• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Registrovaných užívate¾ov: 3589
Zaslaných príspevkov: 100875
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky

Archiv

Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19]  >20< 
[21] [22] 


Dnes máme pre vás špecialitku. Je síce trochu staršia, ale nebude to žiadna recenzia ani iný podobný nezmysel. Francúzski kolegovia zo stalkerfrance.com vyhrabali niekde na nemeckých stránkach stalkerzone.de zabudnuté dva nové obrázky z Jasnej oblohy!
 
 
 
V mene celej redakcie vám - všetkým našim fanúšikom - želám príjemné prežitie Vianočných sviatkov, veľa pohody, dobrého jedla a samozrejme darčekov:-)
Na nejaký čas si teraz určite dáme od všetkého pauzu, ale môže sa stať, že nejaký ten darček ešte od nás dostanete...
22.12.2007 |
 
Jistě víte, že GSC před nedávnem oznámilo, že bude přijímat dotazy od nás, hráčů, a posléze na pět vybraných otázek odpoví. A tady jsou první výsledky, kompletně přeložené do češtiny. Bohužel nic konkrétnějšího se z článku nedozvíte. Pokud byste chtěli i vy přispět nějakou další otázkou a nebo si přečíst i ostatní, navštivte naše fórum.
 
  
1/ Dočkáme se singleplayerového SDK?
Jeho vydání skutečně plánujeme, ale bohužel teď máme spoustu práce s vývojem Jasné oblohy (Clear Sky) a nemáme proto čas na vyvíjení singleplayerového SDK. Ve fázi, v jaké je vývoj SDK v této chvíli, nemůže být vydán a slouží jen pro interní použití. Jasná odpověď tedy zní takto: V brzké době SDK nebude, ale možná později ano.
 
2/ Bude S.T.A.L.K.E.R. i online?
Teď přesně nerozumíme, jak si pojem „online“ vyložit. Pokud myslíte kooperativní mod, tak ten ve hře nebude. Při vývoji první hry jsme všichni tvrdili, že kooperativní mod je nemožný, neboť simulace života je na každém počítači zcela odlišná a její synchronizace je prakticky nesplinitelná. Pokud myslíte klasickou MMOG podobu, tak tu teprve zvažujeme.
 
3/ Bude mít Jasná obloha podporu pro DX8, nebo jen pro DX9 a DX10?
Podporu pro DX8 již neplánujeme. Hra ale umožní plně flexibilní konfiguraci, která bude přesně odpovídat výkonu samotného počítače.
 
4/ Jasná obloha je založena na updatovaném enginu 1.5. Můžeme tedy očekávat dodatečnou optimalizaci a vylepšení výkonu hry, a přibydou i nějaké nové možnosti a funkce? Budou změny použitelné i pro stávající Stín Černobylu?
V CS přibydou nejen nové funkce a větší stupeň detailů, ale celkově je engine optimalizovanější. Vývoj pod DX10 je nyní v plném proudu, který majitelům výkonnějších grafických karet poskytne lepší vizuální zážitek. Pokud jde o změny v SoC, tak k těm nedojde. Stín Černobylu je kompletní, dokončená hra, která bude v budoucnu opravována a vylepšována patchi, které budou opravovat chyby a posilovat hru pro více hráčů. Co se týče systémových požadavků, některé vlastnosti hry, jako například volumetrická světla, budou vyžadovat novější grafickou kartu. Samozřejmě však hra zůstane plně konfigurovatelná.
 
5/ Objeví se v Clear Sky i známé postavy, jako třeba Voronin, Lukash nebo Sacharov?
Nemůžeme vám odhalit cokoliv z příběhu hry, a proto vás odbydeme jen suchým konstatováním, že „hráč se potká s postavami, které zná“. (Skutečně rafinovaná odpověď - pozn. red.).

Zdroj: http://stalker.filefront.com/

 

11.12.2007 |
 
Herný server hrej.cz uverejnil pred pár dňami kratučkú správu, ktorá hovorí, že ukrajinská spoločnosť GSC Game World sa stala certifikovaným vývojárom Microsoftu pre Xbox 360.
Znamená to teda, že je len otázkou času, kedy si pripravovanú hru STALKER: Clear Sky zahrajú aj konzoloví fanúšikovia.
 
Ak sa zaujímate o vydanie STALKERa vo verzii pre mobily, máme tu pár noviniek:
Po klasickom prekladaní termínov vydania, ktoré sú už pri STALKERovi samozrejmosťou, hra konečne vyšla v Rusku. Podľa oficiálnych zdrojov z firmy Qplaze, v priebehu pár týždňov by mala byť pripravená aj verzia v angličtine.
V našom článku si môžete prečítať príbeh v češtine, ktorý bude v mobilovej verzii hrať dôležitú rolu.
29.11.2007 |
 
Dnes tu mám pre vás jednu špeciálnu lahôdku! A síce - originálny kalendár z motívom z Clear Sky v českej verzii na vašu pracovnú plochu z GSC. Na našu žiadosť budeme odteraz dostávať pre vás - našich fanúšikov z Čiech a Slovenska - upravený kalendár aj na ďaľšie mesiace od PR menežéra GSC Valentina Jeltyševa, ktorý je aj ich autorom.
21.11.2007 |
 
Vážené stalkerstvo, konečne sme sa teda dočkali!!! Ako páni z GSC Game World sľúbili, tak teraz svoje slovo spĺňajú. Rozhodli sa pokračovať vo vydávaní kalendárov a preto tu máme nový - prvý pre Clear Sky na mesiac december v anglickej verzii.
20.11.2007 |
 
Na webu http://www.stalker-game.com/en/ se objevil zajímavý článek, jehož překlad si nyní
mohou vychutnat i neanglicky založení hráči. Každý měsíc shromáždí členové tohoto webu 5 nejlepších dotazů, ke kterým následně zveřejní rozšířené odpovědi. Nejzajímavější dotazy
budou odměněny dodatečnými exkluzivními materiály. Psát své návrhy můžete přímo do našeho nově založeného tématu. A stejně jako v případě Shadow of Chernobyl se můžeme každý měsíc těšit na nový kalendář, kterým si následně budeme moci vyzdobit plochu.
15.11.2007 |
 
V Zóne sa predsa len niečo deje a dôkazom toho je aj herná výstava Igromir, na ktorej sa hovorilo o STALKERovi uplynulý víkend.
 
Začnem pozitívnymi vecami, a to:
- patch pre SoC s poradovým číslom 1.0005 je už takmer dokončený, čo bude obsahovať zatiaľ známe nieje.
- GSC plánuje vydať druhý oficiálny trailer k Jasnej oblohe! Máme sa na čo tešiť...
 
Trochu mrzuto vyznieva ďaľší fakt, ktorý hovorí, že plánovaný patch pre Tieň Černobyľu s označením 1.1, ktorý má okrem iného obsahovať tzv. Freeplay Mód, teda možnosť voľného pohybu po Zóne, bude vydaný až na jar 2008...
 
Fotky a ďaľšie informácie nájdete na našom fóre v topiku s názvom Igromir.
 
V nedávnom čase vyspovedal redaktor CVG Stuart Bishop Antona Bolšakova o plánoch, ktoré chystajú pre Clear Sky. Výcuc z neho už priniesol Datastor, teraz vám však ponúkame celý článok, ktorý preložil a upravil Shifty.
            článok - Anton Bolšakov hovoril o plánoch s Clear Sky
 
07.11.2007 |
 
Na internetu se objevil sice kratší, ale docela zajímavý rozhovor s Antonem Bolshakovem, který trochu detailněji přibližuje plány Clear Sky. V plně českém překladu si jej mohou vychutnat i neangličtináři:
 
Otázka: Během výroby Shadow Of Chernobyl jste měli spoustu zajímavých nápadů, které bohužel ve finální hře nebyly. Plánujete některé z nich zahrnout do připravovaného prologu?
 
Odpověď: Několik novinek, které jsme plánovali zařadit do finální verze hry jsme nakonec museli vyřadit. Bylo to způsobeno dvěma důvody - některé věci byly natolik komplexní a zdrojově náročné, takže je do hry nešlo zařadit. Druhým důvodem bylo to, že další úpravy by měly negativní vliv na hratelnost celé hry.
 
Automobily jsme ve výsledku museli vyřadit kvůli členitosti terénu a výskytu anomálií. Zjednodušeně řečeno - nikoho by ježdění v autech s podobným omezením nebavilo (Ani bych neřekl - pozn. redaktora). Osobně si to myslím také, ale na druhou stranu jsem miloval projížďky v takových vozech, jakými jsou třeba Lada Niva nebo Kamaz ze starších build verzí.
 
Pro Clear Sky bude platit to samé - žádná pojízdná vozidla. Problémy s překonáváním zvláště dlouhých tratí by ale mělo odpadnout díky nově přítomným takzvaným "stopařům". Ti znají tajné cesty, které se hráči vůbec nezpřístupní. Další věcí, kterou jsme v původním Stalkerovi nepřidali, byla schopnost nepřátel házet granáty. Postavám dělalo obtíže vyhýbat se překážkám. V Jasné obloze však nepřátelé granáty házet budou.
 
15.10.2007 |
 
Dlho bolo sucho, ale dnes konečne prinášame 2 nové obrázky z levelu nazvaného Bažiny, ktoré zverejnili na oblivion-lost.de.
.
01.10.2007 |
 
Dnes pridávam do modulu Clear Sky historicky prvú poviedku, ktorá opisuje vojnu frakcií tak, ako je sľubované a známe od vývojárov. Jedna skupina proti druhej, nikto nepozná zľutovanie...
Autorom príbehu so zvláštnym názvom Portio Maledictus - Úděl prokletých je Anreil.
Verím, že sa vám bude páčiť...
25.09.2007 |
 
Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19]  >20< 
[21] [22]