na "local suithud_enable = 1" [bez uvozovek]. 11] Chcete-li se zbavit zvuků kroků, stačí v adresáři gamedata/sounds/material/actor smazat nebo přejmenovat složku "step". Všechny skripty a konfigy můžete otevírat v Notepadu nebo dalších textových editorech [vyjma MS Word].