• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Posledné novinky ostatných Sco Stalker modulov:
FAQ - najčastejšie otázky neskúsených stalkerov a odpovede na ne
Official S.T.A.L.K.E.R.

Promote Your Page Too
Registrovanch uvateov: 3192
Zaslanch prspevkov: 100648
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat

Archiv

Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]  >12< [13] 


V poslední době se neděje skoro nic... GSC střílí kohokoliv, kdo by mohl prozradit nějaké další informace a z mutantů toho taky stalker moc nevymámí. I tak se ale během jednoho zátahu do Zóny podařilo přijít s nějakou kořistí - i když pravda, artefakty nebo zbraně to nejsou.
 






09.06.2009 |
 
I znovu poslal nám Valentin Jeltyšev tapety na plochy naše virtuální a opět k mání jest verze běžná, i pro monitory širokoúhlé určená. Stačí na odkazy níže kliknout a vybrati ten, který vyhovuje představám Vašim.

04.06.2009 |
 
Stalkeři díky ohlášenému Volání z Pripjatě nelení a sbírají síly... a nelení ani u Šílené brahmíny, kde se v hlavách vaultmasterů vylíhl dábelský plán - vyhlásit soutěž. A ne jen tak ledajakou. Určena je pro všechny kreativní psavce, kteří by mohli vymyslet nějakou post-apo povídku. Ta však musí splňovat následující podmínky:

    * 1) Sepsaný příběh hry (F1, F2, F3, FT:BOS)
    * 2) Povídka dle platných reálií Falloutu
    * 3) Postapo z českého prostředí
    * BONUS) Mikropovídka o VŠB


a musí být napsaná právě jedním z následujících jazyků:

    * čeština
    * slovenština
    * angličtina.



Vzhledem k tomu, že zadarmo by se do psaní asi nehrnul nikdo, nabízí se hned několik zajímavých cen. Jmenovitě tyto:

Originální hra - Fallout 3
Originální hra - Fallout Collection
Originální DVD s postapo filmy (MadMax, MadMax 3, Waterworld)
Stařičká originálka Fallout 1
Webkamera ve tvaru psa
Postapo knihy (Špinavá práce, Den Trifidů)




Pokud o nějakou z cen máte zájem, pište jako o život (samozřejmě s nějakou tou kvalitou) a výsledné práce zasílejte k Chekotayovi na mail (chekotay[at]seznam[dot]cz). Nezapomeňte do předmětu mailu napsat Literární soutěž a pak už jen doufejte, že zrovna Vaše povídka se ve Vaultu bude líbit natolik, že si vyžádá zájem všech zůčastněných. Hodně štěstí.
 
31.05.2009 |
 
A zase tady máme novinky, a zase se nejedná o nic, z čeho by nám spadla čelist na zem. Spíš GSC opakuje pořád dokola jednu a tu samou věc, doplněnou jenom malým, nepatrným infem okolo. Ale pořád lepší, než vběhnout ve slipech do Masomlejnku... tak se na ty plky pojďme mrknout:

- Herní Zóna je/bude složena ze samých nových lokací - to už víme dávno. To, že umístění nejrozličnějších dílů map plně odpovídá geografické poloze ve skutečném světě, není rovněž třeba nijak důrazně opakovat.
- Chiméra s Trpaslíkem, dvě nová přidaná monstra, nás budou v nové Zóně děsit a překvapovat ze zálohy. Taky jsme si už o nich povídali - měli se dokonce objevit v původním Stalkerovi, ale už na ně pak nezbyl čas (alespoň tak zní oficiální prohlášení). O jejich resurekci se ale postaraly nejrozličnější modifikace a potažmo modpacky.
- Opět následuje zopakování toho, že se ve hře neobjeví generované úkoly, ale budeme si moci splnit sedmdesát nových, všechny samozřejmě ručně malované... ehm, tedy vlastně jednotlivě stvořené.


 
- Další notně známá a dokola omílaná zmínka spočívá v tom, že Call Of Pripyat nebude ke svému chodu vyžadovat původní hry a bude se dát spustit samostatně (pokud tedy bugy dovolí). Těžko ale ještě v tuhle dobu říct, jestli se alespoň částečně odkryjí tajemství z původních dílů - nějaká Střelcova minulost, nějaká zmínka o Doktorovi... jisté je však to, že se ve hře nikde neobjeví ani jediná zmínka o Jasné Obloze. Tudíž další důkaz toho, že celé Clear Sky bylo vytvořené jenom tak nějak do počtu.
- Pro ty vystrašenější bude možnost se ve stalkerských táborech prospat - kolik možností doby spánku bude, je prozatím ve hvězdách.

Tak to vidíte sami, vůbec nic nového. Tedy snad kromě screenshotů, a ani tady to není tak akutní - první obrázek (to jest ten o kus výš) je už důvěrně známý a zdobil stránky tištěných magazínů v zahraničí. Na druhém screenshotu vidíme vojáka Svobody s Berettou. Zvláštní je, že model vesty je ještě z Clear Sky, přitom z hlediska návaznosti na Stín Černobylu by už Svoboda měla mít svoje typické obleky na bázi stalkerské kombinézy. Inu, asi zase nějaká malá nedomyšlenost.



DODATEK:
Zjevil se nám ještě třetí obrázek, kde jest zachycen vzhled inventáře.
 



Zdroj: Oficiální web CoP

30.05.2009 |
 
Člověk si prochází Zónou a najednou se mu rozeřve geiger. Chvilková nejistota však rázem mizí ve chvíli, kdy se před dobrodruhem objevuje artefakt - artefakt s artworky a rendery z ohlášeného Volání Pripjatě. Pojďme se na ně tedy podívat, než nám zase zmizí a nebo nám je neukradne ziskuchtivý renegát.
 
 









29.05.2009 |
 
Hlásim sa s ďalšou dávkou informácií z chystaného pokračovania STALKERa - Volanie Pripjaťe.
Na Konferencii ruských herných vývojárov KRI 2009 sa toho povedalo dosť a aj napriek slovám (sľubom) samotného Olega Javorského je predčasné robiť akékoľvek závery.
Pozrieť sme si mohli zopár videí a fotiek - z jedného nie celkom dokončeného levelu, takže je jasné, že pokým sa v hre objaví všetko čo má mať, bude treba spraviť ešte množstvo práce...
 
Ako vyzerala prezentácia Call of Pripyat očami návštevníkov a čo všetko im Oleg o hre prezradil, si môžete prečítať vďaka Datastorovmu voľnému prepisu v novom obsiahlom článku.
20.05.2009 |
 
I prehovoril Omyl Obrovsky prostredníctvom videa ku stalkerom - a tí načúvali jeho sľubom v ústrety budúcnosti a volaniu Pripjaťe. Vskutku - video redaktorov ruského herného časopisu Navigator z konferencie KRI v slušnej kvalite ukazuje niekoľko akčných scén a takisto Olega Javorského v slušivých maskáčoch ako rozpráva o projekte STALKER: Call of Pripyat. Zážitky a dojmy z konferencie, ako aj z prezentácie hry vám onedlho ponúkneme v novom článku.
 
 
 
Datastorův dovětek: A máme tady ještě jedno video, tentokrát ze stalker-portal.ru:
 
 
19.05.2009 |
 
Společně s postupně objevovanými screenshoty a gameplay videem položili chlapci z GSC lahve vodky na zem a vytvořili nový web přímo pro Volání Pripjatě. I když spíš by se slušelo říct, že je to beze změny překopírovaná struktura z Clear Sky sekce i s tím samým obsahem. Neznalí by se tak mohli podivit, proč je v Zóně k mání jenom Kalašnikov, Beretta a kulomet PKM (o ničem jiném stránky nemluví) a nebo z jakých důvodů drží celou oblast pod palcem jen samotáři, banditi, armádní složky a semo tamo nějaký ten zombík.



Na druhou stranu, když už silně pokulhává informační stránka webu, tak se alespoň na tom samém místě objevily plánované nároky na naše plechoplastové stroje. Zde jsou:


Minimální požadavky:
    * Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
    * 512 MB RAM
    * 128 MB DirectX® 8.0 kompatibilní graf. karta / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600

Doporučené požadavky:
    * Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+
    * 2 GB RAM
    * 512 MB DirectX® 9.0c kompatibilní graf. karta / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850


Pro více informací takřka o ničem stačí kliknout na následující odkaz.

19.05.2009 |
 
Písečná lokace z videa a ze screenshotů zatím stihla vyvolat vlnu rozporů a nejinak je tomu i v případě planých slibů o "zdvanáctinásobení" map, což alespoň zatím z obrázků skutečně vidět nejde - pokud teda GSC tuhle fičuru nepojmulo jenom jako zvýšení rozlišení textur. Známá je i ještě jedna vysoce zásadní, neřku-li přímo revoluční novinka, která od základů změní herní zákonitosti. V nízké vodě se totiž bude dát běhat.





Hra má začít někde na okraji Zóny s velmi omezenou a slabou výbavou. V PDA bude viset jen jediný úkol - Najít zřícený vrtulník a zjistit, co se stalo. Vymizely údajně úkoly typu "Najdi ocas pseudopsa" (jak už pravila naše starší novinka) a místo nich je nyní ve hře přes sedmdesát "speciálních" úkolů, které mají dle prohlášení GSC být mnohem zábavnější (pokud si pamatuje z Clear Sky videí Olegovo známé "It´s so better", tak jste nepochybně v obraze). Na jednom z dalších screenshotů je ještě k vidění zběžná mapa Pripjatě i s uváděnou továrnou Jupiter. GSC ale uvedlo, že tahle mapa není dodělaná a že o lokacích zatím žádná bližší informace nebude.





Ve hře se konečně má zase projevovat hlad. Proslýchá se i to, že během hraní zkušební verze na KRI konferenci nedocházelo k tomu, že by se něco dělo několikrát po sobě a na jednom screenshotu je k vidění i inventář, který se od dob Clear Sky prakticky nezměnil. Vylepšování zbraní asi nebude nabízet tolik stupňů jako v CS, ale opět ve vzduchu poletují obavy z toho, že bez tučného vylepšení prostě tou loveckou brokovnicí vojáka nezastřelíme, i kdybysme ho přetáhli pažbou. Zajímavě zní možnost shoření vesty na prach, pokud se budeme dlouho zdržovat v epicentru anomálního působení. No a nesmí samozřejmě chybět ani pravidelné vylepšení umělé inteligence, které jsme už mohli uzřít i ve videu (stalkeři, co ignorovali letící granát a tak dále). Co zní ale dobře je pomalejší uzdravování - tudíž žádná klávesa pro lékárničku během boje a za necelou sekundu pokračovat ve zběsilé střelbě po nepřátelích.


Teď už jenom počkat, jak nás kluci ukrajinští překvapí. Nějak se jim to určitě povede - jestli pozitivně či negativně, to už leží v jejich režii.

Zdroje: stalkerhispano.com, stalker-epos.ogl.ru

18.05.2009 |
 
A máme tady nášup - tentokrát ne dvanáct, ale osm dalších screenshotů přímo ze hry. No a samozřejmě i první gameplay video, na které mě upozornil Dragon se Střelcem.
 
 



 
 
 
 
16.05.2009 |
 
Strana archivu:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]  >12< [13] 

Zcela kompletní překlad hry STALKER: Call of Pripyat, vytvořený speciálně scorpions komunitou. Přeloženy jsou nejen texty v běžných dialozích, ale i všechny animace. To vše bez zbytečné spisovnosti.
Budete-li mít jakékoliv otázky, stačí navštívit naše fórum, kde najdete i odkazy ke stažení.
(0) 2018-05-29 18:01:00-S.T.A.L.K.E.R. 2 a hledání vydavatele na E3