• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
Registrovaných užívate¾ov: 3211
Zaslaných príspevkov: 100721
forum
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Datastor Modpack Main Spanish STALKER Community STALKER Community in France RPG Vault
Prvá slovenská fanstránka o hernej sérii WORMS NightStalkers: Return to Chernogorsk Zone - OFP Mod ChernobylZne.cz




S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky

Patche

ciara
19.09.2008 |
Patch 1.5.10
  
 
 
Download: scorpions ftp
 
Všeobecné:
- Opravena chyba související s přepínáním oken za pomoci Alt+Tab.
- Opravena závažná chyba ve zobrazování.

Singleplayer:
- Opravena chyba, kdy se krčící stalkeři neskrývají za překážkou.

Multiplayer:
- Opravena chyba s nahráváním různých CD klíčů.
- Vyřešen problém s konzolovým příkazem make_config_dump.
- Rozšíření parametrů přes příkaz make_config_dump.
- Vylepšená anticheat ochrana.
- Přidáno šifrování herních paketů.
- Změna v systému ověřování aktivních hráčů. 
 
 
Patch 1.5.09
 
Download: CDProjekt
 
 
Patch přináší:
- Lepší ochranu proti cheaterům a s tím spojených ještě několik dalších zlepšení
- Respawnovaní hráči se neobjeví v centru anomálie
- Vylepšený systém k ověření připojení hráčů
- Opravena chyba s RPG7 a další chyba v nákupním menu
- Přidána grafická featurka "High Definition Ambient Occlusion"
- Jako vždycky omílaná "Vylepšená herní stabilita" 

 
 
 
Patch 1.5.07
 
GSC nám vydalo další patch (česká verze jako vždy přímo na stránkách CDProjektu), který oproti starším verzím mění jenom málo (resp. málo podstatného). Obsahuje podporu DX 10.1 renderu pro majitele grafik od ATi, dále umožňuje načíst hru po smrti hlavní postavy stiskem mezerníku a řeší se i několik problémů s herní mapou včetně pár oprav hry pro více hráčů. Těmi nejhlavnějšími změnami ve hře pro jednoho hráče jsou:


* Opravena chyba, kdy poraněný průvodce nechtěl postavu nikam dopravit
* Zvýšen počet předmětů, které lze prodat překupníkovi na bleším trhu
* Přidána možnost opravit si pušku Dragunov u technika ze Svobody
* Odstraněn náhodný pád hry během mluvení s poraněnou postavou
* Odstraněna chyba zaviňující zavření Sacharovových dveří po splnění úkolu v továrně v Jantaru
* Zvýšen počet peněz u obchodníka banditů
* Opraven posun mapy Armádních skladišť
* Možnost nahrát po smrti hlavní postavy uloženou pozici stiskem mezerníku

* Přidána podpora DX 10.1
* Přidán nový stupeň kvality k nastavení slunečních paprsků
* Přidána nová min/max shadowmap technika ke zrychlení vykreslování slunečních paprsků (lepší obrazová kvalita pro vyšší rozlišení)
* Akcelerované vykreslování slunečních paprsků pod DX 9 renderem
 
 
 
 
Patch 1.5.05
 
Download: web CDProjektu


Uložené pozice
Pozice uložené ve verzi 1.5.04 jsou kompatibilní s patchem 1.5.05.

Opravy hry
- Opravena chyba, kvůli které průvodce nezavedl hráče do Kordonu. To bylo způsobeno tím, že autosave neuložil všechny informace, takže po jeho načtení nebylo možné hru dokončit. Pokud k této chybě došlo, bylo zapotřebí začít od samotného začátku.
- Opravena chyba u sekundárních úkolů (doručení předmětu), kvůli které šipka ukazovala po uložení/načtení pozice na špatné NPC.
- Změněna odměna za spuštění mostu v Rudém lese.
- Změněna odměna za zabití banditů u čerpací stanice na základně Svobody.
- Opraven dialog techniků Svobody. Po přijetí sekundárního úkolu nebylo možné dokončit zadání úkolu na nalezení flashdisků.
- Opravena chyba, kvůli které se na obrazovce války frakcí zobrazovaly špatné informace.
- Opravena chyba, kvůli které se u modifikací granátometu špatně zobrazoval počet zbývajících granátů.
- Opravena chyba, kvůli které docházelo ke snížení FPS při zamíření kurzoru na nadpisy v PDA mapě.
- Opravena chyba, kvůli které občas hra spadla na plochu, když byla hra uložena během animace smrti NPC.
- Opravena chyba, kvůli které se špatně propočítávala nesená váha, když došlo k vylepšení obleku či aktivaci artefaktu.
- Opravena chyba, kvůli které se občas špatně zobrazovala síla frakce ve statistice PDA.
- Opravena chyba, kvůli které hra spadla po načtení uložené hry. Důvodem bylo nesprávné uložení animace monster či NPC s odjištěným granátem.
- Opravena chyba, kvůli které se občas po prohledání mrtvol špatně zobrazoval počet nábojů.
- Opravena chyba, kvůli které byla občas některé NPC nepřátelská, zatímco ostatní postavy dané frakce byly neutrální či přátelské.
- Opraveno několik drobných chyb v HUDu, inventáři, PDA a hlavním menu.
- Drobné vybalancování obchodovatelných objektů, jež lze najít u mrtvol.
- Opravena chyba, kvůli které mohli hráči opustit Zónu v zavodněných částech mapy (první návštěva blat).
- Změněny odměny za připojení k frakcím.
- Změněny odměny za zničení základen frakcí.
- Opraven pád hry během rozhovorů s nepřátelskými techniky.
- Přidána možnost vylepšit GP 37 za pomoci techniků ze Svobody a od banditů.

Multiplayer
- Přidána možnost zakázat vstup hráči či jej vyhodit ze hry pomocí jejich GUID (CD klíče), nejen podle jména a IP.
- Opraveno několik chyb v multiplayerovém chatu, včetně problému, kdy nebylo možné občas použít následující písmena: A, Z, X, C, V.
- Opraven velký počet chyb, které způsobovaly v multiplayeru pád klientů či serveru.
- Přidán filtr IP (hry na jistých podsítích).

Opraveny následující chyby skriptů:
- smart_terrain.script:227: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:1003: attempt to index field '?' (a nil value)
- sim_combat.script:950: attempt to index a nil value
- sim_board.script:688: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)
- bind_monster.script:72: attempt to index field '?' (a nil value)
- xr_effects.script:1607: attempt to index field '?' (a nil value)
- ! [LUA][ERROR] ERROR: There is no task with entity_id(_g.script:973: bad argument 2 to     'format' (string expected, got nil))
- ! [LUA][ERROR] ERROR: error. val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna(_g.script:973: bad   argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- fixed crash (task_objects.script:2231: attempt to call global 'blowout_hit_with_pp_and_cam_effectors' (a    nil value))
- fixed crash  (ERROR: Invalid AI map at kamp point [mar_smart_terrain_6_8_kamp_1](_g.script:973: bad   argument 2 to 'format' (string expected, got nil)))
- fixed crash (sim_combat.script:429: attempt to index local 'comander' (a nil value))
- fixed crash (task_objects.script:580: attempt to concatenate field 'id' (a nil value))
 
 
 
 
Patch 1.5.04

Download: CDProjekt
Velikost: 55,3 MB
 
OPRAVY:
- přidán ukazatel výdrže k HUDu na obrazovce- přidána možnost přesouvat munici a výbavu z beden dvojím kliknutím myši
- hra se po úvodní animaci automaticky uloží
- přidány předměty do skrýší v Bažinách
- mechanik na území frakce Povinnost je schopen upravovat exoskeletony
- mechanik na území frakce Svoboda je schopen upravovat  AC-96/2.
- vyšší finanční prostředky u překupníka na území frakce banditů
- značně zvýšená pravděpodobnost výskytu úkolů "Najít a vrátit předmět" v Agropromu, Kordonu a Armádních skladech
- odstraněna nesmrtelnost kulometčíka a odstřelovače v úrovni Zničená nemocnice
- během emisí hráč v úkrytu neztratí kontrolu nad postavou
- snížená odolnost monster vůči explozím od granátů
- opraveny ceny výbavy a munice
- opravena chyba s nadměrným objevováním munice v bednách (souvisí s vyčerpáním všech herních identifikátorů)
- opravena chyba zaviňující zničení uložených pozic během výběru a odstranění chyb, objevujících se během ukládání
- po splnění úkolu “Take over the flea market together with the bandits” hráč místo odebrání peněz od banditů peníze dostane
- opravena chyba související s příchodem do Limansku směrem z Rudého lesa před splněním úkolu "Pomoci Jasné obloze obsadit most"
- opravena chyba zaviňující špatné uložení během plnění úkolu "Pomoci Jasné obloze obsadit most"
- opravena chyba zaviňující pád během konverzace s velitelem frakce Svoboda nedaleko tábora žoldáků
- opraveny chybné trasy postav v Armádních skladech, zaviňující pád hry
- opravena chyba během dialogu s velitelem frakce Svoboda, kdy hráč po vrácení PDA předčasně ukončil dialog a poté znovu s velitelem promluvil
- opravena chyba běhemanimace s přepadením, zaviňující pád hry
- opravena chyba, zaviňující nemožnost vrátit mechanikovi PDA jeho kolegy.
- opravena chyba v úkolu “Talk to Wild Napr” související s osvobozením zajatých stalkerů
- opravena chyba v Kordonu, která zaviňovala nepřetržitou střelbu kulometu i po zabití jeho obsluhy
- opravena chyba zaviňující pád hry při vstupu do Temného údolí
- opravena chyba zaviňující pád hry v Temném údolí, pokud došlo k předčasnému zničení tunelu v žoldáckém táboře
- opraveno několik náhodně se vyskytujících pádů během hry
- opraveno několik chyb ve Válkách frakcí
- opravena chyba, zaviňující odchod postav z dosažených kontrolních stanovišť
- opravena chyba zaviňující pád hry během načítání poslední uložené pozice v případě, že uložená pozice ve hře nebyla
- opravena chyba zaviňující pád hry související s vyhazováním zbraní z inventáře přes kontextovou nabídku
- opravena chyba s předčasným zpřístupněním meziúrovňových pasáží
- opravena chyba související s dokončením úkolu “Zabít smečku slepých psů” v případě, že je stalker zastřelí sám
- opravena chyba související s postranními úkoly NPC, kdy docházelo k pádům (když měl hráč nedostatek požadovaných předmětů)