• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Registrovaných užívate¾ov: 3589
Zaslaných príspevkov: 100875
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky

U kolegů ze stalkerhispano.com se objevil vcelku zajímavý rozhovor osádky ruského webu Online Games Library s Olegem Javorskym. Ten utrousil několik tu zajímavějších, tu méně zajímavých a semo tamo naprosto zbytečných odpovědí. Pojďme se na to společně podívat...
 
Nejdřív krátký seznam toho, co se změnilo po veřejném betatestu v Kyjevě:
- Změněné kývání zbraní během pohybu
- Pomalejší doba, za kterou dojde k degradaci pistolí
- Slot, kam je možno vložit aktuálně vybraný předmět se rozsvítí
- Přidána tlačítka Koupit a Prodat během obchodování
- Blowout nezabije postavu ihned po vypuknutí, ale vliv záření se bude projevovat postupně.


OGL: Budou existovat různá zakončení hry v podobném stylu, jako tomu bylo i u Stínu?
Oleg: Jediná videa ve hře budou intro a outro. Závěrečná scéna pak povede k nejrůznějším výkladům, ale v tuto chvíli víc prozradit nemůžu (Takže se třeba po dokončení hry zase nic nedozvíme - pozn. red.)

OGL: Jak na tom bude počasí?
Oleg: To je jedna z mnoha věcí, ke které hráči budou přistupovat podle vlastního vkusu. Po většinu herní doby ale bude zataženo a deštivo.

OGL: Je pravda, že mutanti taky prošli řadou změn?
Oleg: Rozhodně budou pružněji reagovat na hráče a taky líp využívat svoje schopnosti.

OGL: Jaká bude atmosféra celé hry?
Oleg: Přesně taková, jako ve Stínu (No to se ještě uvidí - pozn. red.)

OGL: Řekni nám něco k optimalizaci X-Ray enginu.
Oleg: Samozřejně, k optimalizaci došlo a můžu říct, že herní plocha je mnohem větší - a to při zachování hardwarových požadavků z Clear Sky.

OGL: Prošel změnami i multiplayer?
Oleg: K několika změnám došlo, přibyly statistiky hráčů, bodový systém, došlo k vylepšení systému cen a k anticheatové ochraně... a pak taky budou hráči mít k dispozici nové mapy.

OGL: Rozvinula se nějak interakce s ostatními stalkery?
Oleg: Bude možnost k sobě přizvat pár stalkerů, ale jen tehdy, pokud oni sami půjdou do dané lokace plnit nějaký úkol. (Těžko říct, jak tahle odpověď byla myšlená - pozn. red.)

OGL: A co PDA? Změnilo se taky nějak?
Oleg: Ne... ale má nový design.

OGL: Jak je na tom inventář a rozložení?
Oleg: Přibyl slot na helmu, kterou můžete dál posílit ochranu stávajícího obleku. Celkem ve hře bude pět přileb, plus už známé sloty na rychlé použití lékárniček, obvazů, antiradů a jídla. K tomu ještě přibyla možnost mít automatickou pušku v obou zbraňových slotech.

OGL: Bude možné se ve hře setkat s exoskeletonem Svobody nebo Povinnosti?
Oleg: Ne.

OGL: A bude tedy nějaká možnost si nějakou verzi exoskeletonu koupit?
Oleg: Bude, ale samozřejmě cena bude velice vysoká.

OGL: Jak na tom vlastně bude konec hry a zakončení?
Oleg: Hráč si bude muset vybrat mezi adekvátním dokončením hry, nebo v ní pokračovat ve Freeplayi.

OGL: Vyjde k CoP demo?
Oleg: Ne, ale možná vydáme podobně jako u Clear Sky benchmark.

OGL: Dočkáme se i nějakého buildu, jako tomu bylo v případě Stínu (tehdy ještě Oblivion Lostu)?
Oleg: Ne. Po mnoha pokusech a omylech jsme dospěli k názoru, že je lepší udělat míň věcí, ale líp. To je taky důvod, proč je každý následující Stalker lepší, než ten předchozí. (Což po výsledcích s Clear Sky je skutečně výrok hodný "obdivu" - pozn. red.)


Zdroje:

29.08.2009 | datastor