• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Official S.T.A.L.K.E.R.

Promote Your Page Too
Registrovanch uvateov: 3192
Zaslanch prspevkov: 100648
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat

Archiv

Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]  >9< [10] [11] [12] [13] 


Proč chodit kolem zářícího artefaktu a vymýšlet nudnou omáčku kolem, kterak průzkumníci ze stalker.gameru.net přispěchali do tábora s novými obrázky a jali se je všem přísedícím ukázat... To je sice pravda, ale radši přejdeme k jádru věci - za nějakou tu dobu bude podzim a proto je vhodné začít stalkery pomalu připravovat na přívaly depresivnější nálady - třeba pohledem na kus vesnice Kopači (kde se to oproti reálu hemží víc než vegetací hladovějícím zástupem zombií), dojde i na prozkoumání temných koutů továrních hal a na samotný závěr prohlídky nahlédneme do míst, kde končí všichni neopatrní dobrodruzi... na marodku. A to v tom lepším případě.




06.09.2009 |
 
Tak, máme tady prvního září - den, kdy se stalkeři školou povinní zase musí vrátit do míst nebezpečnějších, než sama Zóna. Nejen pro ně ale máme jako malou náplast k dispozici nové kalendáře od Valentina Jeltyševa - tentokrát s dalším depresivním pohledem na kolejiště a přilehlou železniční stanici, tyčící se v pozadí. A stejně jako obvykle je k mání verze jak pro klasické, tak širokoúhlé monitory. A to všechno v plné češtině.
 
 
 
01.09.2009 |
 
Jestli se teď někdy budete chystat do Kyjeva (ať už kvůli výhodnému nákupu pěti barelů vodky nebo třeba na nenápadnou eliminaci Olega Javorskyho pletací jehlicí), zkuste si to naplánovat na sobotu třetího října. To se totiž na kyjevském Náměstí Nezávislosti odehraje první mezinárodní setkání stalkerů.
 
 
 
Hledači nebezpečí a artefaktů se tak budou moci těšit na možnost zahrát si Volání Pripjatě, rozdat si to s ostatními v souboji s laser-tag zbraněmi, předvést svoje výtvarné schopnosti... no a během toho všeho si poslechnout směsku ukrajinských kapel (BB, Boombox, Skrjabin, С.К.А.Й., Tartak).

Zdroj: Alex Tomorrow (přes e-mail)
Originální znění: stalker-game-world.com

31.08.2009 |
 
U kolegů ze stalkerhispano.com se objevil vcelku zajímavý rozhovor osádky ruského webu Online Games Library s Olegem Javorskym. Ten utrousil několik tu zajímavějších, tu méně zajímavých a semo tamo naprosto zbytečných odpovědí. Pojďme se na to společně podívat...
 
Nejdřív krátký seznam toho, co se změnilo po veřejném betatestu v Kyjevě:
- Změněné kývání zbraní během pohybu
- Pomalejší doba, za kterou dojde k degradaci pistolí
- Slot, kam je možno vložit aktuálně vybraný předmět se rozsvítí
- Přidána tlačítka Koupit a Prodat během obchodování
- Blowout nezabije postavu ihned po vypuknutí, ale vliv záření se bude projevovat postupně.


OGL: Budou existovat různá zakončení hry v podobném stylu, jako tomu bylo i u Stínu?
Oleg: Jediná videa ve hře budou intro a outro. Závěrečná scéna pak povede k nejrůznějším výkladům, ale v tuto chvíli víc prozradit nemůžu (Takže se třeba po dokončení hry zase nic nedozvíme - pozn. red.)

OGL: Jak na tom bude počasí?
Oleg: To je jedna z mnoha věcí, ke které hráči budou přistupovat podle vlastního vkusu. Po většinu herní doby ale bude zataženo a deštivo.

OGL: Je pravda, že mutanti taky prošli řadou změn?
Oleg: Rozhodně budou pružněji reagovat na hráče a taky líp využívat svoje schopnosti.

OGL: Jaká bude atmosféra celé hry?
Oleg: Přesně taková, jako ve Stínu (No to se ještě uvidí - pozn. red.)

OGL: Řekni nám něco k optimalizaci X-Ray enginu.
Oleg: Samozřejně, k optimalizaci došlo a můžu říct, že herní plocha je mnohem větší - a to při zachování hardwarových požadavků z Clear Sky.

OGL: Prošel změnami i multiplayer?
Oleg: K několika změnám došlo, přibyly statistiky hráčů, bodový systém, došlo k vylepšení systému cen a k anticheatové ochraně... a pak taky budou hráči mít k dispozici nové mapy.

OGL: Rozvinula se nějak interakce s ostatními stalkery?
Oleg: Bude možnost k sobě přizvat pár stalkerů, ale jen tehdy, pokud oni sami půjdou do dané lokace plnit nějaký úkol. (Těžko říct, jak tahle odpověď byla myšlená - pozn. red.)

OGL: A co PDA? Změnilo se taky nějak?
Oleg: Ne... ale má nový design.

OGL: Jak je na tom inventář a rozložení?
Oleg: Přibyl slot na helmu, kterou můžete dál posílit ochranu stávajícího obleku. Celkem ve hře bude pět přileb, plus už známé sloty na rychlé použití lékárniček, obvazů, antiradů a jídla. K tomu ještě přibyla možnost mít automatickou pušku v obou zbraňových slotech.

OGL: Bude možné se ve hře setkat s exoskeletonem Svobody nebo Povinnosti?
Oleg: Ne.

OGL: A bude tedy nějaká možnost si nějakou verzi exoskeletonu koupit?
Oleg: Bude, ale samozřejmě cena bude velice vysoká.

OGL: Jak na tom vlastně bude konec hry a zakončení?
Oleg: Hráč si bude muset vybrat mezi adekvátním dokončením hry, nebo v ní pokračovat ve Freeplayi.

OGL: Vyjde k CoP demo?
Oleg: Ne, ale možná vydáme podobně jako u Clear Sky benchmark.

OGL: Dočkáme se i nějakého buildu, jako tomu bylo v případě Stínu (tehdy ještě Oblivion Lostu)?
Oleg: Ne. Po mnoha pokusech a omylech jsme dospěli k názoru, že je lepší udělat míň věcí, ale líp. To je taky důvod, proč je každý následující Stalker lepší, než ten předchozí. (Což po výsledcích s Clear Sky je skutečně výrok hodný "obdivu" - pozn. red.)


Zdroje:

29.08.2009 |
 
Včerejší video z Igromanie bylo (jak jste si jistě všimli) ke konci useknuté. Dnes přichází na řadu druhá část, která nám poodhalí další temná zákoutí kdysi vznešené Pripyatě.

27.08.2009 |
 
Jistě si vzpomínáte na předchozí dvojici videí z magazínu Igromania. Dnes se podává třetí, zaměřené hlavně na lokace - nechejte si chutnat...
 
 

26.08.2009 |
 
I o víkendu není nouze o nové video (osm minut a dvacet vteřin), tentokráte ze stalker-wp.ru. Nález havarovaného vrtulníku, stejně jako lokalizace mrtvých stalkerů, plížení se s parťákem kolem spících upírů a nějaká ta samozřejmá přestřelka jsou jen předvojem věcí budoucích. Tak nečekejte a směle klikněte na tlačítko přehrávání.
 
 
 
 
22.08.2009 |
 
Přesně tolik (plus pár vteřin navrch) trvá nový trailer, co se objevil na oficiálním webu, tentokrát alespoň bez zbytečných keců okolo a taky s mnohem lepším obsahem. A bez dalších zdlouhavých okecávaček se na něj hned podíváme:
 


20.08.2009 |
 
GSC střídá vydavatele pro Stalkera tak často, jak stalkeři ponožky (které po sundání můžete použít i jako vzpěru pod padající zeď). Ještě před vydáním to měl být Russobit-M, později pak THQ. To po vcelku razantním utípnutí financí a několika nátlacích (spojených mimojiné i s vyškrtnutím spousty herních faktorů) dovedlo do polozdárného konce Stín.


O nějaký ten prodejní úspěch (a vypitý galon vodky) později vylezly informace o Stalkerovi dalším, tentokráte s přídomkem Jasná Obloha. Ano, s tím freneticky akčním nevychovaným spratkem, co měl v počátcích prodeje ještě tu drzost skoro pořád padat. Tahle hra spadla pod křídla společnosti Deep Silver - no a teď se to všechno opakuje, jen s tím rozdílem, že vydavatelem Call Of Pripyat se stane bitComposer Games.

Wolfgang Duhr, ředitel této společnosti, k tomu pak ještě dodal: "Tato skutečnost jen podtrhuje víru, kterou do nás GSC vkládá. Společně s GSC a dalšími distribučními partnery se budeme snažit pokračovat v úspěchu série tak, abychom na těchto základech mohli stavět i v budoucnu."

Na závěr se ještě můžete podívat na první ofiko trailer Volání Pripjatě, už s hlavičkou bitComposeru.




19.08.2009 |
 
Jak GSC, tak i ostatní weby s oblibou uveřejňují vždycky po čtyřech nových obrázcích - tentokrát se na světlo světa dostaly dva screeny z gameway.com.ua, další dva ze stalker.gameru.net. Na gameway se zaměřili na architekturu, na gameru to zas vzali od podlahy a zvolili akční přístup. Armáda, mrtví zombíci a hlasitý štěkot PKM a Abakanů.
 



13.08.2009 |
 
Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]  >9< [10] [11] [12] [13] 

Zcela kompletní překlad hry STALKER: Call of Pripyat, vytvořený speciálně scorpions komunitou. Přeloženy jsou nejen texty v běžných dialozích, ale i všechny animace. To vše bez zbytečné spisovnosti.
Budete-li mít jakékoliv otázky, stačí navštívit naše fórum, kde najdete i odkazy ke stažení.
(0) 2018-05-29 18:01:00-S.T.A.L.K.E.R. 2 a hledání vydavatele na E3